@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Hapo: uuuu hela dagen har jag sett fram emot att vira in mig i en filt, göra en kopp te och se på ytterligare hundra avsnitt New Girl men bara för det så funkar inte swefilmer. :c I feel you ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 6 jul, 2014 22:26 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 6 jul, 2014 22:49 |
|
cikki
Elev |
Gwa BARA ELVA DAGAR
6 jul, 2014 22:49 |
|
Majaluna
Elev |
6 jul, 2014 22:50 |
|
Klaestron
Elev |
6 jul, 2014 22:51 |
|
cikki
Elev |
Multicon... om jag räknat rätt för jag suger på matte. xD
6 jul, 2014 22:54 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 6 jul, 2014 22:54 |
|
Majaluna
Elev |
Skrivet av cikki: Multicon... om jag räknat rätt för jag suger på matte. xD Jag ska dit med!! Jag trodde inte det var så snart
6 jul, 2014 22:59 |
|
Klaestron
Elev |
6 jul, 2014 23:01 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Det tycker jag du borde, knapra is är gott :3 Äre sån där god is? Eller är det en god is-isbit? Eller äre en sån där kall genomskinlig sak som smälter när man har den i ett glas saft för länge? O_o --------------------------- Btw! Allt är piss...Nu går jag och lägger mig och sover. Godnatt! ^^ 6 jul, 2014 23:03 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen