@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Om 6 tummar har jag 800 tummar och om 206 tummar har jag 1000 tummar ;D Sedan är jag blå om min arm, för jag råkade rita med tusch där x) Coooowlt hahah meeen xD fast det e kul o rita på armarna, o skriva..om man gör det med flit dvs x) 8 jul, 2014 20:47 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Om 6 tummar har jag 800 tummar och om 206 tummar har jag 1000 tummar ;D Sedan är jag blå om min arm, för jag råkade rita med tusch där x) Coooowlt hahah meeen xD fast det e kul o rita på armarna, o skriva..om man gör det med flit dvs x) Eller hur! Fyrsiffrigt liksom Aaa, som när man var liten och ritade och hela ens händer och armar fick färg på sig xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 8 jul, 2014 20:48 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Om 6 tummar har jag 800 tummar och om 206 tummar har jag 1000 tummar ;D Sedan är jag blå om min arm, för jag råkade rita med tusch där x) Coooowlt hahah meeen xD fast det e kul o rita på armarna, o skriva..om man gör det med flit dvs x) Eller hur! Fyrsiffrigt liksom Aaa, som när man var liten och ritade och hela ens händer och armar fick färg på sig xD Jamen precis hahaha jaaamen preciiis xD Eller som när man var äldre och ritade och skrev med bläckpenna på armarna 8 jul, 2014 20:51 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Om 6 tummar har jag 800 tummar och om 206 tummar har jag 1000 tummar ;D Sedan är jag blå om min arm, för jag råkade rita med tusch där x) Coooowlt hahah meeen xD fast det e kul o rita på armarna, o skriva..om man gör det med flit dvs x) Eller hur! Fyrsiffrigt liksom Aaa, som när man var liten och ritade och hela ens händer och armar fick färg på sig xD Jamen precis hahaha jaaamen preciiis xD Eller som när man var äldre och ritade och skrev med bläckpenna på armarna Wiho, inte mycket ändå Ja Då fick man mer "mognare" pennor xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 8 jul, 2014 20:52 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Om 6 tummar har jag 800 tummar och om 206 tummar har jag 1000 tummar ;D Sedan är jag blå om min arm, för jag råkade rita med tusch där x) Coooowlt hahah meeen xD fast det e kul o rita på armarna, o skriva..om man gör det med flit dvs x) Eller hur! Fyrsiffrigt liksom Aaa, som när man var liten och ritade och hela ens händer och armar fick färg på sig xD Jamen precis hahaha jaaamen preciiis xD Eller som när man var äldre och ritade och skrev med bläckpenna på armarna Wiho, inte mycket ändå Ja Då fick man mer "mognare" pennor xD haha näää x) faktiskt inte xD haha!! hahah jamen precis 8 jul, 2014 20:53 |
|
Flismos
Elev |
https://www.youtube.com/watch?v=Fi6v-t-Yi0U
Det måste vara universums vackraste låt ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 8 jul, 2014 20:55 |
|
Borttagen
|
The Fooo var bäst och jag älskar dem.
8 jul, 2014 20:57 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: "if someone tells you your clothing style is gay, respond with: "yeah, it came out of the closet this morning."" Hahah omg!! Så himla klockrent 8 jul, 2014 20:57 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag snodde den från tumblr så Skrivet av yerAwizardThea: "if someone tells you your clothing style is gay, respond with: "yeah, it came out of the closet this morning."" Hahah omg!! Så himla klockrent
8 jul, 2014 20:57 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Frivolt: Jag snodde den från tumblr så Skrivet av yerAwizardThea: "if someone tells you your clothing style is gay, respond with: "yeah, it came out of the closet this morning."" Hahah omg!! Så himla klockrent Haha nice 8 jul, 2014 20:59 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen