Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Det bästa med Fred & George

Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George

1 2 3 ... 171 172 173 ... 236 237 238
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av si_tonks:
Skrivet av Borttagen:
^
HAHA; Ja, James ser verkligen ut som om det bästa har hänt honom och Oliver som om "fan, jag ville ju ha den..."
Vänta...är det inte Oliver som fått kortet? O.o

haha jag blev också förvirrad, jag trodde de va Oliver som fick kortet o.O

6 nov, 2011 15:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av si_tonks:
Skrivet av Borttagen:
^
HAHA; Ja, James ser verkligen ut som om det bästa har hänt honom och Oliver som om "fan, jag ville ju ha den..."
Vänta...är det inte Oliver som fått kortet? O.o

haha jag blev också förvirrad, jag trodde de va Oliver som fick kortet o.O


SOrry, my bad. DEt såg ut som om det var chokladiga James som höll i ett kort x) Orkade inte ta upp bilden i full storlek x)

6 nov, 2011 15:09

Borttagen

Avatar


^men är det inte Oliver som är chokladig? det stod det där jag hittade bilden

6 nov, 2011 15:18

Borttagen

Avatar


Såklart att det är, jag fattar inte hur jag tänker idag asså... xD
Poor little James, han fick inte Godric Han kanske fick Dumbledore istället? xD

6 nov, 2011 15:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Såklart att det är, jag fattar inte hur jag tänker idag asså... xD
Poor little James, han fick inte Godric Han kanske fick Dumbledore istället? xD

hahah har han tur så ^^ asså deras miner.. älskar att Oliver ser överlycklig ut och James bara "jaha... jag ville ju också ha den..."

6 nov, 2011 15:36

Borttagen

Avatar


Haha, han fick nog någon han redan hade fått(Med andra ord, han har samma min som jag får varje dag då jag köper mina 3 trollkarlskort, får bara de som ajg redan fått en gång.) Tror att jag saknar Harry bland anant x)

6 nov, 2011 15:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Haha, han fick nog någon han redan hade fått(Med andra ord, han har samma min som jag får varje dag då jag köper mina 3 trollkarlskort, får bara de som ajg redan fått en gång.) Tror att jag saknar Harry bland anant x)

haha jag har inte lyckats få min George i chokladkorten än hahha blir aldrig sadface när jag inte lyckas xd

6 nov, 2011 15:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Haha, han fick nog någon han redan hade fått(Med andra ord, han har samma min som jag får varje dag då jag köper mina 3 trollkarlskort, får bara de som ajg redan fått en gång.) Tror att jag saknar Harry bland anant x)

haha jag har inte lyckats få min George i chokladkorten än hahha blir aldrig sadface när jag inte lyckas xd

Inte jag heller men jag har Fred i alla fall

6 nov, 2011 16:18

si_tonks
Elev

Avatar


Har båda i chokladgrodekort.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fsusannawinther.blogg.se%2Fimages%2F2011%2Ftrollface_148128978_151070303.jpg

Haha ♥♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m79ifyAeGo1qgkhoko1_500.pnghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m7fsmzlnGm1qa6owq.gif

6 nov, 2011 17:29

Borttagen

Avatar


^
det har jag med

6 nov, 2011 18:04

1 2 3 ... 171 172 173 ... 236 237 238

Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George

Du får inte svara på den här tråden.