@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Flismos: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Flismos: Skrivet av Frivolt: NU har jag äntligen bokat bussbiljetter till stockholm Så¨29 juli - 5 augusti så får ni i sthlm stå ut med mig Jag tror vi borde överleva Staden är ju så liten så vi kommer säkert att stöta på varandra hela tiden haha vad braa Hahah åjo, det kommer vi säkert Får man fråga vad du ska göra i Stockholm? Haha massor 1. Gå på pride 2. Gå på dejt 3. Gröna lund 4. Fotografiska 5. Irra runt i stockholm, shoppa på alla affärer som inte finns hemma (bla sf bokhandeln) osv osv osv 7 jul, 2014 22:34 |
|
DarkBells
Elev |
7 jul, 2014 22:35 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Flismos: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Flismos: Skrivet av Frivolt: NU har jag äntligen bokat bussbiljetter till stockholm Så¨29 juli - 5 augusti så får ni i sthlm stå ut med mig Jag tror vi borde överleva Staden är ju så liten så vi kommer säkert att stöta på varandra hela tiden haha vad braa Hahah åjo, det kommer vi säkert Får man fråga vad du ska göra i Stockholm? Haha massor 1. Gå på pride 2. Gå på dejt 3. Gröna lund 4. Fotografiska 5. Irra runt i stockholm, shoppa på alla affärer som inte finns hemma (bla sf bokhandeln) osv osv osv Oh! Ha det så toppenbra! ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 7 jul, 2014 22:35 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av DarkBells: adjikskisgsh är det ok om jag ugglar dig?? Skrivet av DarkBells: adjikskisgsh är det ok om jag ugglar dig?? Skrivet av DarkBells: adjikskisgsh är det ok om jag ugglar dig?? Absolut ^^ 7 jul, 2014 22:36 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Flismos: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Flismos: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Flismos: Skrivet av Frivolt: NU har jag äntligen bokat bussbiljetter till stockholm Så¨29 juli - 5 augusti så får ni i sthlm stå ut med mig Jag tror vi borde överleva Staden är ju så liten så vi kommer säkert att stöta på varandra hela tiden haha vad braa Hahah åjo, det kommer vi säkert Får man fråga vad du ska göra i Stockholm? Haha massor 1. Gå på pride 2. Gå på dejt 3. Gröna lund 4. Fotografiska 5. Irra runt i stockholm, shoppa på alla affärer som inte finns hemma (bla sf bokhandeln) osv osv osv Oh! Ha det så toppenbra! taack 7 jul, 2014 22:37 |
|
Borttagen
|
Har fixat snake bite piercing idag :3
7 jul, 2014 22:49 |
|
yerAwizardThea
Elev |
7 jul, 2014 22:53 |
|
Borttagen
|
Njaa, jag tar nästan aldrig bilder på mig själv, men vi får se
7 jul, 2014 22:57 |
|
yerAwizardThea
Elev |
7 jul, 2014 22:58 |
|
Flismos
Elev |
jag borde sova nu, jag ska upp alldeles för tidigt imorgon för att vara sommarlov, men jag vill inte sova
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 7 jul, 2014 23:23 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen