Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 17143 17144 17145 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


alltså jag får inte nyhetsbrevet. har någon annan fått det?

7 jul, 2014 21:46

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
alltså jag får inte nyhetsbrevet. har någon annan fått det?


Om vad? O:

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

7 jul, 2014 21:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Borttagen:
alltså jag får inte nyhetsbrevet. har någon annan fått det?


Om vad? O:
5 Seconds of Summer hah (kanske borde ha nämnt det i inlägget .... xD)

7 jul, 2014 21:51

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Borttagen:
alltså jag får inte nyhetsbrevet. har någon annan fått det?


Om vad? O:
5 Seconds of Summer hah (kanske borde ha nämnt det i inlägget .... xD)


Tja, det hade nog underlättat en del xD
Men nej, vad det än är har jag inte fått det ^-^

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

7 jul, 2014 21:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Borttagen:
alltså jag får inte nyhetsbrevet. har någon annan fått det?


Om vad? O:
5 Seconds of Summer hah (kanske borde ha nämnt det i inlägget .... xD)


Tja, det hade nog underlättat en del xD
Men nej, vad det än är har jag inte fått det ^-^
Det innehåller lösenordet man måste ha för att kunna köpa biljetter till deras konsert. Om man vill vara säker på att få några.
Ifall du ville veta.

7 jul, 2014 21:55

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Borttagen:
alltså jag får inte nyhetsbrevet. har någon annan fått det?


Om vad? O:
5 Seconds of Summer hah (kanske borde ha nämnt det i inlägget .... xD)


Tja, det hade nog underlättat en del xD
Men nej, vad det än är har jag inte fått det ^-^
Det innehåller lösenordet man måste ha för att kunna köpa biljetter till deras konsert. Om man vill vara säker på att få några.
Ifall du ville veta.


Okej, hoppas du får det då

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

7 jul, 2014 22:00

Borttagen

Avatar


ikväll har jag varit ute och sprungit och kom precis hem från ett härligt bad med pappa där vi simmade och satt i bastun med andra fyrtio-femtio åriga gubbar som har massa funderingar.

nu sitter jag och lyssnar på bra musik och äter och allt är bra

7 jul, 2014 22:02

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Jag vill utomlands nu. D: Är trött på Sverige och vill bara ut och resa!

Jag är utomlands.. i Sverige. Det är trevligt

7 jul, 2014 22:03

DarkBells
Elev

Avatar


är det någon som har läst city of heavenly fire? nÅGON??

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F89bf6fd748dbd94db52a2592e9fbbd80%2Ftumblr_ncuasnicPU1qglnk4o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2Fb0df532a3b88a991d7633b1d07195a1a%2Ftumblr_ncuasnicPU1qglnk4o2_r1_500.gif

7 jul, 2014 22:04

Frivolt
Elev

Avatar


NU har jag äntligen bokat bussbiljetter till stockholm (Ja, det blev buss...billigast ^^ )

Så¨29 juli - 5 augusti så får ni i sthlm stå ut med mig

7 jul, 2014 22:11

1 2 3 ... 17143 17144 17145 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.