@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
8 jul, 2014 22:30 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Tjugonio minuter. Fem noll. Tyskland Brasilien.
Lite ironiskt att median talat om att laget kommit till att växa och vara sammansvetsat nu när Neymar och Silva räknats bort. ..eeeh ja. Jag njuuuuuuuter! Det här är ju underbart för starka, fantastiska Tyskland. Och extremt pinsamt för Brasilien. Jag lider lite med fansen på plats, för en halvtimma sedan sjöng alla tillsammans och peppade en match... som skulle bli något helt oväntat och märkligt. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 8 jul, 2014 22:33 |
|
lumos1
Elev |
8 jul, 2014 22:37 |
|
Borttagen
|
jag borde packa upp och packa igen men jag orkar inte och klockan är tolv hjälp
8 jul, 2014 22:39 |
|
Frivolt
Elev |
Ser på matchen Tyskland - Brasilien. Det står 1-0! Går iväg i typ 10-15 min...Kommer tillbaka och det står 5-0....
Vad fan hände dääär? xD Huuuur? xD Trodde inte mina ögon först... 8 jul, 2014 22:39 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Frivolt: Ser på matchen Tyskland - Brasilien. Det står 1-0! Går iväg i typ 10-15 min...Kommer tillbaka och det står 5-0.... Vad fan hände dääär? xD Huuuur? xD Trodde inte mina ögon först... Haha xD Stackars Brasilien :c ![]()
8 jul, 2014 22:47 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Frivolt: Ser på matchen Tyskland - Brasilien. Det står 1-0! Går iväg i typ 10-15 min...Kommer tillbaka och det står 5-0.... Vad fan hände dääär? xD Huuuur? xD Trodde inte mina ögon först... Haha xD Stackars Brasilien :c Jaa, verkligen D: alltså fatta hur jobbigt det måste kännas för dom när de spelar på hemmaplan och allting. Måste va en mardröm Men som sagt. det är ju inte klart ään 8 jul, 2014 22:50 |
|
Flismos
Elev |
5-0 till Tyskland, och det är bara halvlek
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 8 jul, 2014 22:57 |
|
Fanfiction
Elev |
hej
jag vill bara säga att just du är fantastisk på ditt eget vis hejdå det är okej att inte vara okej 8 jul, 2014 23:01 |
|
Borttagen
|
Och jag har ÄNTLIGEN listat ut vad Inez*Malfoys profilbild ska föreställa...!
8 jul, 2014 23:02 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen