Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 17164 17165 17166 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Inez*Malfoy
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Inez*Malfoy:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Inez*Malfoy:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Inez*Malfoy:
Skrivet av Borttagen:
Och jag har ÄNTLIGEN listat ut vad Inez*Malfoys profilbild ska föreställa...!


Låt oss höra!! Vi är alla väldigt nyfikna!!

Först trodde jag det var bara en blandning av oranga och röda streck, sen såg jag att det var en flicka...


haha Ja det är det! Någon speciell flicka kanske... ( )

Det liknar Inez... i din ff...


mm det gör det jag ska avslöja en sak! Det är Inez Malfoy när hon är på julbalen! ♥

Oo har du ritat den själv?


OMG nej!!! Så bra är jag inte hihi jag bara råkade hitta den och tänkte "Men den där är ju perfekt! Det ser precis ut som Inez! typ.. " hihi

***Don't tickle a sleeping dragon***

8 jul, 2014 23:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Inez*Malfoy:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Inez*Malfoy:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Inez*Malfoy:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Inez*Malfoy:
Skrivet av Borttagen:
Och jag har ÄNTLIGEN listat ut vad Inez*Malfoys profilbild ska föreställa...!


Låt oss höra!! Vi är alla väldigt nyfikna!!

Först trodde jag det var bara en blandning av oranga och röda streck, sen såg jag att det var en flicka...


haha Ja det är det! Någon speciell flicka kanske... ( )

Det liknar Inez... i din ff...


mm det gör det jag ska avslöja en sak! Det är Inez Malfoy när hon är på julbalen! ♥

Oo har du ritat den själv?


OMG nej!!! Så bra är jag inte hihi jag bara råkade hitta den och tänkte "Men den där är ju perfekt! Det ser precis ut som Inez! typ.. " hihi

Den var jättebra iaf! Jag visste att den hade med henne att göra!!!

8 jul, 2014 23:16

Inez*Malfoy
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Inez*Malfoy:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Inez*Malfoy:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Inez*Malfoy:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Inez*Malfoy:
Skrivet av Borttagen:
Och jag har ÄNTLIGEN listat ut vad Inez*Malfoys profilbild ska föreställa...!


Låt oss höra!! Vi är alla väldigt nyfikna!!

Först trodde jag det var bara en blandning av oranga och röda streck, sen såg jag att det var en flicka...


haha Ja det är det! Någon speciell flicka kanske... ( )

Det liknar Inez... i din ff...


mm det gör det jag ska avslöja en sak! Det är Inez Malfoy när hon är på julbalen! ♥

Oo har du ritat den själv?


OMG nej!!! Så bra är jag inte hihi jag bara råkade hitta den och tänkte "Men den där är ju perfekt! Det ser precis ut som Inez! typ.. " hihi

Den var jättebra iaf! Jag visste att den hade med henne att göra!!!


hihi det var riktigt kul att du la märke till det! Tror inte det är så många som gör det

***Don't tickle a sleeping dragon***

8 jul, 2014 23:17

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Ithrenniel:
Skrivet av Vildvittra:
FB är ibland skoj särskilt om man ser på "Folk du kanske känner.". Mugglisar som tex Jinx, Myling och liknande förstår jag då vi har genemsamma vänner
Men när Ithrenniel kommer upp blir jag förvånad. Vi har inga gemensamma vänner, men har gått på samma skola Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry och vi har liknande intressen, visst är världen liten? Hihihi c:


Facebook måste känna av de magiska, nördiga strålarna som kopplar mugglisar samman! Nej men, lite läskigt, men väldigt coolt! Världen är verkligen mindre än vad man tror!


Facebook styrs av magiker
Det hörs ju på namnet! Alla magiker har ansikten och böcker xD
Eller hur, liten trots det avlånga land vi lever i

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

8 jul, 2014 23:24

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Wow, vilken match ♥

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

8 jul, 2014 23:26

Solkatten
Elev

Avatar


Alla 1D fans dissar TW. Visst förstår varför men ändå.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

8 jul, 2014 23:30

Beben
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Alla 1D fans dissar TW. Visst förstår varför men ändå.

Fattar faktigst inte varför xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fpa1.narvii.com%2F6916%2F93abd7c45eef28b024ccfa571770d2d99666653fr1-600-338_hq.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fthumbs.gfycat.com%2FPastCalmIbizanhound-size_restricted.gif

8 jul, 2014 23:32

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Beben:
Skrivet av Solkatten:
Alla 1D fans dissar TW. Visst förstår varför men ändå.

Fattar faktigst inte varför xD

1D & TW hade en fight för något år sedan (TW startade det. Rätt löjligt faktiskt)... och alla fans började hata varandra också.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

8 jul, 2014 23:32

Beben
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Beben:
Skrivet av Solkatten:
Alla 1D fans dissar TW. Visst förstår varför men ändå.

Fattar faktigst inte varför xD

1D & TW hade en fight för något år sedan... och alla fans började hata varandra också.

störigt när sånt händer ._.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fpa1.narvii.com%2F6916%2F93abd7c45eef28b024ccfa571770d2d99666653fr1-600-338_hq.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fthumbs.gfycat.com%2FPastCalmIbizanhound-size_restricted.gif

8 jul, 2014 23:35

Kintsugi
Prefekt

Avatar


WOW, Efter 3-0 skämtade jag med kombon här hemma om att matchen kommer sluta 7-0 till Tyskland..

Om det stannar nu så får jag ju rätt. :O Hade kanske vunnit mycket pengar om jag satsat? tuuuusan. höhö

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

8 jul, 2014 23:35

1 2 3 ... 17164 17165 17166 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.