Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 17139 17140 17141 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
yerAwizardThea
Elev

Avatar


Okej så min kompis frågade om jag ville gå på 5sos konserten. Såklart så blir jag asglad och frågar mina föräldrar. Deras svar:
"Alltså maj? Du, jag och mamma hade tänkt att du din lillebror och pappa skulle utomlands då... Duvet för att kompensera för att mamma och er lillasyster for förra året."
GAH ska jag utomlands IGEN? Vi ska utomlands till jul, jag ska med handbollslaget till Spanien och nu detta? Känns som slöseri på pengar men jag tar det!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

7 jul, 2014 17:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av Majaluna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majaluna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majaluna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majaluna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majaluna:
sanna1324567 cikki; det måste bli ett nästa år, för annars vet jag inte vad jag gör!!
Same! Om det blir så kommer det att bli bäst ... om nu våra (mina och min kompis) föräldrar låter oss åka till Stockholm.

Ehm, jag tvingade inte alls mina föräldrar.. Liksom, jag bor i Skåne. Långt bort.
Och jag bor i Luleå ... 12 timmar bort

Daamn
Ikr
Och allt händer i Stockholm????

ELLER HUR ;-;
Ska dock på konsert dit i september, wohooo~ (och kanske i maj)

Det *snyft* det är orättvist!
VARFÖR INTE MALMÖ DET ÄR F*N SVERIGES TREDJE STÖRSTA STAD UHU
Luleå suger

Skrivet av yerAwizardThea:
Okej så min kompis frågade om jag ville gå på 5sos konserten. Såklart så blir jag asglad och frågar mina föräldrar. Deras svar:
"Alltså maj? Du, jag och mamma hade tänkt att du din lillebror och pappa skulle utomlands då... Duvet för att kompensera för att mamma och er lillasyster for förra året."
GAH ska jag utomlands IGEN? Vi ska utomlands till jul, jag ska med handbollslaget till Spanien och nu detta? Känns som slöseri på pengar men jag tar det!
Och jag kanske också utomlands. Tbh så åker jag hellre och ser 5SOS själv än är i Spanien med min familj ...

7 jul, 2014 17:57

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Skrivet av yerAwizardThea:
Okej så min kompis frågade om jag ville gå på 5sos konserten. Såklart så blir jag asglad och frågar mina föräldrar. Deras svar:
"Alltså maj? Du, jag och mamma hade tänkt att du din lillebror och pappa skulle utomlands då... Duvet för att kompensera för att mamma och er lillasyster for förra året."
GAH ska jag utomlands IGEN? Vi ska utomlands till jul, jag ska med handbollslaget till Spanien och nu detta? Känns som slöseri på pengar men jag tar det!
Och jag kanske också utomlands. Tbh så åker jag hellre och ser 5SOS själv än är i Spanien med min familj ...
Jag åker inte utomland ofta alls. (låter dock som det i det här inlägget..) så jag blev faktiskt jätteglad över det här. 5sos hade varit helt underbart dock!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

7 jul, 2014 17:59

jagvetinteriktigt
Elev

Avatar


Köpt ny fläkt. Hade en annan här förut men den funkade knappt alls. Det tog ca en kvart innan den gick igång ordentligt och den lät förjävligt. Känns som om jag kan andas igen nu. Skönt.

I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war

7 jul, 2014 18:08

Hedwig96
Elev

Avatar


Idag har jag köpt den femte HP- boken, vilket betyder att jag nu har alla. Dessutom har jag för första gången smakat på yollibox som jag nångång i Januari planerade att göra under sommaren.

7 jul, 2014 18:13

jagvetinteriktigt
Elev

Avatar


Skulle vilja kramas. Någon som är riktigt, riktigt bra på att kramas? Komsi.

I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war

7 jul, 2014 18:16

Flismos
Elev

Avatar

+1


Skrivet av jagvetinteriktigt:
Skulle vilja kramas. Någon som är riktigt, riktigt bra på att kramas? Komsi.

Jag är bäst på att kramas

''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you''

7 jul, 2014 18:20

yerAwizardThea
Elev

Avatar

+1


Skrivet av jagvetinteriktigt:
Skulle vilja kramas. Någon som är riktigt, riktigt bra på att kramas? Komsi.
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F9f249441ff656b91b79e8b7e2065224d%2Ftumblr_n869z4cuo41tqbfhlo1_500.gif

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

7 jul, 2014 18:21

jagvetinteriktigt
Elev

Avatar


Skrivet av Flismos:
Skrivet av jagvetinteriktigt:
Skulle vilja kramas. Någon som är riktigt, riktigt bra på att kramas? Komsi.

Jag är bäst på att kramas

Gosigt värre!
Blir så besviken när folk typ petar en på ryggen jätteförsiktigt. Ordentliga kramar ska det vara!

I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war

7 jul, 2014 18:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av yerAwizardThea:
Okej så min kompis frågade om jag ville gå på 5sos konserten. Såklart så blir jag asglad och frågar mina föräldrar. Deras svar:
"Alltså maj? Du, jag och mamma hade tänkt att du din lillebror och pappa skulle utomlands då... Duvet för att kompensera för att mamma och er lillasyster for förra året."
GAH ska jag utomlands IGEN? Vi ska utomlands till jul, jag ska med handbollslaget till Spanien och nu detta? Känns som slöseri på pengar men jag tar det!
Och jag kanske också utomlands. Tbh så åker jag hellre och ser 5SOS själv än är i Spanien med min familj ...
Jag åker inte utomland ofta alls. (låter dock som det i det här inlägget..) så jag blev faktiskt jätteglad över det här. 5sos hade varit helt underbart dock!
Vi åker inte heller utomlands ofta, men jag vill inte åka utomlands med min familj. Det låter säkert hemskt och så, men bara nej. Nej, nej, nej.

7 jul, 2014 18:43

1 2 3 ... 17139 17140 17141 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.