@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av Solkatten: 1D & TW hade en fight för något år sedan... och alla fans började hata varandra också. störigt när sånt händer ._. Särskilt när man är fan av båda och inte står på någon sida... men som tur är slutade det men ingen har glömt det. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 jul, 2014 23:36 |
|
PPP
Elev |
Skrivet av Kintsugi: WOW, Efter 3-0 skämtade jag med kombon här hemma om att matchen kommer sluta 7-0 till Tyskland.. Om det stannar nu så får jag ju rätt. :O Hade kanske vunnit mycket pengar om jag satsat? tuuuusan. höhö Tog i lite väl mycket när jag sa 15-0 till Tyskland... Men matchen är inte slut än...
8 jul, 2014 23:39 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av PPP: Skrivet av Kintsugi: WOW, Efter 3-0 skämtade jag med kombon här hemma om att matchen kommer sluta 7-0 till Tyskland.. Om det stannar nu så får jag ju rätt. :O Hade kanske vunnit mycket pengar om jag satsat? tuuuusan. höhö Tog i lite väl mycket när jag sa 15-0 till Tyskland... Men matchen är inte slut än... Hahah, oj, om det hade blivit 15-0 skulle jag fortfarande inte vara förvånad. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 8 jul, 2014 23:40 |
|
Frivolt
Elev |
Nä, men om jag tittar på matchen nu de sista 10 minutrarna så kanske tyskland inte gör några fler mål.....
*vetintehurjaglyckasmissaallamålförutomett* 8 jul, 2014 23:41 |
|
Solkatten
Elev |
Är hungrig. Borde ta något att äta.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 jul, 2014 23:43 |
|
Borttagen
|
Idag har det varit en bra dag
9 jul, 2014 00:01 |
|
Beben
Elev |
9 jul, 2014 00:01 |
|
Borttagen
|
Upptäckte nyss att mitt namn betyder "people's ruler"... hur ska jag nu använda det här? xD
9 jul, 2014 00:22 |
|
Solkatten
Elev |
När ens drake dör. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 jul, 2014 01:05 |
|
Anna-chan
Elev |
Kan klockan bara inte bli 08.30 så att jag kan se nästa episod på Free Eternal Summer..? xc
EDIT: NOOOO D: Jag missade ju att det var i PST så den kommer ut 17.30 istället... I'm just going to go and die right now... D: Join the dark side, we have cookies~
9 jul, 2014 07:51 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen