TartyAwesome Club
Forum > Off Topic > Klubbar > TartyAwesome Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Den vart också fin Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Dina dikter asså!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: applåder Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av GinnyHermionePotter: Vad ska jag önska mig i julklapp??? Mamma säger att jag ska skriva en önskelista, men jag vet inte vad jag önskar mig! Har samma problem. Ush. Mammor. Nu är det snart jul Det är oerhört kul Du kan önska dig strumpor Eller några pumpor Eller kanske en bra bok Så du blir riktigt klok Den här dikten blev oerhört fin Du kan även önska dig heroin Visst var den fin Gillar du kokain Då kan du se skumma grejer Som lilla prickiga tjejer Jo! Jag önskar mig din bok i julklapp! Mina dikter är oerhört fina Den är också oerhört fin! Jag vet inte om det var en bra ide med heroin, Men det känns som det funkar med gin, Då blir man riktigt fin, Clara är min syrras kanin, Mitt hår ser ut som lin, Ally är läskigt med sitt grin! Tack. Min mamma säger kvack! Eller är det bara snack? I mitt rum finns det en myrstack, Min bil behöver nytt lack! Varför stava rätt när man kan stava fel? 18 nov, 2017 23:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Den vart också fin Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Dina dikter asså!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: applåder Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av GinnyHermionePotter: Vad ska jag önska mig i julklapp??? Mamma säger att jag ska skriva en önskelista, men jag vet inte vad jag önskar mig! Har samma problem. Ush. Mammor. Nu är det snart jul Det är oerhört kul Du kan önska dig strumpor Eller några pumpor Eller kanske en bra bok Så du blir riktigt klok Den här dikten blev oerhört fin Du kan även önska dig heroin Visst var den fin Gillar du kokain Då kan du se skumma grejer Som lilla prickiga tjejer Jo! Jag önskar mig din bok i julklapp! Mina dikter är oerhört fina Den är också oerhört fin! Jag vet inte om det var en bra ide med heroin, Men det känns som det funkar med gin, Då blir man riktigt fin, Clara är min syrras kanin, Mitt hår ser ut som lin, Ally är läskigt med sitt grin! Tack. Min mamma säger kvack! Eller är det bara snack? I mitt rum finns det en myrstack, Min bil behöver nytt lack! Sa du precis tack? Jag vet inte i vilket fack Du egentligen platsar Bland puckona Eller fjantarna Vart tror du Vilket fack platsar du i nu? 18 nov, 2017 23:21 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Den vart också fin Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Dina dikter asså!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: applåder Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av GinnyHermionePotter: Vad ska jag önska mig i julklapp??? Mamma säger att jag ska skriva en önskelista, men jag vet inte vad jag önskar mig! Har samma problem. Ush. Mammor. Nu är det snart jul Det är oerhört kul Du kan önska dig strumpor Eller några pumpor Eller kanske en bra bok Så du blir riktigt klok Den här dikten blev oerhört fin Du kan även önska dig heroin Visst var den fin Gillar du kokain Då kan du se skumma grejer Som lilla prickiga tjejer Jo! Jag önskar mig din bok i julklapp! Mina dikter är oerhört fina Den är också oerhört fin! Jag vet inte om det var en bra ide med heroin, Men det känns som det funkar med gin, Då blir man riktigt fin, Clara är min syrras kanin, Mitt hår ser ut som lin, Ally är läskigt med sitt grin! Tack. Min mamma säger kvack! Eller är det bara snack? I mitt rum finns det en myrstack, Min bil behöver nytt lack! Sa du precis tack? Jag vet inte i vilket fack Du egentligen platsar Bland puckona Eller fjantarna Vart tror du Vilket fack platsar du i nu? Vilket fack jag passar i nu? Det kanske är samma som Nalle Puh, Eller du, Fack för smarta idioter, muuuuuuuuuu Jag blev tydligen en kossa nuuuuuuu! Varför stava rätt när man kan stava fel? 18 nov, 2017 23:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Den vart också fin Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Dina dikter asså!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: applåder Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av GinnyHermionePotter: Vad ska jag önska mig i julklapp??? Mamma säger att jag ska skriva en önskelista, men jag vet inte vad jag önskar mig! Har samma problem. Ush. Mammor. Nu är det snart jul Det är oerhört kul Du kan önska dig strumpor Eller några pumpor Eller kanske en bra bok Så du blir riktigt klok Den här dikten blev oerhört fin Du kan även önska dig heroin Visst var den fin Gillar du kokain Då kan du se skumma grejer Som lilla prickiga tjejer Jo! Jag önskar mig din bok i julklapp! Mina dikter är oerhört fina Den är också oerhört fin! Jag vet inte om det var en bra ide med heroin, Men det känns som det funkar med gin, Då blir man riktigt fin, Clara är min syrras kanin, Mitt hår ser ut som lin, Ally är läskigt med sitt grin! Tack. Min mamma säger kvack! Eller är det bara snack? I mitt rum finns det en myrstack, Min bil behöver nytt lack! Sa du precis tack? Jag vet inte i vilket fack Du egentligen platsar Bland puckona Eller fjantarna Vart tror du Vilket fack platsar du i nu? Vilket fack jag passar i nu? Det kanske är samma som Nalle Puh, Eller du, Fack för smarta idioter, muuuuuuuuuu Jag blev tydligen en kossa nuuuuuuu! Nalle puh och nu? Du rimmar bra du Själv är jag megabäst Du är mera typ... Ja megapest (Ännu en oerhört fin dikt) 18 nov, 2017 23:25 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Den vart också fin Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Dina dikter asså!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: applåder Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av GinnyHermionePotter: Vad ska jag önska mig i julklapp??? Mamma säger att jag ska skriva en önskelista, men jag vet inte vad jag önskar mig! Har samma problem. Ush. Mammor. Nu är det snart jul Det är oerhört kul Du kan önska dig strumpor Eller några pumpor Eller kanske en bra bok Så du blir riktigt klok Den här dikten blev oerhört fin Du kan även önska dig heroin Visst var den fin Gillar du kokain Då kan du se skumma grejer Som lilla prickiga tjejer Jo! Jag önskar mig din bok i julklapp! Mina dikter är oerhört fina Den är också oerhört fin! Jag vet inte om det var en bra ide med heroin, Men det känns som det funkar med gin, Då blir man riktigt fin, Clara är min syrras kanin, Mitt hår ser ut som lin, Ally är läskigt med sitt grin! Tack. Min mamma säger kvack! Eller är det bara snack? I mitt rum finns det en myrstack, Min bil behöver nytt lack! Sa du precis tack? Jag vet inte i vilket fack Du egentligen platsar Bland puckona Eller fjantarna Vart tror du Vilket fack platsar du i nu? Vilket fack jag passar i nu? Det kanske är samma som Nalle Puh, Eller du, Fack för smarta idioter, muuuuuuuuuu Jag blev tydligen en kossa nuuuuuuu! Nalle puh och nu? Du rimmar bra du Själv är jag megabäst Du är mera typ... Ja megapest (Ännu en oerhört fin dikt) Megapest är jag ej, Men du luktar dock som en sej, Eller är det en leverpastej? Men sant är det att jag är en tjej, Och jag är nog 100 gånger bättre än dig! (Damn, diktförbannelsen is back) Varför stava rätt när man kan stava fel? 18 nov, 2017 23:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: detta är underhållande Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Den vart också fin Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Dina dikter asså!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: applåder Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av GinnyHermionePotter: Vad ska jag önska mig i julklapp??? Mamma säger att jag ska skriva en önskelista, men jag vet inte vad jag önskar mig! Har samma problem. Ush. Mammor. Nu är det snart jul Det är oerhört kul Du kan önska dig strumpor Eller några pumpor Eller kanske en bra bok Så du blir riktigt klok Den här dikten blev oerhört fin Du kan även önska dig heroin Visst var den fin Gillar du kokain Då kan du se skumma grejer Som lilla prickiga tjejer Jo! Jag önskar mig din bok i julklapp! Mina dikter är oerhört fina Den är också oerhört fin! Jag vet inte om det var en bra ide med heroin, Men det känns som det funkar med gin, Då blir man riktigt fin, Clara är min syrras kanin, Mitt hår ser ut som lin, Ally är läskigt med sitt grin! Tack. Min mamma säger kvack! Eller är det bara snack? I mitt rum finns det en myrstack, Min bil behöver nytt lack! Sa du precis tack? Jag vet inte i vilket fack Du egentligen platsar Bland puckona Eller fjantarna Vart tror du Vilket fack platsar du i nu? Vilket fack jag passar i nu? Det kanske är samma som Nalle Puh, Eller du, Fack för smarta idioter, muuuuuuuuuu Jag blev tydligen en kossa nuuuuuuu! Nalle puh och nu? Du rimmar bra du Själv är jag megabäst Du är mera typ... Ja megapest (Ännu en oerhört fin dikt) Megapest är jag ej, Men du luktar dock som en sej, Eller är det en leverpastej? Men sant är det att jag är en tjej, Och jag är nog 100 gånger bättre än dig! (Damn, diktförbannelsen is back) 18 nov, 2017 23:29 |
|
LunaLovegood:)
Elev |
Skrivet av Borttagen: yup. Skrivet av Tonks/Luna: detta är underhållande Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Den vart också fin Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Dina dikter asså!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: applåder Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av GinnyHermionePotter: Vad ska jag önska mig i julklapp??? Mamma säger att jag ska skriva en önskelista, men jag vet inte vad jag önskar mig! Har samma problem. Ush. Mammor. Nu är det snart jul Det är oerhört kul Du kan önska dig strumpor Eller några pumpor Eller kanske en bra bok Så du blir riktigt klok Den här dikten blev oerhört fin Du kan även önska dig heroin Visst var den fin Gillar du kokain Då kan du se skumma grejer Som lilla prickiga tjejer Jo! Jag önskar mig din bok i julklapp! Mina dikter är oerhört fina Den är också oerhört fin! Jag vet inte om det var en bra ide med heroin, Men det känns som det funkar med gin, Då blir man riktigt fin, Clara är min syrras kanin, Mitt hår ser ut som lin, Ally är läskigt med sitt grin! Tack. Min mamma säger kvack! Eller är det bara snack? I mitt rum finns det en myrstack, Min bil behöver nytt lack! Sa du precis tack? Jag vet inte i vilket fack Du egentligen platsar Bland puckona Eller fjantarna Vart tror du Vilket fack platsar du i nu? Vilket fack jag passar i nu? Det kanske är samma som Nalle Puh, Eller du, Fack för smarta idioter, muuuuuuuuuu Jag blev tydligen en kossa nuuuuuuu! Nalle puh och nu? Du rimmar bra du Själv är jag megabäst Du är mera typ... Ja megapest (Ännu en oerhört fin dikt) Megapest är jag ej, Men du luktar dock som en sej, Eller är det en leverpastej? Men sant är det att jag är en tjej, Och jag är nog 100 gånger bättre än dig! (Damn, diktförbannelsen is back)
19 nov, 2017 08:43 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Den vart också fin Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Dina dikter asså!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: applåder Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av GinnyHermionePotter: Vad ska jag önska mig i julklapp??? Mamma säger att jag ska skriva en önskelista, men jag vet inte vad jag önskar mig! Har samma problem. Ush. Mammor. Nu är det snart jul Det är oerhört kul Du kan önska dig strumpor Eller några pumpor Eller kanske en bra bok Så du blir riktigt klok Den här dikten blev oerhört fin Du kan även önska dig heroin Visst var den fin Gillar du kokain Då kan du se skumma grejer Som lilla prickiga tjejer Jo! Jag önskar mig din bok i julklapp! Mina dikter är oerhört fina Den är också oerhört fin! Jag vet inte om det var en bra ide med heroin, Men det känns som det funkar med gin, Då blir man riktigt fin, Clara är min syrras kanin, Mitt hår ser ut som lin, Ally är läskigt med sitt grin! Tack. Min mamma säger kvack! Eller är det bara snack? I mitt rum finns det en myrstack, Min bil behöver nytt lack! Sa du precis tack? Jag vet inte i vilket fack Du egentligen platsar Bland puckona Eller fjantarna Vart tror du Vilket fack platsar du i nu? Vilket fack jag passar i nu? Det kanske är samma som Nalle Puh, Eller du, Fack för smarta idioter, muuuuuuuuuu Jag blev tydligen en kossa nuuuuuuu! Nalle puh och nu? Du rimmar bra du Själv är jag megabäst Du är mera typ... Ja megapest (Ännu en oerhört fin dikt) Megapest är jag ej, Men du luktar dock som en sej, Eller är det en leverpastej? Men sant är det att jag är en tjej, Och jag är nog 100 gånger bättre än dig! (Damn, diktförbannelsen is back) Its Dam* by the way
19 nov, 2017 09:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Den vart också fin Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Dina dikter asså!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: applåder Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av GinnyHermionePotter: Vad ska jag önska mig i julklapp??? Mamma säger att jag ska skriva en önskelista, men jag vet inte vad jag önskar mig! Har samma problem. Ush. Mammor. Nu är det snart jul Det är oerhört kul Du kan önska dig strumpor Eller några pumpor Eller kanske en bra bok Så du blir riktigt klok Den här dikten blev oerhört fin Du kan även önska dig heroin Visst var den fin Gillar du kokain Då kan du se skumma grejer Som lilla prickiga tjejer Jo! Jag önskar mig din bok i julklapp! Mina dikter är oerhört fina Den är också oerhört fin! Jag vet inte om det var en bra ide med heroin, Men det känns som det funkar med gin, Då blir man riktigt fin, Clara är min syrras kanin, Mitt hår ser ut som lin, Ally är läskigt med sitt grin! Tack. Min mamma säger kvack! Eller är det bara snack? I mitt rum finns det en myrstack, Min bil behöver nytt lack! Sa du precis tack? Jag vet inte i vilket fack Du egentligen platsar Bland puckona Eller fjantarna Vart tror du Vilket fack platsar du i nu? Vilket fack jag passar i nu? Det kanske är samma som Nalle Puh, Eller du, Fack för smarta idioter, muuuuuuuuuu Jag blev tydligen en kossa nuuuuuuu! Nalle puh och nu? Du rimmar bra du Själv är jag megabäst Du är mera typ... Ja megapest (Ännu en oerhört fin dikt) Megapest är jag ej, Men du luktar dock som en sej, Eller är det en leverpastej? Men sant är det att jag är en tjej, Och jag är nog 100 gånger bättre än dig! (Damn, diktförbannelsen is back) Ha, skulle du vara bättre än mig? Det är snarare jag som krossar dig Men det är kul att du försöker Även om jag fortfarande undersöker Hur man kan vara så kass När jag är så oerhört vass 19 nov, 2017 09:49 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Den vart också fin Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Dina dikter asså!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: applåder Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av GinnyHermionePotter: Vad ska jag önska mig i julklapp??? Mamma säger att jag ska skriva en önskelista, men jag vet inte vad jag önskar mig! Har samma problem. Ush. Mammor. Nu är det snart jul Det är oerhört kul Du kan önska dig strumpor Eller några pumpor Eller kanske en bra bok Så du blir riktigt klok Den här dikten blev oerhört fin Du kan även önska dig heroin Visst var den fin Gillar du kokain Då kan du se skumma grejer Som lilla prickiga tjejer Jo! Jag önskar mig din bok i julklapp! Mina dikter är oerhört fina Den är också oerhört fin! Jag vet inte om det var en bra ide med heroin, Men det känns som det funkar med gin, Då blir man riktigt fin, Clara är min syrras kanin, Mitt hår ser ut som lin, Ally är läskigt med sitt grin! Tack. Min mamma säger kvack! Eller är det bara snack? I mitt rum finns det en myrstack, Min bil behöver nytt lack! Sa du precis tack? Jag vet inte i vilket fack Du egentligen platsar Bland puckona Eller fjantarna Vart tror du Vilket fack platsar du i nu? Vilket fack jag passar i nu? Det kanske är samma som Nalle Puh, Eller du, Fack för smarta idioter, muuuuuuuuuu Jag blev tydligen en kossa nuuuuuuu! Nalle puh och nu? Du rimmar bra du Själv är jag megabäst Du är mera typ... Ja megapest (Ännu en oerhört fin dikt) Megapest är jag ej, Men du luktar dock som en sej, Eller är det en leverpastej? Men sant är det att jag är en tjej, Och jag är nog 100 gånger bättre än dig! (Damn, diktförbannelsen is back) Ha, skulle du vara bättre än mig? Det är snarare jag som krossar dig Men det är kul att du försöker Även om jag fortfarande undersöker Hur man kan vara så kass När jag är så oerhört vass Två barn från Athenas stuga, Tävlar om att som poet duga, Som Slytherinare är väl du den mest sluga, Men vi får se vem som tillslut måste buga, Jag ska krossa dig som en fluga!!! Varför stava rätt när man kan stava fel? 19 nov, 2017 10:31 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen