@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
OCH JAG KAN INTE.. OKEJ, SERÖST, DÅ BRYTER JAG IHOP </3 19 jan, 2012 22:00 |
|
9te
Elev |
19 jan, 2012 22:00 |
|
Pixie
Elev |
19 jan, 2012 22:00 |
|
Borttagen
|
JELLYFISH! JELLY-FISH! BIG'OLE NASTY FISH! 19 jan, 2012 22:01 |
|
Alice...
Elev |
19 jan, 2012 22:01 |
|
hyperion
Elev |
Något som är roligt är att Sopas kampanjledares hemside sak, bilden som han har som bakgrund där ger han ingen cred till fotografen what so ever. BRA DÄR.
![]()
19 jan, 2012 22:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: http://www.virginmedia.com/movies/awards/2012-scene-of-the-year.php http://www.virginmedia.com/movies/awards/2012-best-movie.php http://www.virginmedia.com/movies/awards/2012-family-movie-of-the-year.php Här sitter jag och applåderar, ser hur dum som helst ut, liksom: "OMG! I'm so proud of you, marry me?" Denna fantastiska människa (ja, från och med nu är han en människa) kommer säkert inte vinna, men who cares, han är nominerad ändå! ♥ Vad många nomineringar :'D I feel like a mother proud over her blond ginger son x' Man har lust att bara: LET ME LOVE YOUUUUUU! ♥ My secret crush ♥ 19 jan, 2012 22:03 |
|
Borttagen
|
19 jan, 2012 22:04
Detta inlägg ändrades senast 2012-01-19 kl. 22:12
|
|
Alice...
Elev |
Skrivet av hyperion: Något som är roligt är att Sopas kampanjledares hemside sak, bilden som han har som bakgrund där ger han ingen cred till fotografen what so ever. BRA DÄR. Då får de väl stänga sin egna sida då, OH SNAP!
19 jan, 2012 22:05 |
|
Borttagen
|
JELLY-FISH!
Godnatt på er åsuma människor, vi hörs i morgon och glöm inte: BIG'OLE NASTY FISH!! 19 jan, 2012 22:06 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen