@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
8 jul, 2014 17:31 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har inte heller fått det :c Inte för att det spelar någon roll längre ... (om du inte har lösenordet så kan jag uggla det till dig om du vill) Fast har alla samma lösenord? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 jul, 2014 17:33 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Flismos: Åh vad jobbigt!Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Flismos: Vad ska du operera? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Flismos: Wat? :O Gud vad dåligt ... Jag har redan gjort två röntgenundersökningar, hur kan dom vara borta ur sjukhusets datorsystem? Nu måste jag röntga om innan jag kan operera > Ja, jag blir förbannad. Jag gick på första läkarbesöket i typ Mars, där sa läkaren att det troligen skulle gå att operera. Nu är det Juli och jag har vart hos 6 andra doktorer och gjort samma undersökning, det känns ganska onödigt! Min fot, en av fotlederna har vuxit ihop till ett ben som gör att jag har massor av problem med foten..
8 jul, 2014 17:34 |
|
EMELESEL
Elev |
8 jul, 2014 17:34 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Flismos: Åh vad jobbigt! Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Flismos: Vad ska du operera? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Flismos: Wat? :O Gud vad dåligt ... Jag har redan gjort två röntgenundersökningar, hur kan dom vara borta ur sjukhusets datorsystem? Nu måste jag röntga om innan jag kan operera > Ja, jag blir förbannad. Jag gick på första läkarbesöket i typ Mars, där sa läkaren att det troligen skulle gå att operera. Nu är det Juli och jag har vart hos 6 andra doktorer och gjort samma undersökning, det känns ganska onödigt! Min fot, en av fotlederna har vuxit ihop till ett ben som gör att jag har massor av problem med foten.. Mm, hade det inte bara räkt med två doktorbesök och en röntgen. Alla doktorer har sagt samma sak, nu ska jag bli kallad på en till röntgen, träffa en ny läkare och efter det kanske operera.. -.-' ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 8 jul, 2014 17:35 |
|
Borttagen
|
8 jul, 2014 17:36 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Yush ^^ Du kan gärna skicka en uggla om du vill. c: "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 jul, 2014 17:36 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Flismos: De är inte alls snabba i sjukvården. När jag opererade blindtarmen så tog det en vecka.Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Flismos: Åh vad jobbigt! Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Flismos: Vad ska du operera? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Flismos: Wat? :O Gud vad dåligt ... Jag har redan gjort två röntgenundersökningar, hur kan dom vara borta ur sjukhusets datorsystem? Nu måste jag röntga om innan jag kan operera > Ja, jag blir förbannad. Jag gick på första läkarbesöket i typ Mars, där sa läkaren att det troligen skulle gå att operera. Nu är det Juli och jag har vart hos 6 andra doktorer och gjort samma undersökning, det känns ganska onödigt! Min fot, en av fotlederna har vuxit ihop till ett ben som gör att jag har massor av problem med foten.. Mm, hade det inte bara räkt med två doktorbesök och en röntgen. Alla doktorer har sagt samma sak, nu ska jag bli kallad på en till röntgen, träffa en ny läkare och efter det kanske operera.. -.-' Spoiler: Så ja. De är ganska sega på sånt. Det tog ju dock inte flera månade för mig :sTryck här för att visa!
8 jul, 2014 17:37
Detta inlägg ändrades senast 2014-07- 8 kl. 17:38
|
|
Borttagen
|
Okej, då gör jag det :3
8 jul, 2014 17:38 |
|
DarkBells
Elev |
o.o vet inte om jag kan då, men jag kan fråga min pappa c:
någon random människa på tomten brevid vårt började sjunga manboy jätte högt..
8 jul, 2014 17:39 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen