@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
alltså jag får inte nyhetsbrevet. har någon annan fått det?
7 jul, 2014 21:46 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: alltså jag får inte nyhetsbrevet. har någon annan fått det? Om vad? O: "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 7 jul, 2014 21:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: 5 Seconds of Summer hah (kanske borde ha nämnt det i inlägget .... xD)Skrivet av Borttagen: alltså jag får inte nyhetsbrevet. har någon annan fått det? Om vad? O: 7 jul, 2014 21:51 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: 5 Seconds of Summer hah (kanske borde ha nämnt det i inlägget .... xD) Skrivet av Borttagen: alltså jag får inte nyhetsbrevet. har någon annan fått det? Om vad? O: Tja, det hade nog underlättat en del xD Men nej, vad det än är har jag inte fått det ^-^ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 7 jul, 2014 21:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Det innehåller lösenordet man måste ha för att kunna köpa biljetter till deras konsert. Om man vill vara säker på att få några.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: 5 Seconds of Summer hah (kanske borde ha nämnt det i inlägget .... xD) Skrivet av Borttagen: alltså jag får inte nyhetsbrevet. har någon annan fått det? Om vad? O: Tja, det hade nog underlättat en del xD Men nej, vad det än är har jag inte fått det ^-^ Ifall du ville veta. 7 jul, 2014 21:55 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Det innehåller lösenordet man måste ha för att kunna köpa biljetter till deras konsert. Om man vill vara säker på att få några.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: 5 Seconds of Summer hah (kanske borde ha nämnt det i inlägget .... xD) Skrivet av Borttagen: alltså jag får inte nyhetsbrevet. har någon annan fått det? Om vad? O: Tja, det hade nog underlättat en del xD Men nej, vad det än är har jag inte fått det ^-^ Ifall du ville veta. Okej, hoppas du får det då "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 7 jul, 2014 22:00 |
|
Borttagen
|
ikväll har jag varit ute och sprungit och kom precis hem från ett härligt bad med pappa där vi simmade och satt i bastun med andra fyrtio-femtio åriga gubbar som har massa funderingar.
nu sitter jag och lyssnar på bra musik och äter och allt är bra 7 jul, 2014 22:02 |
|
Hedwig96
Elev |
Jag är utomlands.. i Sverige. 7 jul, 2014 22:03 |
|
DarkBells
Elev |
7 jul, 2014 22:04 |
|
Frivolt
Elev |
NU har jag äntligen bokat bussbiljetter till stockholm
Så¨29 juli - 5 augusti så får ni i sthlm stå ut med mig 7 jul, 2014 22:11 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen