@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
yerAwizardThea
Elev |
Jag valde just bort att vara ute i solen för att jag höll på att överhettas... Känner mig lite bortskämd xD
8 jul, 2014 13:06 |
|
Anna-chan
Elev |
I'm bored :c Så då är ju frågan om jag ska bara lägga mig ner och sova, göra ett mugglisgame, städa (vid närmare eftertanke är det här inget alternativ för mig), räkna ut hur lång tid det är kvar till Blood of Olympus kommer ut eller bara lägga mig ner och dö av värmen..? :3 xD
Join the dark side, we have cookies~
8 jul, 2014 13:15 |
|
Solkatten
Elev |
Alla klagar på värmen. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 jul, 2014 13:18 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Ugh nej, behövs inte längre. Får inte gå, helt plötsligt... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Då kanske de kommer typ 11.59 hah ... Skrivet av Borttagen: alltså jag får inte nyhetsbrevet. har någon annan fått det? Inte jag heller. Jag har det! Skulle kunna typ skicka infon/lösenordet till er o så c: EDIT: Eller vänta, jag kanske inte har det! D: har verkligen ett starkt inne av att jag läst det mejlet, men nu hittat jag det inte o.o Får leta mer och se om jag finner det ;s Najj, stackare. Gud va synd, usch. D: *kram* ;;
8 jul, 2014 13:25 |
|
Anna-chan
Elev |
Skrivet av Solkatten: Alla klagar på värmen. xD Det är för att värmen är ond D:< xD Join the dark side, we have cookies~
8 jul, 2014 13:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: Ugh, ja :cSkrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Ugh nej, behövs inte längre. Får inte gå, helt plötsligt... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Då kanske de kommer typ 11.59 hah ... Skrivet av Borttagen: alltså jag får inte nyhetsbrevet. har någon annan fått det? Inte jag heller. Jag har det! Skulle kunna typ skicka infon/lösenordet till er o så c: EDIT: Eller vänta, jag kanske inte har det! D: har verkligen ett starkt inne av att jag läst det mejlet, men nu hittat jag det inte o.o Får leta mer och se om jag finner det ;s Najj, stackare. Gud va synd, usch. D: *kram* (fast vill fortfarande veta vilket lösenord det var, lol, så om du hittade mailet så kan du skicka det till mig om du vill) 8 jul, 2014 13:29 |
|
Kim Potter
Elev |
YEHS YESH YESH IAIAHSAOÖSAIDHAISFHI *FANGIRLING*
- Hur jag känner mig just nu: (VARNING FÖR GIF EXPLOSION) Spoiler: Tryck här för att visa!
8 jul, 2014 13:32 |
|
Borttagen
|
Sitter och sorterar mina hygien - och hälsoprodukter men jag tappade lusten när allt i en påse är alldeles smetigt... det är väl bara schampoo eller nåt som läckt men ändå.
EDIT: Hittade boven i dramat, det var duschgelé! 8 jul, 2014 13:39
Detta inlägg ändrades senast 2014-07- 8 kl. 13:46
|
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av DarkBells: är typ aldrig på tillställningar utan var bara på en mugglis träff för två år sedan så jag tror inte vi har setts. men jag har för mig att vi pratat några gånger.. Okej, ja men det har vi säkert, tror det jag med "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 8 jul, 2014 13:44 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Ugh, ja :cSkrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Ugh nej, behövs inte längre. Får inte gå, helt plötsligt... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Då kanske de kommer typ 11.59 hah ... Skrivet av Borttagen: alltså jag får inte nyhetsbrevet. har någon annan fått det? Inte jag heller. Jag har det! Skulle kunna typ skicka infon/lösenordet till er o så c: EDIT: Eller vänta, jag kanske inte har det! D: har verkligen ett starkt inne av att jag läst det mejlet, men nu hittat jag det inte o.o Får leta mer och se om jag finner det ;s Najj, stackare. Gud va synd, usch. D: *kram* (fast vill fortfarande veta vilket lösenord det var, lol, så om du hittade mailet så kan du skicka det till mig om du vill) Javisst, kan skicka en uggla med det ^^ ;;
8 jul, 2014 13:50 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen