@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Jag prenumererar också, till mig har de inte skickat än, men jag vet att de har skickat till folk i andra länder ^^Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Ja, precis ^^Skrivet av Borttagen: Förlåt om jag är dum, men länka till vad? Menar du alla som prenumererar på http://www.5sos.com/newsletter/ ? Och vad är "pre sale" som är på onsdag? Biljetterna till konserten? På onsdag säljs det biljetter till dem som skriver in koden Okej. Man får köpa ändå ^^ 7 jul, 2014 16:21 |
|
Borttagen
|
usch fy satan vad det är varmt. vill ut och springa men DET ÄR JU MILJONER GRADER
7 jul, 2014 16:24 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: usch fy satan vad det är varmt. vill ut och springa men DET ÄR JU MILJONER GRADER Det var skitvarmt imorse men nu regnar det (och åskar) så nu är det så mycket svalare. :3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jul, 2014 16:26 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Solkatten: ÅSKA? Så mysigt! Jag vill också ha!Skrivet av Borttagen: usch fy satan vad det är varmt. vill ut och springa men DET ÄR JU MILJONER GRADER Det var skitvarmt imorse men nu regnar det (och åskar) så nu är det så mycket svalare. :3
7 jul, 2014 16:27 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Solkatten: ÅSKA? Så mysigt! Jag vill också ha! Skrivet av Borttagen: usch fy satan vad det är varmt. vill ut och springa men DET ÄR JU MILJONER GRADER Det var skitvarmt imorse men nu regnar det (och åskar) så nu är det så mycket svalare. :3 Eller inte längre, det åskade en hel del runt tre tiden. Strömen gick av och på hela tiden. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jul, 2014 16:33 |
|
Anne Potter
Elev |
Jag har fått två nya bästa vänner på mugglis idag. Eller, jag tycker det, vet inte om dem tycker det också. Aja, dem är bäst. Seriöst, dem är verkligen supergulliga, roliga och bara så sjukt snälla. Och så har jag ju en bästa vän som redan är min bästa vän, henne beskriver jag också. Det är obeskrivligt hur mycket dem har fått mig att skratta idag c: På bara en dag känns det som att vi är bästa vänner. ♥ Tack, guurls ♥♥:*
Detta var till: delete., Kim Potter och Prutt LOVE YAH! XD ![]()
7 jul, 2014 16:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Anne Potter: Jag har fått två nya bästa vänner på mugglis idag. Eller, jag tycker det, vet inte om dem tycker det också. Aja, dem är bäst. Seriöst, dem är verkligen supergulliga, roliga och bara så sjukt snälla. Och så har jag ju en bästa vän som redan är min bästa vän, henne beskriver jag också. Det är obeskrivligt hur mycket dem har fått mig att skratta idag c: På bara en dag känns det som att vi är bästa vänner. ♥ Tack, guurls ♥♥:* Detta var till: delete., Kim Potter och Prutt LOVE YAH! XD SKÅNEFLAGGAN RULES! Haha jag älskar dig också, fina Anne, och jag kan inte säga något mer än tack detsamma! ♥ 7 jul, 2014 16:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Solkatten: ÅSKA? Så mysigt! Jag vill också ha! Skrivet av Borttagen: usch fy satan vad det är varmt. vill ut och springa men DET ÄR JU MILJONER GRADER Det var skitvarmt imorse men nu regnar det (och åskar) så nu är det så mycket svalare. :3 Eller inte längre, det åskade en hel del runt tre tiden. Strömen gick av och på hela tiden. xD åh, det skulle vara så härligt med regn ♥ 7 jul, 2014 16:44 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anne Potter: Jag har fått två nya bästa vänner på mugglis idag. Eller, jag tycker det, vet inte om dem tycker det också. Aja, dem är bäst. Seriöst, dem är verkligen supergulliga, roliga och bara så sjukt snälla. Och så har jag ju en bästa vän som redan är min bästa vän, henne beskriver jag också. Det är obeskrivligt hur mycket dem har fått mig att skratta idag c: På bara en dag känns det som att vi är bästa vänner. ♥ Tack, guurls ♥♥:* Detta var till: delete., Kim Potter och Prutt LOVE YAH! XD SKÅNEFLAGGAN RULES! Haha jag älskar dig också, fina Anne, och jag kan inte säga något mer än tack detsamma! ♥ YEAH SKÅÅNE XD Tack så mycket c: Blir verkligen superglad och rörd ♥♥ ![]()
7 jul, 2014 16:46 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jaaa!Skrivet av Solkatten: Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Solkatten: ÅSKA? Så mysigt! Jag vill också ha! Skrivet av Borttagen: usch fy satan vad det är varmt. vill ut och springa men DET ÄR JU MILJONER GRADER Det var skitvarmt imorse men nu regnar det (och åskar) så nu är det så mycket svalare. :3 Eller inte längre, det åskade en hel del runt tre tiden. Strömen gick av och på hela tiden. xD åh, det skulle vara så härligt med regn ♥
7 jul, 2014 16:46 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen