@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Inez*Malfoy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Inez*Malfoy: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Inez*Malfoy: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Inez*Malfoy: Skrivet av Borttagen: Och jag har ÄNTLIGEN listat ut vad Inez*Malfoys profilbild ska föreställa...! Låt oss höra!! Vi är alla väldigt nyfikna!! Först trodde jag det var bara en blandning av oranga och röda streck, sen såg jag att det var en flicka... haha Det liknar Inez... i din ff... mm det gör det Oo har du ritat den själv? OMG nej!!! Så bra är jag inte ***Don't tickle a sleeping dragon*** 8 jul, 2014 23:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Inez*Malfoy: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Inez*Malfoy: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Inez*Malfoy: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Inez*Malfoy: Skrivet av Borttagen: Och jag har ÄNTLIGEN listat ut vad Inez*Malfoys profilbild ska föreställa...! Låt oss höra!! Vi är alla väldigt nyfikna!! Först trodde jag det var bara en blandning av oranga och röda streck, sen såg jag att det var en flicka... haha Det liknar Inez... i din ff... mm det gör det Oo har du ritat den själv? OMG nej!!! Så bra är jag inte Den var jättebra iaf! Jag visste att den hade med henne att göra!!! 8 jul, 2014 23:16 |
|
Inez*Malfoy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Inez*Malfoy: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Inez*Malfoy: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Inez*Malfoy: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Inez*Malfoy: Skrivet av Borttagen: Och jag har ÄNTLIGEN listat ut vad Inez*Malfoys profilbild ska föreställa...! Låt oss höra!! Vi är alla väldigt nyfikna!! Först trodde jag det var bara en blandning av oranga och röda streck, sen såg jag att det var en flicka... haha Det liknar Inez... i din ff... mm det gör det Oo har du ritat den själv? OMG nej!!! Så bra är jag inte Den var jättebra iaf! Jag visste att den hade med henne att göra!!! hihi det var riktigt kul att du la märke till det! ***Don't tickle a sleeping dragon*** 8 jul, 2014 23:17 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Vildvittra: FB är ibland skoj särskilt om man ser på "Folk du kanske känner.". Mugglisar som tex Jinx, Myling och liknande förstår jag då vi har genemsamma vänner Men när Ithrenniel kommer upp blir jag förvånad. Vi har inga gemensamma vänner, men har gått på samma skola Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry och vi har liknande intressen, visst är världen liten? Hihihi c: Facebook måste känna av de magiska, nördiga strålarna som kopplar mugglisar samman! Nej men, lite läskigt, men väldigt coolt! Världen är verkligen mindre än vad man tror! Facebook styrs av magiker Det hörs ju på namnet! Alla magiker har ansikten och böcker xD Eller hur, liten trots det avlånga land vi lever i "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 8 jul, 2014 23:24 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Wow, vilken match ♥
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 8 jul, 2014 23:26 |
|
Solkatten
Elev |
Alla 1D fans dissar TW.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 jul, 2014 23:30 |
|
Beben
Elev |
8 jul, 2014 23:32 |
|
Solkatten
Elev |
1D & TW hade en fight för något år sedan (TW startade det. Rätt löjligt faktiskt)... och alla fans började hata varandra också. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 jul, 2014 23:32 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Solkatten: 1D & TW hade en fight för något år sedan... och alla fans började hata varandra också. störigt när sånt händer ._. 8 jul, 2014 23:35 |
|
Kintsugi
Prefekt |
WOW, Efter 3-0 skämtade jag med kombon här hemma om att matchen kommer sluta 7-0 till Tyskland..
Om det stannar nu så får jag ju rätt. :O Hade kanske vunnit mycket pengar om jag satsat? tuuuusan. höhö ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 8 jul, 2014 23:35 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen