@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Amaanda
Elev |
Im so tired and im going to sleep and im going to read this awesome book before and cry my freaking heart out
goodbye.
7 jul, 2014 23:25 |
|
Borttagen
|
Usch, jag hatar att det ska vara så varmt :c
7 jul, 2014 23:41 |
|
Amaanda
Elev |
Skrivet av Borttagen: This so much.Usch, jag hatar att det ska vara så varmt :c Det kanske är något fel på mig, men jag önskar verkligen att det ska regna och vara kallt. Jag kan inte sova när det är varmt och jag hatar att gå runt och svettas. Uursch.
7 jul, 2014 23:48 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Amaanda: Skrivet av Borttagen: This so much.Usch, jag hatar att det ska vara så varmt :c Det kanske är något fel på mig, men jag önskar verkligen att det ska regna och vara kallt. Jag kan inte sova när det är varmt och jag hatar att gå runt och svettas. Uursch. Det regnade här idag. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 jul, 2014 00:00 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Skrivet av Jessica Tonks: Ritade just en Tardis till min vän som fyllt år för några dagar sen! Hoppas hon gillar den och boken jag köpt xD Blev så glad för hon gillade den och boken jag köpte till henne(The Great Gatsby) ;D Och jag hade en superdag med mina vänner!
8 jul, 2014 00:15 |
|
Solkatten
Elev |
8 jul, 2014 00:38 |
|
lumos1
Elev |
8 jul, 2014 02:26 |
|
Ithrenniel
Elev |
8 jul, 2014 02:27 |
|
lumos1
Elev |
Japp o.o Har aldrig varit inloggad när det vart såhär lite folk förut, hah :p Man undrar ju lite vilka andra bara 7 personer som sitter vid mugglis just nu är, liksom bara 7 andra personer. Känns coolt xD ;;
8 jul, 2014 02:29 |
|
Frivolt
Elev |
6 personer inloggade nu.... x)
Jag är jäättetröött D: Edit: Nu är jag ensam inloggad :O :O :O Det här känns.....jätteläskigt :O Lixom, Ekoooooo när jag försöker skriva ngt ;O 8 jul, 2014 06:31 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen