@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av DarkBells: funderar på att skriva ett mugglis game, isf är det någon som vill joina? Jag skulle c:
7 jul, 2014 12:37 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Kim Potter: yay C: får se om jag gör något, då taggar jag dig Skrivet av DarkBells: funderar på att skriva ett mugglis game, isf är det någon som vill joina? Jag skulle c:
7 jul, 2014 12:38 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Tycker inte jag heller, men det tycker mamma Skrivet av Borttagen: Ge mig argument för att ta ledigt och åka och se 5SOS pls Att du tar ledigt en enda dag gör väl inte så mycket? Det kommer så plötsligt, önskar att de hade kunnat släppa datumen idag MEN väntat några veckor innan biljetterna släpps, nu har jag lite panik här för jag åste övertala mamma att jag får gå, dels p g a datumet och så måste jag hitta någon att gå med om jag inte får gå själv och aahh kunde de inte väntat lite med biljettsläppet? >.< EDIT: Sen var det tydligen försläpp på onsdag också. *Ännu mer stressad* ;;
7 jul, 2014 12:41
Detta inlägg ändrades senast 2014-07- 7 kl. 12:58
|
|
yerAwizardThea
Elev |
7 jul, 2014 12:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: Eller hur >.<Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Tycker inte jag heller, men det tycker mamma Skrivet av Borttagen: Ge mig argument för att ta ledigt och åka och se 5SOS pls Att du tar ledigt en enda dag gör väl inte så mycket? Det kommer så plötsligt, önskar att de hade kunnat släppa datumen idag MEN väntat några veckor innan biljetterna släpps, nu har jag lite panik här för jag åste övertala mamma att jag får gå, dels p g a datumet och så måste jag hitta någon att gå med om jag inte får gå själv och aahh kunde de inte väntat lite med biljettsläppet? >.< EDIT: Sen var det tydligen försläpp på onsdag också. *Ännu mer stressad* 7 jul, 2014 13:01 |
|
Anna-chan
Elev |
Skrivet av DarkBells: funderar på att skriva ett mugglis game, isf är det någon som vill joina? Jag kan :3 Join the dark side, we have cookies~
7 jul, 2014 13:05 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av DarkBells: funderar på att skriva ett mugglis game, isf är det någon som vill joina? Jag vill! c: ;;
7 jul, 2014 13:11 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Anna-chan: då taggar jag er när jag skapat tråden? Skrivet av DarkBells: funderar på att skriva ett mugglis game, isf är det någon som vill joina? Jag kan :3
7 jul, 2014 13:11 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 7 jul, 2014 13:16 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Väntar på att mina vänner ska komma hit....Vi ska bada och kolla på film och jag vill inte bada fören de kommer men det är så varmt! ;#
7 jul, 2014 13:23 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen