@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
6 jul, 2014 23:04 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 6 jul, 2014 23:05 |
|
Klaestron
Elev |
6 jul, 2014 23:07 |
|
Vildvittra
Elev |
Klaestron
Dumt :c ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Frivolt Såndär god kubis man har i saft som smälter efter ett tag och som är goda att tugga på xD ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Sedan kom jag på något kul...........AV-IS xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 6 jul, 2014 23:08 |
|
Flismos
Elev |
Jag tror att jag kanske har feber
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 6 jul, 2014 23:19 |
|
Klaestron
Elev |
Dragon_Fantasy verkligen. Ikväll hade jag behövt kramar mer än vanlig. Men får nöja mig med att krama kudden som jag gör atm
7 jul, 2014 00:09 |
|
Elma00
Elev |
En av pappas ((ingifta))morbröder brukar alltid säga till mig att jag har fotografiskt minne och ger mig alltid typ 500-1000 kronor som jag skall köpa glass för.
Jag gillar honom.
7 jul, 2014 00:22 |
|
Ithrenniel
Elev |
7 jul, 2014 00:25 |
|
EmahS
Elev |
Måndagmorgon, och jag har precis spenderat en timme med att ta bort maskeringstejp (för att nu sätta dit ny!), snickarna har slutat så jag jobbar själv i en stor tom lokal med en kille som inte säger ett skit, och inbrottsalarmet piper, vaktmästaren har "varit på väg" i 50 minuter.
Men jag är glad ändå! För jag jobbar bara idag, imorgon och till halv tre på onsdag, sen tar jag långhelg!
7 jul, 2014 08:13 |
|
Obliviate_
Elev |
Dag ett på nya jobbet... Happ D:
7 jul, 2014 08:34 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen