Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 17144 17145 17146 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
alltså jag får inte nyhetsbrevet. har någon annan fått det?

Inte jag heller.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

7 jul, 2014 22:14

Kim Potter
Elev

Avatar


Augusti= Comedy Central= Kan se på South Park= Kan se säsong 18 "LIVE"= SUPER HAPPINES
But säsong 18 kommer inte förrän September :c
MEN JAG KAN ÄNDÅ TITTA PÅ SOUTH PARK PÅ TV:EN WIIIH c:
-
Har köpt "De Utvalda del 1", "Förr Eller Senare Exploderar jag" och "Boktjuven" och nu ska jag titta på film♥
MED CHOKLAD OCH TE.
Livet kan inte bli bättre c:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

7 jul, 2014 22:16

Flismos
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
NU har jag äntligen bokat bussbiljetter till stockholm (Ja, det blev buss...billigast ^^ )

Så¨29 juli - 5 augusti så får ni i sthlm stå ut med mig

Jag tror vi borde överleva
Staden är ju så liten så vi kommer säkert att stöta på varandra hela tiden

''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you''

7 jul, 2014 22:18

Voldy0000
Elev

Avatar


Jag är obsessed med Zachary Quinto.
Speciellt i Heroes ~ Sylar

The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away.

7 jul, 2014 22:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
alltså jag får inte nyhetsbrevet. har någon annan fått det?

Inte jag heller.
Då kanske de kommer typ 11.59 hah ...

7 jul, 2014 22:18

Frivolt
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Flismos:
Skrivet av Frivolt:
NU har jag äntligen bokat bussbiljetter till stockholm (Ja, det blev buss...billigast ^^ )

Så¨29 juli - 5 augusti så får ni i sthlm stå ut med mig

Jag tror vi borde överleva
Staden är ju så liten så vi kommer säkert att stöta på varandra hela tiden


haha vad braa En virrig norrlänning är inte att leka med haha!!
Hahah åjo, det kommer vi säkert Bara o komma fram o peta på mig om du ser mig

7 jul, 2014 22:20

lumos1
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
alltså jag får inte nyhetsbrevet. har någon annan fått det?

Inte jag heller.
Då kanske de kommer typ 11.59 hah ...

Jag har det!
Skulle kunna typ skicka infon/lösenordet till er o så c:

EDIT: Eller vänta, jag kanske inte har det! D: har verkligen ett starkt inne av att jag läst det mejlet, men nu hittat jag det inte o.o Får leta mer och se om jag finner det ;s

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

7 jul, 2014 22:27

Detta inlägg ändrades senast 2014-07- 7 kl. 22:30
Antal ändringar: 1

Flismos
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Flismos:
Skrivet av Frivolt:
NU har jag äntligen bokat bussbiljetter till stockholm (Ja, det blev buss...billigast ^^ )

Så¨29 juli - 5 augusti så får ni i sthlm stå ut med mig

Jag tror vi borde överleva
Staden är ju så liten så vi kommer säkert att stöta på varandra hela tiden


haha vad braa En virrig norrlänning är inte att leka med haha!!
Hahah åjo, det kommer vi säkert Bara o komma fram o peta på mig om du ser mig

Får man fråga vad du ska göra i Stockholm?

''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you''

7 jul, 2014 22:29

Ginny00
Elev

Avatar


JAG HAR BADAT I EN SJÖ IDAG
*stoolt*

7 jul, 2014 22:30

viktor
Elev

Avatar


Skrivet av DarkBells:
är det någon som har läst city of heavenly fire? nÅGON??
Skrivet av DarkBells:
är det någon som har läst city of heavenly fire? nÅGON??
Yepp Fellow nephelim right here!

7 jul, 2014 22:33

1 2 3 ... 17144 17145 17146 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.