Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 17131 17132 17133 ... 30036 30037 30038
Användare Inlägg
Fanfiction
Elev

Avatar

+1


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fargbiggan.files.wordpress.com%2F2012%2F02%2Fen-helt-vanlig-jc3a4vla-kaka.jpg


hahahaha herregud vad jag garva

det är okej att inte vara okej

7 jul, 2014 08:54

Vildvittra
Elev

Avatar


Klaestron
Ahw, kram på dig ♥

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jag bakar havreflarn

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

7 jul, 2014 09:17

EmahS
Elev

Avatar


Skrivet av Li:
Jag vill åka till London med EmahS igen!!!! Kan ingen bara bjuda oss på en spontanresa?


Åh jag med! Saknar England så det gör ont

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

7 jul, 2014 09:24

Li
Biträdande rektor

Avatar


Skrivet av EmahS:
Skrivet av Li:
Jag vill åka till London med EmahS igen!!!! Kan ingen bara bjuda oss på en spontanresa?


Åh jag med! Saknar England så det gör ont


Fortfarande ingen som erbjudit sig köpa en resa till oss dålig stil.

without something there is no nothing

7 jul, 2014 10:00

Borttagen

Avatar


Igår försökte jag komma på vad en skådis heter men det var svårt för jag har typ aldrig hört hans namn förutom i en sketch där det nämns jättekort, vet inte vem det är alls! Tillslut gav jag upp och lade mig och lyssnade på en podcast. De i podcasten nämnde i förbigående namnet på en skådis... samma skådis vars namn jag just försökt lista ut! Jag tycker i alla fall det var ett coolt sammanträffande.

7 jul, 2014 10:10

Borttagen

Avatar


ugh jag hatar 5sos varför kunde de inte ha sin konsert när jag är ledig så att det iaf fanns en liten chans att jag skulle få gå?

7 jul, 2014 10:20

Solkatten
Elev

Avatar


Femtioelfte gången jag drömmer om 5SOS i sommar. Eheheh.

sanna1324567: Åh ligger datumen ute? Länka?

***
Är fortfarande helt röd efter solningen igår. Hm kanske borde använda solkräm nästa gång? Men det suger att jag typ inte kan bli brun. -.-

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

7 jul, 2014 10:20

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Solkatten:
Femtioelfte gången jag drömmer om 5SOS i sommar. Eheheh.

sanna1324567: Åh ligger datumen ute? Länka?

***
Är fortfarande helt röd efter solningen igår. Hm kanske borde använda solkräm nästa gång? Men det suger att jag typ inte kan bli brun. -.-
Här: http://www.capitalfm.com/artists/5-seconds-of-summer/news/uk-tour-dates/

7 jul, 2014 10:25

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Femtioelfte gången jag drömmer om 5SOS i sommar. Eheheh.

sanna1324567: Åh ligger datumen ute? Länka?

***
Är fortfarande helt röd efter solningen igår. Hm kanske borde använda solkräm nästa gång? Men det suger att jag typ inte kan bli brun. -.-
Här: http://www.capitalfm.com/artists/5-seconds-of-summer/news/uk-tour-dates/

Jag hoppas verkligen att jag kan gå! Antingen i Sthlm eller Köpenhamn. Du vet inte när biljetterna släpps?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

7 jul, 2014 10:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Femtioelfte gången jag drömmer om 5SOS i sommar. Eheheh.

sanna1324567: Åh ligger datumen ute? Länka?

***
Är fortfarande helt röd efter solningen igår. Hm kanske borde använda solkräm nästa gång? Men det suger att jag typ inte kan bli brun. -.-
Här: http://www.capitalfm.com/artists/5-seconds-of-summer/news/uk-tour-dates/

Jag hoppas verkligen att jag kan gå! Antingen i Sthlm eller Köpenhamn. Du vet inte när biljetterna släpps?
Jo, 10AM den 11:e (på fredag)
Har alltså fyra dagar på mig att få mamma att låta mig ta ledigt. Gosh, kommer misslyckas D:

7 jul, 2014 10:32

1 2 3 ... 17131 17132 17133 ... 30036 30037 30038

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.