Vill ha - tråden
Forum > Off Topic > Vill ha - tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag vill ha tillbaka min dator som lämnades in på lagning i dag
6 okt, 2011 19:57 |
|
Borttagen
|
Vill ha matte och historiaprovet avklarat. Matteprovet fixar jag imorgon, historian nästa vecka...
6 okt, 2011 21:41 |
|
Borttagen
|
Jag vill ha en pojkvän. </3
6 okt, 2011 21:59 |
|
leumas vän
Elev |
6 okt, 2011 22:00
Detta inlägg ändrades senast 2011-10- 6 kl. 22:04
|
|
expelliarmus
Elev |
6 okt, 2011 22:01 |
|
Bugglan
Elev |
Jag vill ha bort min träningsvärk så att jag kan gå som en normal människa och inte skrika som en idiot så fort jag ska resa mig/sätta mig/gå upp för trappan/gå ner för trappan/gå/röra mig över huvud taget...
Haha kände för att klaga lite 6 okt, 2011 22:02 |
|
Borttagen
|
Lättare att säga Apple och hamburgare xD 6 okt, 2011 22:04 |
|
Hannaleah
Elev |
Jag vill ha en Iphone.....
inte så väldigt viktigt men man får ju vilja ha någonting 6 okt, 2011 22:05 |
|
leumas vän
Elev |
6 okt, 2011 22:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Lättare att säga Apple och hamburgare xD Men då försvinner ju Mac skämtet! Eller så kan man skämta om att man då vill ha ett äpple och en hamburgare x) 6 okt, 2011 22:08 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen