@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Prutt
Elev |
Skrivet av Anne Potter: Aw, du är så söt! ♥ Vet inte ens vad jag ska säga, haha! x'D ♥Jag har fått två nya bästa vänner på mugglis idag. Eller, jag tycker det, vet inte om dem tycker det också. Aja, dem är bäst. Seriöst, dem är verkligen supergulliga, roliga och bara så sjukt snälla. Och så har jag ju en bästa vän som redan är min bästa vän, henne beskriver jag också. Det är obeskrivligt hur mycket dem har fått mig att skratta idag c: På bara en dag känns det som att vi är bästa vänner. ♥ Tack, guurls ♥♥:* Detta var till: delete., Kim Potter och Prutt LOVE YAH! XD 7 jul, 2014 20:15 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Prutt: Skrivet av Anne Potter: Aw, du är så söt! ♥ Vet inte ens vad jag ska säga, haha! x'D ♥ Jag har fått två nya bästa vänner på mugglis idag. Eller, jag tycker det, vet inte om dem tycker det också. Aja, dem är bäst. Seriöst, dem är verkligen supergulliga, roliga och bara så sjukt snälla. Och så har jag ju en bästa vän som redan är min bästa vän, henne beskriver jag också. Det är obeskrivligt hur mycket dem har fått mig att skratta idag c: På bara en dag känns det som att vi är bästa vänner. ♥ Tack, guurls ♥♥:* Detta var till: delete., Kim Potter och Prutt LOVE YAH! XD ♥♥ ![]()
7 jul, 2014 20:16 |
|
DarkBells
Elev |
7 jul, 2014 20:36 |
|
Siriusis
Elev |
7 jul, 2014 20:38 |
|
yerAwizardThea
Elev |
7 jul, 2014 20:40 |
|
Borttagen
|
seriöst varför skickar de inte nyhetsbrevet till mig?
7 jul, 2014 20:41 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Jag fattar fan inte vad de har att göra på tumblr? Idioter! Håller med dig där. Har försökt att vara trevliga mot dom men nope, det fungerade inte. har förhandlat med dom men det fungerar inte - de är väldigt envisa...och otrevliga Hai 7 jul, 2014 20:45 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Siriusis: Har inte blandat mig in i det. Orkar inte med dem. De är så välkomna till tumblr om de är sjyssta och så. Men det är roligare för dem att få folk att må skit...Skrivet av yerAwizardThea: Jag fattar fan inte vad de har att göra på tumblr? Idioter! Håller med dig där. Har försökt att vara trevliga mot dom men nope, det fungerade inte. har förhandlat med dom men det fungerar inte - de är väldigt envisa...och otrevliga
7 jul, 2014 20:47 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Siriusis: Har inte blandat mig in i det. Orkar inte med dem. De är så välkomna till tumblr om de är sjyssta och så. Men det är roligare för dem att få folk att må skit... Skrivet av yerAwizardThea: Jag fattar fan inte vad de har att göra på tumblr? Idioter! Håller med dig där. Har försökt att vara trevliga mot dom men nope, det fungerade inte. har förhandlat med dom men det fungerar inte - de är väldigt envisa...och otrevliga Sure, de är välkomna till tumblr, men deras beteende är inte det. (enligt mig iaf) Hai 7 jul, 2014 20:51 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jul, 2014 20:57 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen