Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 17141 17142 17143 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Jag vill utomlands nu. D: Är trött på Sverige och vill bara ut och resa!

sanna1324567: Eller hur när kommer det. :c
Ja, jättemånga i andra länder har liksom redan fått det och jag har typ panik för TÄNK OM JAG INTE FÅR DET? D:
(kommer du att gå, btw?)

Fast vi har ju tisdag på oss och typ halva onsdag... är det säkert att man får koden eller är det bara vissa som får den typ?
Kanske.
Alla får den - tror jag i alla fall.
Jag har inte hunnit prata med mamma mer än i morse över telefon, och hon kommer inte hem förrän inatt så jag har typ ingen tid på mig att försöka övertala henne :c

Jag har inte sagt något till dem ännu men jag är 18 år så om jag lyckas med att köpa biljetten själv så får de veta det senare. Så får det gå som det går......
Du har väl imorgon att övertala henne? Och det säljs ju på fredag också annars.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

7 jul, 2014 19:05

jagvetinteriktigt
Elev

Avatar


Skrivet av Flismos:
Skrivet av jagvetinteriktigt:
Skrivet av Flismos:
Skrivet av jagvetinteriktigt:
Skulle vilja kramas. Någon som är riktigt, riktigt bra på att kramas? Komsi.

Jag är bäst på att kramas

Gosigt värre!
Blir så besviken när folk typ petar en på ryggen jätteförsiktigt. Ordentliga kramar ska det vara!

Ja, annars är det inte en kram. Vill du ha en kram?

Väldigt gärna.

I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war

7 jul, 2014 19:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Jag vill utomlands nu. D: Är trött på Sverige och vill bara ut och resa!

sanna1324567: Eller hur när kommer det. :c
Ja, jättemånga i andra länder har liksom redan fått det och jag har typ panik för TÄNK OM JAG INTE FÅR DET? D:
(kommer du att gå, btw?)

Fast vi har ju tisdag på oss och typ halva onsdag... är det säkert att man får koden eller är det bara vissa som får den typ?
Kanske.
Alla får den - tror jag i alla fall.
Jag har inte hunnit prata med mamma mer än i morse över telefon, och hon kommer inte hem förrän inatt så jag har typ ingen tid på mig att försöka övertala henne :c

Jag har inte sagt något till dem ännu men jag är 18 år så om jag lyckas med att köpa biljetten själv så får de veta det senare. Så får det gå som det går......
Du har väl imorgon att övertala henne? Och det säljs ju på fredag också annars.
Haha, lycka till ^^
Jo, grejen är bara att hon antagligen jobbar hela imorgon också ... oh well, önska mig lycka till xP

7 jul, 2014 19:10

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Gaah jag är förkyld.
I'm not lovin' it!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

7 jul, 2014 19:22

potterflicka
Elev

Avatar


hej.

jag är trött.

hejdå.

7 jul, 2014 19:28

Flismos
Elev

Avatar


Skrivet av jagvetinteriktigt:
Skrivet av Flismos:
Skrivet av jagvetinteriktigt:
Skrivet av Flismos:
Skrivet av jagvetinteriktigt:
Skulle vilja kramas. Någon som är riktigt, riktigt bra på att kramas? Komsi.

Jag är bäst på att kramas

Gosigt värre!
Blir så besviken när folk typ petar en på ryggen jätteförsiktigt. Ordentliga kramar ska det vara!

Ja, annars är det inte en kram. Vill du ha en kram?

Väldigt gärna.

*kramar*

''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you''

7 jul, 2014 19:34

Siriusis
Elev

Avatar


Minns när jag skrev "Sweetie, go to bed if you're tired." till Rohan Gotobed ._.
världens största fail. Jag tror att han hatar mig nu ._.

Hai

7 jul, 2014 19:35

jagvetinteriktigt
Elev

Avatar


Skrivet av Flismos:
Skrivet av jagvetinteriktigt:
Skrivet av Flismos:
Skrivet av jagvetinteriktigt:
Skrivet av Flismos:
Skrivet av jagvetinteriktigt:
Skulle vilja kramas. Någon som är riktigt, riktigt bra på att kramas? Komsi.

Jag är bäst på att kramas

Gosigt värre!
Blir så besviken när folk typ petar en på ryggen jätteförsiktigt. Ordentliga kramar ska det vara!

Ja, annars är det inte en kram. Vill du ha en kram?

Väldigt gärna.

*kramar*

Kram. ♥

I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war

7 jul, 2014 19:35

yerAwizardThea
Elev

Avatar

+3


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2Ffbd31e7794e6175390e30f7d9e1eb47b%2Ftumblr_n359e5nzAy1s2yegdo1_400.gif
*asgarvar*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

7 jul, 2014 19:59

Flismos
Elev

Avatar


Imorgon ska jag till läkaren, yay (eller inte). Jag är snarare livrädd

''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you''

7 jul, 2014 20:01

1 2 3 ... 17141 17142 17143 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.