Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 17159 17160 17161 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Om 6 tummar har jag 800 tummar och om 206 tummar har jag 1000 tummar ;D
Sedan är jag blå om min arm, för jag råkade rita med tusch där x)


Coooowlt Jag har några kvar till 1000 jag xD Men kommer kännas såå coolt när jag väl kommer dit

hahah meeen xD fast det e kul o rita på armarna, o skriva..om man gör det med flit dvs x)

8 jul, 2014 20:47

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Vildvittra:
Om 6 tummar har jag 800 tummar och om 206 tummar har jag 1000 tummar ;D
Sedan är jag blå om min arm, för jag råkade rita med tusch där x)


Coooowlt Jag har några kvar till 1000 jag xD Men kommer kännas såå coolt när jag väl kommer dit

hahah meeen xD fast det e kul o rita på armarna, o skriva..om man gör det med flit dvs x)


Eller hur! Fyrsiffrigt liksom

Aaa, som när man var liten och ritade och hela ens händer och armar fick färg på sig xD

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

8 jul, 2014 20:48

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Vildvittra:
Om 6 tummar har jag 800 tummar och om 206 tummar har jag 1000 tummar ;D
Sedan är jag blå om min arm, för jag råkade rita med tusch där x)


Coooowlt Jag har några kvar till 1000 jag xD Men kommer kännas såå coolt när jag väl kommer dit

hahah meeen xD fast det e kul o rita på armarna, o skriva..om man gör det med flit dvs x)


Eller hur! Fyrsiffrigt liksom

Aaa, som när man var liten och ritade och hela ens händer och armar fick färg på sig xD


Jamen precis SÅÅ coolt lixom!! Själv har jag 371 tummar kvar till 1000 x)

hahaha jaaamen preciiis xD Eller som när man var äldre och ritade och skrev med bläckpenna på armarna

8 jul, 2014 20:51

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Vildvittra:
Om 6 tummar har jag 800 tummar och om 206 tummar har jag 1000 tummar ;D
Sedan är jag blå om min arm, för jag råkade rita med tusch där x)


Coooowlt Jag har några kvar till 1000 jag xD Men kommer kännas såå coolt när jag väl kommer dit

hahah meeen xD fast det e kul o rita på armarna, o skriva..om man gör det med flit dvs x)


Eller hur! Fyrsiffrigt liksom

Aaa, som när man var liten och ritade och hela ens händer och armar fick färg på sig xD


Jamen precis SÅÅ coolt lixom!! Själv har jag 371 tummar kvar till 1000 x)

hahaha jaaamen preciiis xD Eller som när man var äldre och ritade och skrev med bläckpenna på armarna


Wiho, inte mycket ändå

Ja
Då fick man mer "mognare" pennor xD

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

8 jul, 2014 20:52

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Vildvittra:
Om 6 tummar har jag 800 tummar och om 206 tummar har jag 1000 tummar ;D
Sedan är jag blå om min arm, för jag råkade rita med tusch där x)


Coooowlt Jag har några kvar till 1000 jag xD Men kommer kännas såå coolt när jag väl kommer dit

hahah meeen xD fast det e kul o rita på armarna, o skriva..om man gör det med flit dvs x)


Eller hur! Fyrsiffrigt liksom

Aaa, som när man var liten och ritade och hela ens händer och armar fick färg på sig xD


Jamen precis SÅÅ coolt lixom!! Själv har jag 371 tummar kvar till 1000 x)

hahaha jaaamen preciiis xD Eller som när man var äldre och ritade och skrev med bläckpenna på armarna


Wiho, inte mycket ändå

Ja
Då fick man mer "mognare" pennor xD


haha näää x) faktiskt inte xD haha!!

hahah jamen precis

8 jul, 2014 20:53

Flismos
Elev

Avatar


https://www.youtube.com/watch?v=Fi6v-t-Yi0U
Det måste vara universums vackraste låt

''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you''

8 jul, 2014 20:55

Borttagen

Avatar


The Fooo var bäst och jag älskar dem.

8 jul, 2014 20:57

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av yerAwizardThea:
"if someone tells you your clothing style is gay, respond with:

"yeah, it came out of the closet this morning.""



Hahah omg!! Så himla klockrent Jag snor den

8 jul, 2014 20:57

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av yerAwizardThea:
"if someone tells you your clothing style is gay, respond with:

"yeah, it came out of the closet this morning.""



Hahah omg!! Så himla klockrent Jag snor den
Jag snodde den från tumblr så

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

8 jul, 2014 20:57

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av yerAwizardThea:
"if someone tells you your clothing style is gay, respond with:

"yeah, it came out of the closet this morning.""



Hahah omg!! Så himla klockrent Jag snor den
Jag snodde den från tumblr så


Haha nice Då äre ju lugnt hihiii!!! tumblr ♥

8 jul, 2014 20:59

1 2 3 ... 17159 17160 17161 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.