@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av yerAwizardThea: Jag åker inte utomland ofta alls. (låter dock som det i det här inlägget..) så jag blev faktiskt jätteglad över det här. 5sos hade varit helt underbart dock! Skrivet av yerAwizardThea: Och jag kanske också utomlands. Tbh så åker jag hellre och ser 5SOS själv än är i Spanien med min familj ... Okej så min kompis frågade om jag ville gå på 5sos konserten. Såklart så blir jag asglad och frågar mina föräldrar. Deras svar: "Alltså maj? Du, jag och mamma hade tänkt att du din lillebror och pappa skulle utomlands då... Duvet för att kompensera för att mamma och er lillasyster for förra året." GAH ska jag utomlands IGEN? Vi ska utomlands till jul, jag ska med handbollslaget till Spanien och nu detta? Känns som slöseri på pengar men jag tar det! Citat: Oh *kram*Vi åker inte heller utomlands ofta, men jag vill inte åka utomlands med min familj. Det låter säkert hemskt och så, men bara nej. Nej, nej, nej.
7 jul, 2014 18:45 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Meee, fast jag tittar inte på serier utan på dåliga youtubeklipp cx Är det bara jag eller finns det fler här inne som inte har något liv just nu? Och då menar jag typ som att sitta inomhus och se serier när solen skiner och det är typ 24 grader ute? O_o Åh, sköönt! Då är jag inte ensam 7 jul, 2014 18:47 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av jagvetinteriktigt: Skrivet av Flismos: Skrivet av jagvetinteriktigt: Skulle vilja kramas. Någon som är riktigt, riktigt bra på att kramas? Komsi. Jag är bäst på att kramas Gosigt värre! Blir så besviken när folk typ petar en på ryggen jätteförsiktigt. Ordentliga kramar ska det vara! Ja, annars är det inte en kram. Vill du ha en kram? ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 7 jul, 2014 18:50 |
|
Solkatten
Elev |
Har 5SOS låtar på huvudet. Olika låtar hela tiden.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jul, 2014 18:52 |
|
yerAwizardThea
Elev |
7 jul, 2014 18:53 |
|
Borttagen
|
Varför får jag inte nyhetsbrevet? Ugh
7 jul, 2014 18:54 |
|
Solkatten
Elev |
Jag vill utomlands nu. D: Är trött på Sverige och vill bara ut och resa!
sanna1324567: Eller hur när kommer det. :c "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jul, 2014 18:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Ja, jättemånga i andra länder har liksom redan fått det och jag har typ panik för TÄNK OM JAG INTE FÅR DET? D:Jag vill utomlands nu. D: Är trött på Sverige och vill bara ut och resa! sanna1324567: Eller hur när kommer det. :c (kommer du att gå, btw?) 7 jul, 2014 19:00 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Ja, jättemånga i andra länder har liksom redan fått det och jag har typ panik för TÄNK OM JAG INTE FÅR DET? D:Jag vill utomlands nu. D: Är trött på Sverige och vill bara ut och resa! sanna1324567: Eller hur när kommer det. :c (kommer du att gå, btw?) Fast vi har ju tisdag på oss och typ halva onsdag... är det säkert att man får koden eller är det bara vissa som får den typ? Kanske. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jul, 2014 19:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Alla får den - tror jag i alla fall.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Ja, jättemånga i andra länder har liksom redan fått det och jag har typ panik för TÄNK OM JAG INTE FÅR DET? D:Jag vill utomlands nu. D: Är trött på Sverige och vill bara ut och resa! sanna1324567: Eller hur när kommer det. :c (kommer du att gå, btw?) Fast vi har ju tisdag på oss och typ halva onsdag... är det säkert att man får koden eller är det bara vissa som får den typ? Kanske. Jag har inte hunnit prata med mamma mer än i morse över telefon, och hon kommer inte hem förrän inatt så jag har typ ingen tid på mig att försöka övertala henne :c 7 jul, 2014 19:03 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen