Arvtagaren privat
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Arvtagaren privat
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny 23
Elev |
2 sep, 2013 07:31 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag vet att hon inte gör sig illa, men jon ser mig inte när jag smyger fram.
jag är jättecoolig älska mig plz 2 sep, 2013 07:34 |
|
ginny 23
Elev |
2 sep, 2013 07:35 |
|
Queen Boo
Elev |
Nu ska hon dö.
jag är jättecoolig älska mig plz 2 sep, 2013 07:38 |
|
ginny 23
Elev |
2 sep, 2013 07:39 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag höjer svärdet, redo att hugga
jag är jättecoolig älska mig plz 2 sep, 2013 07:39 |
|
ginny 23
Elev |
2 sep, 2013 07:42 |
|
Queen Boo
Elev |
Men jag gör det aldrig. Sayn slår svärdet ur handen på mig.
jag är jättecoolig älska mig plz 2 sep, 2013 07:44 |
|
ginny 23
Elev |
2 sep, 2013 07:49 |
|
Queen Boo
Elev |
"Sayn?" Väser jag.
jag är jättecoolig älska mig plz 2 sep, 2013 07:55 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen