@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anne Potter
Elev |
7 jul, 2014 10:38 |
Klaestron
Elev |
Kaffe på sängen /soffan är bästassättet att vakna upp på. Speciellteefter universums sämsta dag folk kallar gårdagen. Inte nogmmed en labil mor, visst skulle min drakedö 112 ddagar och 12h gammal
7 jul, 2014 10:56 |
|
Flismos
Elev |
åh nej! krya på dej! ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 7 jul, 2014 10:57 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Flismos: åh nej! krya på dej! Aw, tack detsamma ♥! ![]()
7 jul, 2014 10:57 |
|
Borttagen
|
Mamma: "Är det bra annars då?"
Ja, det är jättebra, verkligen, du bara förstörde allt : ))))))))))))))))))))))) 7 jul, 2014 10:59 |
|
Borttagen
|
Ge mig argument för att ta ledigt och åka och se 5SOS pls
7 jul, 2014 11:16 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Frivolt Såndär god kubis man har i saft som smälter efter ett tag och som är goda att tugga på xD ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Sedan kom jag på något kul...........AV-IS xD Hahha xD Åååkaaaj!!! Cooowlt haha xD Av-is! 7 jul, 2014 11:42 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ge mig argument för att ta ledigt och åka och se 5SOS pls Att du tar ledigt en enda dag gör väl inte så mycket? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jul, 2014 11:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Tycker inte jag heller, men det tycker mamma Skrivet av Borttagen: Ge mig argument för att ta ledigt och åka och se 5SOS pls Att du tar ledigt en enda dag gör väl inte så mycket? 7 jul, 2014 12:08 |
|
DarkBells
Elev |
7 jul, 2014 12:30 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen