Dagens citat av kompisar/bekanta
Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Desto längre man är, desto hårdare faller man" - Pappa
26 dec, 2015 17:58 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Världens sämsta skämt:
Vad säger du om du får en haj på kroken? ((Då man fiskar)) Jo: Hajar du Korken?! ![]()
27 dec, 2015 17:15 |
|
Borttagen
|
A-Hur mår du?
E-bra A-var känner du det? E-öhh...huvet? A-hur känns det när du mår bra i huvudet? E-bra, antar jag? A- men huuur känns det menar jag! E-Öhhh...???? 27 dec, 2015 18:29 |
|
Kola
Elev |
"Du skulle vart med när jag kollade på roliga videos när du sov" - Emilia
"Jag SOV" - jag "Hej älsklingen, skönt att vara hemma och softa ensam?" - Emilias mamma som vill påpeka att hon inte har några vänner "Don't våldta womens" - Emilia om att många tjejer är rädda att gå ut på kvällar/nätter. that's all I got to say 29 dec, 2015 19:58 |
|
Amaanda
Elev |
29 dec, 2015 23:07 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Nej jag bara vet att du är fangirlsens härsäkare x) - JossiMarauder om hur hon visste varför jag fangirlar... #YeayxD
![]()
30 dec, 2015 16:33 |
|
JossiMarauder
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: Nej jag bara vet att du är fangirlsens härsäkare x) - JossiMarauder om hur hon visste varför jag fangirlar... #YeayxD So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 30 dec, 2015 16:34 |
|
Missy The Timelady
Elev |
"Nu har du par om du inte har flera!" -V
"Vadå har jag fem om jag har två eller?" -Jag ___ "Tänk om vi filmat in detta och lagt upp på youtube, tänk vad folk skulle skratta" - Jag ____ "Kolla en lykta!" - V *Tyst stund* "HUVUD!" - Jag "nejmen kolla en... vad heter det lykta!" - V ![]()
31 dec, 2015 19:45 |
|
Borttagen
|
"Så bra, MB jag men Add hur det är! %^"
1 jan, 2016 00:38 |
|
Borttagen
|
"Förklara en tamburin." - Jag
"Ehm... Det är en sak... med saker runt omkring... och när man skakar den så låter sakerna!" - L 1 jan, 2016 19:52 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen