@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Majaluna
Elev |
7 jul, 2014 17:15 |
|
Borttagen
|
7 jul, 2014 17:16 |
|
Majaluna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Same! Om det blir så kommer det att bli bäst ... om nu våra (mina och min kompis) föräldrar låter oss åka till Stockholm. Ehm, jag tvingade inte alls mina föräldrar.. Liksom, jag bor i Skåne. Långt bort.
7 jul, 2014 17:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Majaluna: Och jag bor i Luleå ... 12 timmar bort Skrivet av Borttagen: Same! Om det blir så kommer det att bli bäst ... om nu våra (mina och min kompis) föräldrar låter oss åka till Stockholm. Ehm, jag tvingade inte alls mina föräldrar.. Liksom, jag bor i Skåne. Långt bort. 7 jul, 2014 17:19 |
|
yerAwizardThea
Elev |
7 jul, 2014 17:21 |
|
Majaluna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majaluna: Och jag bor i Luleå ... 12 timmar bort Skrivet av Borttagen: Same! Om det blir så kommer det att bli bäst ... om nu våra (mina och min kompis) föräldrar låter oss åka till Stockholm. Ehm, jag tvingade inte alls mina föräldrar.. Liksom, jag bor i Skåne. Långt bort. Daamn
7 jul, 2014 17:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Majaluna: IkrSkrivet av Borttagen: Skrivet av Majaluna: Och jag bor i Luleå ... 12 timmar bort Skrivet av Borttagen: Same! Om det blir så kommer det att bli bäst ... om nu våra (mina och min kompis) föräldrar låter oss åka till Stockholm. Ehm, jag tvingade inte alls mina föräldrar.. Liksom, jag bor i Skåne. Långt bort. Daamn Och allt händer i Stockholm???? 7 jul, 2014 17:48 |
|
Majaluna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majaluna: IkrSkrivet av Borttagen: Skrivet av Majaluna: Och jag bor i Luleå ... 12 timmar bort Skrivet av Borttagen: Same! Om det blir så kommer det att bli bäst ... om nu våra (mina och min kompis) föräldrar låter oss åka till Stockholm. Ehm, jag tvingade inte alls mina föräldrar.. Liksom, jag bor i Skåne. Långt bort. Daamn Och allt händer i Stockholm???? ELLER HUR ;-;
7 jul, 2014 17:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Majaluna: Ska dock på konsert dit i september, wohooo~ (och kanske i maj)Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majaluna: IkrSkrivet av Borttagen: Skrivet av Majaluna: Och jag bor i Luleå ... 12 timmar bort Skrivet av Borttagen: Same! Om det blir så kommer det att bli bäst ... om nu våra (mina och min kompis) föräldrar låter oss åka till Stockholm. Ehm, jag tvingade inte alls mina föräldrar.. Liksom, jag bor i Skåne. Långt bort. Daamn Och allt händer i Stockholm???? ELLER HUR ;-; 7 jul, 2014 17:50 |
|
Majaluna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majaluna: Ska dock på konsert dit i september, wohooo~ (och kanske i maj) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majaluna: IkrSkrivet av Borttagen: Skrivet av Majaluna: Och jag bor i Luleå ... 12 timmar bort Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majaluna: Same! Om det blir så kommer det att bli bäst ... om nu våra (mina och min kompis) föräldrar låter oss åka till Stockholm. sanna1324567 cikki; det måste bli ett nästa år, för annars vet jag inte vad jag gör!! Ehm, jag tvingade inte alls mina föräldrar.. Liksom, jag bor i Skåne. Långt bort. Daamn Och allt händer i Stockholm???? ELLER HUR ;-; Det *snyft* det är orättvist! VARFÖR INTE MALMÖ DET ÄR F*N SVERIGES TREDJE STÖRSTA STAD UHU
7 jul, 2014 17:51 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen