Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
huvtröja...
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 14 okt, 2012 11:49 |
|
MissFniss
Elev |
14 okt, 2012 13:25
Detta inlägg ändrades senast 2012-10-14 kl. 13:54
|
|
Borttagen
|
Huvtröja för att det är något av de mysigaste klädesplaggen som finns!
14 okt, 2012 13:43 |
|
Yennie
Elev |
Huvtröja!!!
14 okt, 2012 13:55 |
|
ellisnoris
Elev |
14 okt, 2012 13:55 |
|
IamAK
Elev |
svår fråga. koftor är finare när man ska nånstans men huvtröjor är mysiga och bättre att ha på sig när man fryser. hmm...
14 okt, 2012 14:27 |
|
Disenchanted
Elev |
14 okt, 2012 14:31 |
|
Amaia lovegood
Elev |
14 okt, 2012 14:51 |
|
LittleButterfly
Elev |
Svår fråga, tycker att båda är mysiga, men jag tror nog att jag fördrar huvtröja, om än med inte speciellt stor marginal.
14 okt, 2012 14:58 |
|
BlondaHermione
Elev |
14 okt, 2012 15:54 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen