Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
arianasnape
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vet inte om det här räknas som Harry Potter föremål, men det är Harrys simhud femte filmen. Fast det här är på min hand. ![]() ![]() Räknas det som Harry Potter föremål? Det gick liksom inte att använda igen. inte för att vara petig men är det inte i fjärde filmen eller är jag helt snurrig?? p.s coolt! 30 dec, 2011 17:41 |
|
grodan-boll
Elev |
30 dec, 2011 17:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av arianasnape: Nej. Det är jag som är snurrig. Jag blandar ihop filmerna. Skrivet av Borttagen: Jag vet inte om det här räknas som Harry Potter föremål, men det är Harrys simhud femte filmen. Fast det här är på min hand. ![]() ![]() Räknas det som Harry Potter föremål? Det gick liksom inte att använda igen. inte för att vara petig men är det inte i fjärde filmen eller är jag helt snurrig?? p.s coolt! Ska ändra. 30 dec, 2011 17:43 |
|
Borttagen
|
Mmm... det är i fjärde filmen/boken. (Harry Potter och den flammande bägaren)
30 dec, 2011 17:44 |
|
Borttagen
|
Ja, jag är lite snurrig ibland.
Ska försöka komma ihåg det. 30 dec, 2011 17:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ja, jag är lite snurrig ibland. Ska försöka komma ihåg det. Det spelar ändå ingen roll, eller det gör det väl inte? 30 dec, 2011 17:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Egentligen inte, bara det att man stör sig på det. Skrivet av Borttagen: Ja, jag är lite snurrig ibland. Ska försöka komma ihåg det. Det spelar ändå ingen roll, eller det gör det väl inte? 30 dec, 2011 18:00 |
|
LilyLovegood
Elev |
Jag tycker nog att det är HP-föremål man kan ju göra det flera gånger.
"Don't worry. You're just as sane as I am." -Luna Lovegood
30 dec, 2011 19:49 |
|
arianasnape
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Egentligen inte, bara det att man stör sig på det. Skrivet av Borttagen: Ja, jag är lite snurrig ibland. Ska försöka komma ihåg det. Det spelar ändå ingen roll, eller det gör det väl inte? Nej jag bara trodde att jag hade blivit knäpp som missade det i femte filmen hahaha! men coolt var det! 30 dec, 2011 20:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av arianasnape: Du har inte missat det. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Egentligen inte, bara det att man stör sig på det. Skrivet av Borttagen: Ja, jag är lite snurrig ibland. Ska försöka komma ihåg det. Det spelar ändå ingen roll, eller det gör det väl inte? Nej jag bara trodde att jag hade blivit knäpp som missade det i femte filmen hahaha! men coolt var det! 30 dec, 2011 21:01 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen