@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Anne Potter: Precis. Plus att jag ska åka till andra sidan landet snart för att göra något vettigt. (som man kan säga är lite mugglisrelaterat eftersom jag ska bo hos Syrup xD) Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Anne Potter: Han åkte till några kompisar ;w; #foreveralone Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Anne Potter: Gah vad jobbigt!D: Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Anne Potter: Jag och han älskar fotboll med så xD Skrivet av yerAwizardThea: Min lillebror fanboyar över Divergent-serien "Alltså jag har fått Insurgent!? (Han fick boken av mamma) *tihihi* <--- SÅ GULLIGT SKRATT I'm so proud of him ♥ Haha aww ♥ Önskar min bror också kunde vara så.. Han är mer för fotboll dock ;-; Jag gillar också fotboll, men min bror pratar om fotboll HELA TIDEN ;-; Jao! Men hälsa din bror att han är cool Aw :c Men du har alltid mugglis Aa c: ![]()
8 jul, 2014 19:24 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Anne Potter: *glädjedans* Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Anne Potter: Precis. Plus att jag ska åka till andra sidan landet snart för att göra något vettigt. (som man kan säga är lite mugglisrelaterat eftersom jag ska bo hos Syrup xD) Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Anne Potter: Han åkte till några kompisar ;w; #foreveralone Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Anne Potter: Gah vad jobbigt!D: Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Anne Potter: Jag och han älskar fotboll med så xD Skrivet av yerAwizardThea: Min lillebror fanboyar över Divergent-serien "Alltså jag har fått Insurgent!? (Han fick boken av mamma) *tihihi* <--- SÅ GULLIGT SKRATT I'm so proud of him ♥ Haha aww ♥ Önskar min bror också kunde vara så.. Han är mer för fotboll dock ;-; Jag gillar också fotboll, men min bror pratar om fotboll HELA TIDEN ;-; Jao! Men hälsa din bror att han är cool Aw :c Men du har alltid mugglis Aa c:
8 jul, 2014 19:26 |
|
DarkBells
Elev |
8 jul, 2014 19:26 |
|
Flismos
Elev |
är det någon annan än jag som brukar känna att dom inte passar in på mugglis?
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 8 jul, 2014 19:26 |
|
yerAwizardThea
Elev |
8 jul, 2014 19:28 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Anne Potter: *glädjedans* Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Anne Potter: Precis. Plus att jag ska åka till andra sidan landet snart för att göra något vettigt. (som man kan säga är lite mugglisrelaterat eftersom jag ska bo hos Syrup xD) Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Anne Potter: Han åkte till några kompisar ;w; #foreveralone Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Anne Potter: Gah vad jobbigt!D: Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Anne Potter: Jag och han älskar fotboll med så xD Skrivet av yerAwizardThea: Min lillebror fanboyar över Divergent-serien "Alltså jag har fått Insurgent!? (Han fick boken av mamma) *tihihi* <--- SÅ GULLIGT SKRATT I'm so proud of him ♥ Haha aww ♥ Önskar min bror också kunde vara så.. Han är mer för fotboll dock ;-; Jag gillar också fotboll, men min bror pratar om fotboll HELA TIDEN ;-; Jao! Men hälsa din bror att han är cool Aw :c Men du har alltid mugglis Aa c: xD ![]()
8 jul, 2014 19:28 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Same ^^ Gud vad skönt att jag inte är ensam. Det känns som alla typ känner varandra så sitter jag här och bara "jaha, ensam. Ingen vill ha mej", typ ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 8 jul, 2014 19:29 |
|
Mikaela120
Elev |
Jag smälter. Orkar inte göra något i denna hetta, ligga i sängen ftw. Multicon om åtta dagar. Herregud vad tiden går fort.
8 jul, 2014 19:29 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Flismos: *skickar iväg en uggla*Skrivet av yerAwizardThea: Same ^^ Gud vad skönt att jag inte är ensam. Det känns som alla typ känner varandra så sitter jag här och bara "jaha, ensam. Ingen vill ha mej", typ
8 jul, 2014 19:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Flismos: Jag med hah ...Skrivet av yerAwizardThea: Same ^^ Gud vad skönt att jag inte är ensam. Det känns som alla typ känner varandra så sitter jag här och bara "jaha, ensam. Ingen vill ha mej", typ 8 jul, 2014 19:30 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen