@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fanfiction
Elev |
7 jul, 2014 08:54 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 7 jul, 2014 09:17 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Li: Jag vill åka till London med EmahS igen!!!! Kan ingen bara bjuda oss på en spontanresa? Åh jag med! Saknar England så det gör ont
7 jul, 2014 09:24 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Li: Jag vill åka till London med EmahS igen!!!! Kan ingen bara bjuda oss på en spontanresa? Åh jag med! Saknar England så det gör ont Fortfarande ingen som erbjudit sig köpa en resa till oss without something there is no nothing 7 jul, 2014 10:00 |
|
Borttagen
|
Igår försökte jag komma på vad en skådis heter men det var svårt för jag har typ aldrig hört hans namn förutom i en sketch där det nämns jättekort, vet inte vem det är alls! Tillslut gav jag upp och lade mig och lyssnade på en podcast. De i podcasten nämnde i förbigående namnet på en skådis... samma skådis vars namn jag just försökt lista ut! Jag tycker i alla fall det var ett coolt sammanträffande.
7 jul, 2014 10:10 |
|
Borttagen
|
ugh jag hatar 5sos varför kunde de inte ha sin konsert när jag är ledig så att det iaf fanns en liten chans att jag skulle få gå?
7 jul, 2014 10:20 |
|
Solkatten
Elev |
Femtioelfte gången jag drömmer om 5SOS i sommar. Eheheh.
sanna1324567: Åh ligger datumen ute? *** Är fortfarande helt röd efter solningen igår. Hm kanske borde använda solkräm nästa gång? Men det suger att jag typ inte kan bli brun. -.- "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jul, 2014 10:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Här: http://www.capitalfm.com/artists/5-seconds-of-summer/news/uk-tour-dates/Femtioelfte gången jag drömmer om 5SOS i sommar. Eheheh. sanna1324567: Åh ligger datumen ute? *** Är fortfarande helt röd efter solningen igår. Hm kanske borde använda solkräm nästa gång? Men det suger att jag typ inte kan bli brun. -.- 7 jul, 2014 10:25 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Här: http://www.capitalfm.com/artists/5-seconds-of-summer/news/uk-tour-dates/ Femtioelfte gången jag drömmer om 5SOS i sommar. Eheheh. sanna1324567: Åh ligger datumen ute? *** Är fortfarande helt röd efter solningen igår. Hm kanske borde använda solkräm nästa gång? Men det suger att jag typ inte kan bli brun. -.- Jag hoppas verkligen att jag kan gå! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jul, 2014 10:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Jo, 10AM den 11:e (på fredag)Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Här: http://www.capitalfm.com/artists/5-seconds-of-summer/news/uk-tour-dates/ Femtioelfte gången jag drömmer om 5SOS i sommar. Eheheh. sanna1324567: Åh ligger datumen ute? *** Är fortfarande helt röd efter solningen igår. Hm kanske borde använda solkräm nästa gång? Men det suger att jag typ inte kan bli brun. -.- Jag hoppas verkligen att jag kan gå! Har alltså fyra dagar på mig att få mamma att låta mig ta ledigt. Gosh, kommer misslyckas D: 7 jul, 2014 10:32 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen