Vad var det senaste du sa?
Forum > Quidditchplanen > Vad var det senaste du sa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Okej
10 dec, 2011 11:25 |
|
Borttagen
|
kan du inte prata lite högre jag tror inte dom i bageriet hörde!
10 dec, 2011 12:15 |
|
baramin
Elev |
"FAAAAN"
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 10 dec, 2011 12:18 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Voldemort
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 dec, 2011 12:22 |
|
Minidjuret
Elev |
"Vill du ha han?"
S: Ehe.... 10 dec, 2011 12:22 |
|
Bellow
Elev |
jaha
Join The Dark Side. NOW! ♆ 10 dec, 2011 12:38 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
10 dec, 2011 12:43 |
|
Borttagen
|
Jag är döden
10 dec, 2011 12:44 |
|
Borttagen
|
"Alltså jag får en stor jävla lust att skriva någonting jävligt elakt till henne, eller kanske något konstruktivt som hundra kommer att gilla så hon blir ägd, men jag orkar inte. Jävla bitch alltså. "
10 dec, 2011 12:45 |
|
Borttagen
|
KingKong är väl.. typ.. Kim Karlsson?
10 dec, 2011 12:47 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen