@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: Yay!Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Ugh, ja :cSkrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Ugh nej, behövs inte längre. Får inte gå, helt plötsligt... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Då kanske de kommer typ 11.59 hah ... Skrivet av Borttagen: alltså jag får inte nyhetsbrevet. har någon annan fått det? Inte jag heller. Jag har det! Skulle kunna typ skicka infon/lösenordet till er o så c: EDIT: Eller vänta, jag kanske inte har det! D: har verkligen ett starkt inne av att jag läst det mejlet, men nu hittat jag det inte o.o Får leta mer och se om jag finner det ;s Najj, stackare. Gud va synd, usch. D: *kram* (fast vill fortfarande veta vilket lösenord det var, lol, så om du hittade mailet så kan du skicka det till mig om du vill) Javisst, kan skicka en uggla med det ^^ 8 jul, 2014 13:50 |
|
yerAwizardThea
Elev |
8 jul, 2014 13:53 |
|
Solkatten
Elev |
Blir regn och åska idag också. Skönt att värmen försvann. :3
*** Asså varför får jag inte nyhetsbrevet? ;_; "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 jul, 2014 14:05
Detta inlägg ändrades senast 2014-07- 8 kl. 14:06
|
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Solkatten: Kan du inte skicka hit det vädret?Blir regn och åska idag också. Skönt att värmen försvann. :3
8 jul, 2014 14:05 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Solkatten: Kan du inte skicka hit det vädret? Blir regn och åska idag också. Skönt att värmen försvann. :3 Nope. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 jul, 2014 14:07 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Solkatten: Gaaah xDSkrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Solkatten: Kan du inte skicka hit det vädret? Blir regn och åska idag också. Skönt att värmen försvann. :3 Nope.
8 jul, 2014 14:09 |
|
Solkatten
Elev |
Det var en bålgeting i mitt rum idag. o.o Det var det igår också...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 jul, 2014 14:13 |
|
Kola
Elev |
Bild? :o that's all I got to say 8 jul, 2014 14:21 |
|
Frivolt
Elev |
Nu har min älskade kisse fått komma hem från veterinären. Hon har blivit steriliserad och nu ligger hon helt utslagen på golvet! Och samtidigt försöker få av sig tratten som hon absolut inte gillar!
Min stackars kissemiss 8 jul, 2014 14:24 |
|
DarkBells
Elev |
8 jul, 2014 14:37 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen