@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
yerAwizardThea
Elev |
Okej så min kompis frågade om jag ville gå på 5sos konserten. Såklart så blir jag asglad och frågar mina föräldrar. Deras svar:
"Alltså maj? Du, jag och mamma hade tänkt att du din lillebror och pappa skulle utomlands då... Duvet för att kompensera för att mamma och er lillasyster for förra året." GAH ska jag utomlands IGEN? Vi ska utomlands till jul, jag ska med handbollslaget till Spanien och nu detta? Känns som slöseri på pengar men jag tar det!
7 jul, 2014 17:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Majaluna: Luleå suger Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majaluna: Ska dock på konsert dit i september, wohooo~ (och kanske i maj) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majaluna: IkrSkrivet av Borttagen: Skrivet av Majaluna: Och jag bor i Luleå ... 12 timmar bort Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majaluna: Same! Om det blir så kommer det att bli bäst ... om nu våra (mina och min kompis) föräldrar låter oss åka till Stockholm. sanna1324567 cikki; det måste bli ett nästa år, för annars vet jag inte vad jag gör!! Ehm, jag tvingade inte alls mina föräldrar.. Liksom, jag bor i Skåne. Långt bort. Daamn Och allt händer i Stockholm???? ELLER HUR ;-; Det *snyft* det är orättvist! VARFÖR INTE MALMÖ DET ÄR F*N SVERIGES TREDJE STÖRSTA STAD UHU Skrivet av yerAwizardThea: Och jag kanske också utomlands. Tbh så åker jag hellre och ser 5SOS själv än är i Spanien med min familj ...Okej så min kompis frågade om jag ville gå på 5sos konserten. Såklart så blir jag asglad och frågar mina föräldrar. Deras svar: "Alltså maj? Du, jag och mamma hade tänkt att du din lillebror och pappa skulle utomlands då... Duvet för att kompensera för att mamma och er lillasyster for förra året." GAH ska jag utomlands IGEN? Vi ska utomlands till jul, jag ska med handbollslaget till Spanien och nu detta? Känns som slöseri på pengar men jag tar det! 7 jul, 2014 17:57 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Och jag kanske också utomlands. Tbh så åker jag hellre och ser 5SOS själv än är i Spanien med min familj ... Okej så min kompis frågade om jag ville gå på 5sos konserten. Såklart så blir jag asglad och frågar mina föräldrar. Deras svar: "Alltså maj? Du, jag och mamma hade tänkt att du din lillebror och pappa skulle utomlands då... Duvet för att kompensera för att mamma och er lillasyster for förra året." GAH ska jag utomlands IGEN? Vi ska utomlands till jul, jag ska med handbollslaget till Spanien och nu detta? Känns som slöseri på pengar men jag tar det!
7 jul, 2014 17:59 |
|
jagvetinteriktigt
Elev |
Köpt ny fläkt. Hade en annan här förut men den funkade knappt alls. Det tog ca en kvart innan den gick igång ordentligt och den lät förjävligt. Känns som om jag kan andas igen nu. Skönt.
I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 7 jul, 2014 18:08 |
|
Hedwig96
Elev |
Idag har jag köpt den femte HP- boken, vilket betyder att jag nu har alla. Dessutom har jag för första gången smakat på yollibox som jag nångång i Januari planerade att göra under sommaren.
7 jul, 2014 18:13 |
|
jagvetinteriktigt
Elev |
Skulle vilja kramas. Någon som är riktigt, riktigt bra på att kramas? Komsi.
I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 7 jul, 2014 18:16 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av jagvetinteriktigt: Skulle vilja kramas. Någon som är riktigt, riktigt bra på att kramas? Komsi. Jag är bäst på att kramas ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 7 jul, 2014 18:20 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av jagvetinteriktigt: Skulle vilja kramas. Någon som är riktigt, riktigt bra på att kramas? Komsi. ![]()
7 jul, 2014 18:21 |
|
jagvetinteriktigt
Elev |
Skrivet av Flismos: Skrivet av jagvetinteriktigt: Skulle vilja kramas. Någon som är riktigt, riktigt bra på att kramas? Komsi. Jag är bäst på att kramas Gosigt värre! Blir så besviken när folk typ petar en på ryggen jätteförsiktigt. Ordentliga kramar ska det vara! I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 7 jul, 2014 18:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av yerAwizardThea: Jag åker inte utomland ofta alls. (låter dock som det i det här inlägget..) så jag blev faktiskt jätteglad över det här. 5sos hade varit helt underbart dock! Skrivet av yerAwizardThea: Och jag kanske också utomlands. Tbh så åker jag hellre och ser 5SOS själv än är i Spanien med min familj ... Okej så min kompis frågade om jag ville gå på 5sos konserten. Såklart så blir jag asglad och frågar mina föräldrar. Deras svar: "Alltså maj? Du, jag och mamma hade tänkt att du din lillebror och pappa skulle utomlands då... Duvet för att kompensera för att mamma och er lillasyster for förra året." GAH ska jag utomlands IGEN? Vi ska utomlands till jul, jag ska med handbollslaget till Spanien och nu detta? Känns som slöseri på pengar men jag tar det! 7 jul, 2014 18:43 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen