@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Flismos
Elev |
Ja! Så underbart! ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 8 jul, 2014 17:16 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Flismos: Första gången jag får lägga ut någon bild eller sånt på honom. Ganska nöjd över hur det blev xDJa! Så underbart!
8 jul, 2014 17:20 |
|
DarkBells
Elev |
8 jul, 2014 17:20 |
|
EMELESEL
Elev |
jag ska tydligen hänga med State of Drama på fredag?? ok blir väl trevligt ovo
edit; DarkBells asdfgh va du är finis ok ahhh kom på närcon det finns platser kvar 8 jul, 2014 17:23 |
|
DarkBells
Elev |
wait wut finns det omg o.o vart är det någonstans, om det ligger nära kan jag fråga pappa om jag får gå..
8 jul, 2014 17:25 |
|
Flismos
Elev |
Jag har redan gjort två röntgenundersökningar, hur kan dom vara borta ur sjukhusets datorsystem? Nu måste jag röntga om innan jag kan operera >
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 8 jul, 2014 17:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Flismos: Wat? :O Gud vad dåligt ...Jag har redan gjort två röntgenundersökningar, hur kan dom vara borta ur sjukhusets datorsystem? Nu måste jag röntga om innan jag kan operera > 8 jul, 2014 17:26 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Flismos: Wat? :O Gud vad dåligt ... Jag har redan gjort två röntgenundersökningar, hur kan dom vara borta ur sjukhusets datorsystem? Nu måste jag röntga om innan jag kan operera > Ja, jag blir förbannad. Jag gick på första läkarbesöket i typ Mars, där sa läkaren att det troligen skulle gå att operera. Nu är det Juli och jag har vart hos 6 andra doktorer och gjort samma undersökning, det känns ganska onödigt! ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 8 jul, 2014 17:28 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Flismos: Vad ska du operera? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Flismos: Wat? :O Gud vad dåligt ... Jag har redan gjort två röntgenundersökningar, hur kan dom vara borta ur sjukhusets datorsystem? Nu måste jag röntga om innan jag kan operera > Ja, jag blir förbannad. Jag gick på första läkarbesöket i typ Mars, där sa läkaren att det troligen skulle gå att operera. Nu är det Juli och jag har vart hos 6 andra doktorer och gjort samma undersökning, det känns ganska onödigt!
8 jul, 2014 17:29 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Flismos: Vad ska du operera? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Flismos: Wat? :O Gud vad dåligt ... Jag har redan gjort två röntgenundersökningar, hur kan dom vara borta ur sjukhusets datorsystem? Nu måste jag röntga om innan jag kan operera > Ja, jag blir förbannad. Jag gick på första läkarbesöket i typ Mars, där sa läkaren att det troligen skulle gå att operera. Nu är det Juli och jag har vart hos 6 andra doktorer och gjort samma undersökning, det känns ganska onödigt! Min fot, en av fotlederna har vuxit ihop till ett ben som gör att jag har massor av problem med foten.. ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 8 jul, 2014 17:30 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen