Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 17145 17146 17147 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Flismos:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Flismos:
Skrivet av Frivolt:
NU har jag äntligen bokat bussbiljetter till stockholm (Ja, det blev buss...billigast ^^ )

Så¨29 juli - 5 augusti så får ni i sthlm stå ut med mig

Jag tror vi borde överleva
Staden är ju så liten så vi kommer säkert att stöta på varandra hela tiden


haha vad braa En virrig norrlänning är inte att leka med haha!!
Hahah åjo, det kommer vi säkert Bara o komma fram o peta på mig om du ser mig

Får man fråga vad du ska göra i Stockholm?


Haha massor Jag ska:
1. Gå på pride
2. Gå på dejt
3. Gröna lund
4. Fotografiska
5. Irra runt i stockholm, shoppa på alla affärer som inte finns hemma (bla sf bokhandeln)

osv osv osv

7 jul, 2014 22:34

DarkBells
Elev

Avatar


Skrivet av viktor:
Skrivet av DarkBells:
är det någon som har läst city of heavenly fire? nÅGON??
Skrivet av DarkBells:
är det någon som har läst city of heavenly fire? nÅGON??
Yepp Fellow nephelim right here!
adjikskisgsh är det ok om jag ugglar dig??

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F89bf6fd748dbd94db52a2592e9fbbd80%2Ftumblr_ncuasnicPU1qglnk4o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2Fb0df532a3b88a991d7633b1d07195a1a%2Ftumblr_ncuasnicPU1qglnk4o2_r1_500.gif

7 jul, 2014 22:35

Flismos
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Flismos:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Flismos:
Skrivet av Frivolt:
NU har jag äntligen bokat bussbiljetter till stockholm (Ja, det blev buss...billigast ^^ )

Så¨29 juli - 5 augusti så får ni i sthlm stå ut med mig

Jag tror vi borde överleva
Staden är ju så liten så vi kommer säkert att stöta på varandra hela tiden


haha vad braa En virrig norrlänning är inte att leka med haha!!
Hahah åjo, det kommer vi säkert Bara o komma fram o peta på mig om du ser mig

Får man fråga vad du ska göra i Stockholm?


Haha massor Jag ska:
1. Gå på pride
2. Gå på dejt
3. Gröna lund
4. Fotografiska
5. Irra runt i stockholm, shoppa på alla affärer som inte finns hemma (bla sf bokhandeln)

osv osv osv

Oh! Ha det så toppenbra!

''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you''

7 jul, 2014 22:35

viktor
Elev

Avatar


Skrivet av DarkBells:
Skrivet av viktor:
Skrivet av DarkBells:
är det någon som har läst city of heavenly fire? nÅGON??
Skrivet av DarkBells:
är det någon som har läst city of heavenly fire? nÅGON??
Yepp Fellow nephelim right here!
adjikskisgsh är det ok om jag ugglar dig??
Skrivet av DarkBells:
Skrivet av viktor:
Skrivet av DarkBells:
är det någon som har läst city of heavenly fire? nÅGON??
Skrivet av DarkBells:
är det någon som har läst city of heavenly fire? nÅGON??
Yepp Fellow nephelim right here!
adjikskisgsh är det ok om jag ugglar dig??
Skrivet av DarkBells:
Skrivet av viktor:
Skrivet av DarkBells:
är det någon som har läst city of heavenly fire? nÅGON??
Skrivet av DarkBells:
är det någon som har läst city of heavenly fire? nÅGON??
Yepp Fellow nephelim right here!
adjikskisgsh är det ok om jag ugglar dig??

Absolut ^^

7 jul, 2014 22:36

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Flismos:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Flismos:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Flismos:
Skrivet av Frivolt:
NU har jag äntligen bokat bussbiljetter till stockholm (Ja, det blev buss...billigast ^^ )

Så¨29 juli - 5 augusti så får ni i sthlm stå ut med mig

Jag tror vi borde överleva
Staden är ju så liten så vi kommer säkert att stöta på varandra hela tiden


haha vad braa En virrig norrlänning är inte att leka med haha!!
Hahah åjo, det kommer vi säkert Bara o komma fram o peta på mig om du ser mig

Får man fråga vad du ska göra i Stockholm?


Haha massor Jag ska:
1. Gå på pride
2. Gå på dejt
3. Gröna lund
4. Fotografiska
5. Irra runt i stockholm, shoppa på alla affärer som inte finns hemma (bla sf bokhandeln)

osv osv osv

Oh! Ha det så toppenbra!


taack Det ska jag verkligen ha!!!

7 jul, 2014 22:37

Borttagen

Avatar


Har fixat snake bite piercing idag :3

7 jul, 2014 22:49

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Har fixat snake bite piercing idag :3
Bild?:3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

7 jul, 2014 22:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Har fixat snake bite piercing idag :3
Bild?:3
Njaa, jag tar nästan aldrig bilder på mig själv, men vi får se

7 jul, 2014 22:57

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Har fixat snake bite piercing idag :3
Bild?:3
Njaa, jag tar nästan aldrig bilder på mig själv, men vi får se
Okej

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

7 jul, 2014 22:58

Flismos
Elev

Avatar


jag borde sova nu, jag ska upp alldeles för tidigt imorgon för att vara sommarlov, men jag vill inte sova

''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you''

7 jul, 2014 23:23

1 2 3 ... 17145 17146 17147 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.