Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 17140 17141 17142 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
yerAwizardThea
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av yerAwizardThea:
Okej så min kompis frågade om jag ville gå på 5sos konserten. Såklart så blir jag asglad och frågar mina föräldrar. Deras svar:
"Alltså maj? Du, jag och mamma hade tänkt att du din lillebror och pappa skulle utomlands då... Duvet för att kompensera för att mamma och er lillasyster for förra året."
GAH ska jag utomlands IGEN? Vi ska utomlands till jul, jag ska med handbollslaget till Spanien och nu detta? Känns som slöseri på pengar men jag tar det!
Och jag kanske också utomlands. Tbh så åker jag hellre och ser 5SOS själv än är i Spanien med min familj ...
Jag åker inte utomland ofta alls. (låter dock som det i det här inlägget..) så jag blev faktiskt jätteglad över det här. 5sos hade varit helt underbart dock!
Citat:
Vi åker inte heller utomlands ofta, men jag vill inte åka utomlands med min familj. Det låter säkert hemskt och så, men bara nej. Nej, nej, nej.
Oh *kram*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

7 jul, 2014 18:45

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Är det bara jag eller finns det fler här inne som inte har något liv just nu? Och då menar jag typ som att sitta inomhus och se serier när solen skiner och det är typ 24 grader ute? O_o
Meee, fast jag tittar inte på serier utan på dåliga youtubeklipp cx


Åh, sköönt! Då är jag inte ensam

7 jul, 2014 18:47

Flismos
Elev

Avatar


Skrivet av jagvetinteriktigt:
Skrivet av Flismos:
Skrivet av jagvetinteriktigt:
Skulle vilja kramas. Någon som är riktigt, riktigt bra på att kramas? Komsi.

Jag är bäst på att kramas

Gosigt värre!
Blir så besviken när folk typ petar en på ryggen jätteförsiktigt. Ordentliga kramar ska det vara!

Ja, annars är det inte en kram. Vill du ha en kram?

''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you''

7 jul, 2014 18:50

Solkatten
Elev

Avatar


Har 5SOS låtar på huvudet. Olika låtar hela tiden.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

7 jul, 2014 18:52

yerAwizardThea
Elev

Avatar


^^^^^

Nu blev jag ju sugen på att kramas på riktigt!D:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

7 jul, 2014 18:53

Borttagen

Avatar


Varför får jag inte nyhetsbrevet? Ugh

7 jul, 2014 18:54

Solkatten
Elev

Avatar


Jag vill utomlands nu. D: Är trött på Sverige och vill bara ut och resa!

sanna1324567: Eller hur när kommer det. :c

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

7 jul, 2014 18:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Jag vill utomlands nu. D: Är trött på Sverige och vill bara ut och resa!

sanna1324567: Eller hur när kommer det. :c
Ja, jättemånga i andra länder har liksom redan fått det och jag har typ panik för TÄNK OM JAG INTE FÅR DET? D:
(kommer du att gå, btw?)

7 jul, 2014 19:00

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Jag vill utomlands nu. D: Är trött på Sverige och vill bara ut och resa!

sanna1324567: Eller hur när kommer det. :c
Ja, jättemånga i andra länder har liksom redan fått det och jag har typ panik för TÄNK OM JAG INTE FÅR DET? D:
(kommer du att gå, btw?)

Fast vi har ju tisdag på oss och typ halva onsdag... är det säkert att man får koden eller är det bara vissa som får den typ?
Kanske.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

7 jul, 2014 19:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Jag vill utomlands nu. D: Är trött på Sverige och vill bara ut och resa!

sanna1324567: Eller hur när kommer det. :c
Ja, jättemånga i andra länder har liksom redan fått det och jag har typ panik för TÄNK OM JAG INTE FÅR DET? D:
(kommer du att gå, btw?)

Fast vi har ju tisdag på oss och typ halva onsdag... är det säkert att man får koden eller är det bara vissa som får den typ?
Kanske.
Alla får den - tror jag i alla fall.
Jag har inte hunnit prata med mamma mer än i morse över telefon, och hon kommer inte hem förrän inatt så jag har typ ingen tid på mig att försöka övertala henne :c

7 jul, 2014 19:03

1 2 3 ... 17140 17141 17142 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.