@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Förlåt för en väldigt dum fråga men iaf: Min katt har ju en tratt på sig just nu, för att hon har blivit steriliserad och behöver den för att inte slicka på såret. Men lixom...hur gör man när de ska tvätta sig? ;O För det kan hon ju lixom inte göra nu...ska man ta av tratten lite ibland eller vad? ;O Vill ju inte att hon ska vara i såret men samtidigt vill ja inte att hon ska bli smutsig! ;O
8 jul, 2014 19:10 |
|
Flismos
Elev |
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 8 jul, 2014 19:15 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Anne Potter: Jag och han älskar fotboll med så xD Skrivet av yerAwizardThea: Min lillebror fanboyar över Divergent-serien "Alltså jag har fått Insurgent!? (Han fick boken av mamma) *tihihi* <--- SÅ GULLIGT SKRATT I'm so proud of him ♥ Haha aww ♥ Önskar min bror också kunde vara så.. Han är mer för fotboll dock ;-; Jag gillar också fotboll, men min bror pratar om fotboll HELA TIDEN ;-; ![]()
8 jul, 2014 19:15 |
|
Borttagen
|
same
8 jul, 2014 19:16 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Anne Potter: Gah vad jobbigt!D:Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Anne Potter: Jag och han älskar fotboll med så xD Skrivet av yerAwizardThea: Min lillebror fanboyar över Divergent-serien "Alltså jag har fått Insurgent!? (Han fick boken av mamma) *tihihi* <--- SÅ GULLIGT SKRATT I'm so proud of him ♥ Haha aww ♥ Önskar min bror också kunde vara så.. Han är mer för fotboll dock ;-; Jag gillar också fotboll, men min bror pratar om fotboll HELA TIDEN ;-;
8 jul, 2014 19:16 |
|
Flismos
Elev |
IMORGON KAN JAG SE DET 100 AVSNITTET AV PLL! JAG ÄR SÅ LYCKLIG!!!!!!
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 8 jul, 2014 19:17 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Anne Potter: Gah vad jobbigt!D: Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Anne Potter: Jag och han älskar fotboll med så xD Skrivet av yerAwizardThea: Min lillebror fanboyar över Divergent-serien "Alltså jag har fått Insurgent!? (Han fick boken av mamma) *tihihi* <--- SÅ GULLIGT SKRATT I'm so proud of him ♥ Haha aww ♥ Önskar min bror också kunde vara så.. Han är mer för fotboll dock ;-; Jag gillar också fotboll, men min bror pratar om fotboll HELA TIDEN ;-; Jao! Men hälsa din bror att han är cool ![]()
8 jul, 2014 19:17 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Anne Potter: Han åkte till några kompisar ;w; #foreveraloneSkrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Anne Potter: Gah vad jobbigt!D: Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Anne Potter: Jag och han älskar fotboll med så xD Skrivet av yerAwizardThea: Min lillebror fanboyar över Divergent-serien "Alltså jag har fått Insurgent!? (Han fick boken av mamma) *tihihi* <--- SÅ GULLIGT SKRATT I'm so proud of him ♥ Haha aww ♥ Önskar min bror också kunde vara så.. Han är mer för fotboll dock ;-; Jag gillar också fotboll, men min bror pratar om fotboll HELA TIDEN ;-; Jao! Men hälsa din bror att han är cool
8 jul, 2014 19:18 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Anne Potter: Han åkte till några kompisar ;w; #foreveralone Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Anne Potter: Gah vad jobbigt!D: Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Anne Potter: Jag och han älskar fotboll med så xD Skrivet av yerAwizardThea: Min lillebror fanboyar över Divergent-serien "Alltså jag har fått Insurgent!? (Han fick boken av mamma) *tihihi* <--- SÅ GULLIGT SKRATT I'm so proud of him ♥ Haha aww ♥ Önskar min bror också kunde vara så.. Han är mer för fotboll dock ;-; Jag gillar också fotboll, men min bror pratar om fotboll HELA TIDEN ;-; Jao! Men hälsa din bror att han är cool Aw :c Men du har alltid mugglis ![]()
8 jul, 2014 19:19 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Anne Potter: Precis. Plus att jag ska åka till andra sidan landet snart för att göra något vettigt. (som man kan säga är lite mugglisrelaterat eftersom jag ska bo hos Syrup xD)Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Anne Potter: Han åkte till några kompisar ;w; #foreveralone Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Anne Potter: Gah vad jobbigt!D: Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Anne Potter: Jag och han älskar fotboll med så xD Skrivet av yerAwizardThea: Min lillebror fanboyar över Divergent-serien "Alltså jag har fått Insurgent!? (Han fick boken av mamma) *tihihi* <--- SÅ GULLIGT SKRATT I'm so proud of him ♥ Haha aww ♥ Önskar min bror också kunde vara så.. Han är mer för fotboll dock ;-; Jag gillar också fotboll, men min bror pratar om fotboll HELA TIDEN ;-; Jao! Men hälsa din bror att han är cool Aw :c Men du har alltid mugglis
8 jul, 2014 19:23 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen