@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: alltså jag får inte nyhetsbrevet. har någon annan fått det? Inte jag heller. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jul, 2014 22:14 |
|
Kim Potter
Elev |
Augusti= Comedy Central= Kan se på South Park= Kan se säsong 18 "LIVE"= SUPER HAPPINES
But säsong 18 kommer inte förrän September :c MEN JAG KAN ÄNDÅ TITTA PÅ SOUTH PARK PÅ TV:EN WIIIH c: - Har köpt "De Utvalda del 1", "Förr Eller Senare Exploderar jag" och "Boktjuven" och nu ska jag titta på film♥ MED CHOKLAD OCH TE. Livet kan inte bli bättre c:
7 jul, 2014 22:16 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Frivolt: NU har jag äntligen bokat bussbiljetter till stockholm Så¨29 juli - 5 augusti så får ni i sthlm stå ut med mig Jag tror vi borde överleva Staden är ju så liten så vi kommer säkert att stöta på varandra hela tiden ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 7 jul, 2014 22:18 |
|
Voldy0000
Elev |
Jag är obsessed med Zachary Quinto.
Speciellt i Heroes ~ Sylar The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 7 jul, 2014 22:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Då kanske de kommer typ 11.59 hah ...Skrivet av Borttagen: alltså jag får inte nyhetsbrevet. har någon annan fått det? Inte jag heller. 7 jul, 2014 22:18 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Flismos: Skrivet av Frivolt: NU har jag äntligen bokat bussbiljetter till stockholm Så¨29 juli - 5 augusti så får ni i sthlm stå ut med mig Jag tror vi borde överleva Staden är ju så liten så vi kommer säkert att stöta på varandra hela tiden haha vad braa Hahah åjo, det kommer vi säkert 7 jul, 2014 22:20 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Då kanske de kommer typ 11.59 hah ... Skrivet av Borttagen: alltså jag får inte nyhetsbrevet. har någon annan fått det? Inte jag heller. Jag har det! Skulle kunna typ skicka infon/lösenordet till er o så c: EDIT: Eller vänta, jag kanske inte har det! D: har verkligen ett starkt inne av att jag läst det mejlet, men nu hittat jag det inte o.o Får leta mer och se om jag finner det ;s ;;
7 jul, 2014 22:27
Detta inlägg ändrades senast 2014-07- 7 kl. 22:30
|
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Flismos: Skrivet av Frivolt: NU har jag äntligen bokat bussbiljetter till stockholm Så¨29 juli - 5 augusti så får ni i sthlm stå ut med mig Jag tror vi borde överleva Staden är ju så liten så vi kommer säkert att stöta på varandra hela tiden haha vad braa Hahah åjo, det kommer vi säkert Får man fråga vad du ska göra i Stockholm? ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 7 jul, 2014 22:29 |
|
Ginny00
Elev |
JAG HAR BADAT I EN SJÖ IDAG
*stoolt* 7 jul, 2014 22:30 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av DarkBells: är det någon som har läst city of heavenly fire? nÅGON?? Skrivet av DarkBells: Yepp Fellow nephelim right here! är det någon som har läst city of heavenly fire? nÅGON?? 7 jul, 2014 22:33 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen