Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 17162 17163 17164 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


8 jul, 2014 22:30

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Tjugonio minuter. Fem noll. Tyskland Brasilien.

Lite ironiskt att median talat om att laget kommit till att växa och vara sammansvetsat nu när Neymar och Silva räknats bort. ..eeeh ja.

Jag njuuuuuuuter! Det här är ju underbart för starka, fantastiska Tyskland. Och extremt pinsamt för Brasilien. Jag lider lite med fansen på plats, för en halvtimma sedan sjöng alla tillsammans och peppade en match... som skulle bli något helt oväntat och märkligt.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

8 jul, 2014 22:33

lumos1
Elev

Avatar


ALLTSÅ UGH DUMMA MAMMA ((OCH PAPPA)) :-(

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

8 jul, 2014 22:37

Borttagen

Avatar


jag borde packa upp och packa igen men jag orkar inte och klockan är tolv hjälp

8 jul, 2014 22:39

Frivolt
Elev

Avatar


Ser på matchen Tyskland - Brasilien. Det står 1-0! Går iväg i typ 10-15 min...Kommer tillbaka och det står 5-0....

Vad fan hände dääär? xD Huuuur? xD Trodde inte mina ögon först...

8 jul, 2014 22:39

Anne Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Ser på matchen Tyskland - Brasilien. Det står 1-0! Går iväg i typ 10-15 min...Kommer tillbaka och det står 5-0....

Vad fan hände dääär? xD Huuuur? xD Trodde inte mina ögon först...

Haha xD Stackars Brasilien :c

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F67.media.tumblr.com%2F20838430fc0aefcfb9513863a8b9bc5d%2Ftumblr_inline_ni5jraMrun1smxto4.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2Foriginals%2F20%2F8c%2F5e%2F208c5ef5302c1884d3f04813f1c23732.gif

8 jul, 2014 22:47

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Anne Potter:
Skrivet av Frivolt:
Ser på matchen Tyskland - Brasilien. Det står 1-0! Går iväg i typ 10-15 min...Kommer tillbaka och det står 5-0....

Vad fan hände dääär? xD Huuuur? xD Trodde inte mina ögon först...

Haha xD Stackars Brasilien :c


Jaa, verkligen D: alltså fatta hur jobbigt det måste kännas för dom när de spelar på hemmaplan och allting. Måste va en mardröm

Men som sagt. det är ju inte klart ään Sverige vände ju 0-4 underläge mot tyskland till 4-4 så brassarna är ju inte heelt borta än

8 jul, 2014 22:50

Flismos
Elev

Avatar


5-0 till Tyskland, och det är bara halvlek

''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you''

8 jul, 2014 22:57

Fanfiction
Elev

Avatar


hej

jag vill bara säga att just du är fantastisk på ditt eget vis

hejdå

det är okej att inte vara okej

8 jul, 2014 23:01

Borttagen

Avatar


Och jag har ÄNTLIGEN listat ut vad Inez*Malfoys profilbild ska föreställa...!

8 jul, 2014 23:02

1 2 3 ... 17162 17163 17164 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.