Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Vänta...är det inte Oliver som fått kortet? O.o ^ HAHA; Ja, James ser verkligen ut som om det bästa har hänt honom och Oliver som om "fan, jag ville ju ha den..." haha jag blev också förvirrad, jag trodde de va Oliver som fick kortet o.O 6 nov, 2011 15:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Vänta...är det inte Oliver som fått kortet? O.o ^ HAHA; Ja, James ser verkligen ut som om det bästa har hänt honom och Oliver som om "fan, jag ville ju ha den..." haha jag blev också förvirrad, jag trodde de va Oliver som fick kortet o.O SOrry, my bad. DEt såg ut som om det var chokladiga James som höll i ett kort x) Orkade inte ta upp bilden i full storlek x) 6 nov, 2011 15:09 |
|
Borttagen
|
^men är det inte Oliver som är chokladig? det stod det där jag hittade bilden
6 nov, 2011 15:18 |
|
Borttagen
|
Såklart att det är, jag fattar inte hur jag tänker idag asså... xD
Poor little James, han fick inte Godric 6 nov, 2011 15:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Såklart att det är, jag fattar inte hur jag tänker idag asså... xD Poor little James, han fick inte Godric hahah har han tur så ^^ asså deras miner.. älskar att Oliver ser överlycklig ut och James bara "jaha... jag ville ju också ha den..." 6 nov, 2011 15:36 |
|
Borttagen
|
Haha, han fick nog någon han redan hade fått(Med andra ord, han har samma min som jag får varje dag då jag köper mina 3 trollkarlskort, får bara de som ajg redan fått en gång.) Tror att jag saknar Harry bland anant x)
6 nov, 2011 15:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Haha, han fick nog någon han redan hade fått(Med andra ord, han har samma min som jag får varje dag då jag köper mina 3 trollkarlskort, får bara de som ajg redan fått en gång.) Tror att jag saknar Harry bland anant x) haha jag har inte lyckats få min George i chokladkorten än 6 nov, 2011 15:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Haha, han fick nog någon han redan hade fått(Med andra ord, han har samma min som jag får varje dag då jag köper mina 3 trollkarlskort, får bara de som ajg redan fått en gång.) Tror att jag saknar Harry bland anant x) haha jag har inte lyckats få min George i chokladkorten än Inte jag heller 6 nov, 2011 16:18 |
|
si_tonks
Elev |
6 nov, 2011 17:29 |
|
Borttagen
|
^
det har jag med 6 nov, 2011 18:04 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen