@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Flismos: då får man väl gå och lära känna folk då ahha Skrivet av yerAwizardThea: Same ^^ Gud vad skönt att jag inte är ensam. Det känns som alla typ känner varandra så sitter jag här och bara "jaha, ensam. Ingen vill ha mej", typ hellu jag heter izabel.
8 jul, 2014 19:31 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av DarkBells: Skrivet av Flismos: då får man väl gå och lära känna folk då ahha Skrivet av yerAwizardThea: Same ^^ Gud vad skönt att jag inte är ensam. Det känns som alla typ känner varandra så sitter jag här och bara "jaha, ensam. Ingen vill ha mej", typ hellu jag heter izabel. Hej Izabel c: Vilken underbar stavning på ditt namn! ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 8 jul, 2014 19:32 |
|
Ginny00
Elev |
Känns fortfarande så himla ovant med en katt?? Hur blev hon våran??
8 jul, 2014 19:32 |
|
DarkBells
Elev |
8 jul, 2014 19:36 |
|
yerAwizardThea
Elev |
"if someone tells you your clothing style is gay, respond with:
"yeah, it came out of the closet this morning.""
8 jul, 2014 19:36 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: "if someone tells you your clothing style is gay, respond with: "yeah, it came out of the closet this morning."" ![]()
8 jul, 2014 19:42 |
|
Flismos
Elev |
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 8 jul, 2014 19:53 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: "if someone tells you your clothing style is gay, respond with: "yeah, it came out of the closet this morning."" I've heard that one, but it's an awesome respond indeed
8 jul, 2014 19:56 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Syrup: Yeah, I will use it! Skrivet av yerAwizardThea: "if someone tells you your clothing style is gay, respond with: "yeah, it came out of the closet this morning."" I've heard that one, but it's an awesome respond indeed
8 jul, 2014 19:57 |
|
Vildvittra
Elev |
Om 6 tummar har jag 800 tummar och om 206 tummar har jag 1000 tummar ;D
Sedan är jag blå om min arm, för jag råkade rita med tusch där x) "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 8 jul, 2014 20:40 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen