The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag var iväg och trodde att jag hade missat jättemycket, men nej! Det gade jag inte!!!! sett något monster???!!
3 jan, 2017 20:41 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Vet inte! Jag tror att det var någt som var utanför fönstret! Men som tur var gick det bara förbi!Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag var iväg och trodde att jag hade missat jättemycket, men nej! Det gade jag inte!!!! sett något monster???!! 3 jan, 2017 20:46 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Vet inte! Jag tror att det var någt som var utanför fönstret! Men som tur var gick det bara förbi! Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag var iväg och trodde att jag hade missat jättemycket, men nej! Det gade jag inte!!!! sett något monster???!! Phu!! bra att det inte var ett monster!
3 jan, 2017 20:49 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men det lät mer som en konstig maskin (vi bor ganska nära en flygplats så det var nog bara ett konstigt flygplan!)Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Vet inte! Jag tror att det var någt som var utanför fönstret! Men som tur var gick det bara förbi! Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag var iväg och trodde att jag hade missat jättemycket, men nej! Det gade jag inte!!!! sett något monster???!! Phu!! bra att det inte var ett monster! 3 jan, 2017 20:54 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men det lät mer som en konstig maskin (vi bor ganska nära en flygplats så det var nog bara ett konstigt flygplan!) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Vet inte! Jag tror att det var någt som var utanför fönstret! Men som tur var gick det bara förbi! Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag var iväg och trodde att jag hade missat jättemycket, men nej! Det gade jag inte!!!! sett något monster???!! Phu!! bra att det inte var ett monster! Det var antagligen en valdezomakapär ;D L
3 jan, 2017 22:00 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Hayato: Om Leo var här så MÅSTE han säga det!!! BECAUSE LEO IS MINE!!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️!!!!!!! #Milleo!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men det lät mer som en konstig maskin (vi bor ganska nära en flygplats så det var nog bara ett konstigt flygplan!) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Vet inte! Jag tror att det var någt som var utanför fönstret! Men som tur var gick det bara förbi! Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag var iväg och trodde att jag hade missat jättemycket, men nej! Det gade jag inte!!!! sett något monster???!! Phu!! bra att det inte var ett monster! Det var antagligen en valdezomakapär ;D 3 jan, 2017 22:34 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Om Leo var här så MÅSTE han säga det!!! BECAUSE LEO IS MINE!!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️!!!!!!! #Milleo! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men det lät mer som en konstig maskin (vi bor ganska nära en flygplats så det var nog bara ett konstigt flygplan!) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Vet inte! Jag tror att det var någt som var utanför fönstret! Men som tur var gick det bara förbi! Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag var iväg och trodde att jag hade missat jättemycket, men nej! Det gade jag inte!!!! sett något monster???!! Phu!! bra att det inte var ett monster! Det var antagligen en valdezomakapär ;D haha har du skapar ett shipp? Nice xD
4 jan, 2017 07:15 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Om Leo var här så MÅSTE han säga det!!! BECAUSE LEO IS MINE!!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️!!!!!!! #Milleo! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men det lät mer som en konstig maskin (vi bor ganska nära en flygplats så det var nog bara ett konstigt flygplan!) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Vet inte! Jag tror att det var någt som var utanför fönstret! Men som tur var gick det bara förbi! Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag var iväg och trodde att jag hade missat jättemycket, men nej! Det gade jag inte!!!! sett något monster???!! Phu!! bra att det inte var ett monster! Det var antagligen en valdezomakapär ;D NOOOO LEO IS MINE END OF STORY
4 jan, 2017 07:42 |
|
Hayato
Elev |
Okej..
Alla som vill ha nico går till höger och alla som vill ha Leo går till vänster xD Dom som vill ha båda delar på sig x) L
4 jan, 2017 09:53 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Hayato: Okej.. Alla som vill ha nico går till höger och alla som vill ha Leo går till vänster xD Dom som vill ha båda delar på sig x) Dem som vill varken eller då? xD
4 jan, 2017 09:54 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen