@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Har gjort om min profil ;p Rätt så nöjd faktiskt!
6 jul, 2014 09:40 |
|
Borttagen
|
Drömde att det skulle komma en ny säsong av "Fråga Anders och Måns" och att "Så funkar det" skulle börja på radion igen. Besvikelsen när jag vaknar....
6 jul, 2014 10:30 |
|
DarkBells
Elev |
6 jul, 2014 11:50 |
|
Siriusis
Elev |
Ok jag måste sluta känns skuld för personer (som jag inte känner) s död ._.
Hai 6 jul, 2014 12:19 |
|
Borttagen
|
Jag hade en skit konstig dröm inatt .-. Jag dog och måste hitta en vacker människa som skulle väcka mig till liv.
Vadå vacker människa? xD 6 jul, 2014 12:55 |
|
Vildvittra
Elev |
Sverige är det mest internetanvändande landet i världen.
Säg internetanvändande flera gånger utan att vricka tungan "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 6 jul, 2014 13:03 |
|
Borttagen
|
Svärmor har kidnappat min dotter idag för att åka till stranden. Jag vill att dem ska komma hem! NU!
Jag saknar min Luna! 6 jul, 2014 14:59 |
|
Epiphany
Elev |
I kväll ska jag inviga nya zumbadojjor
6 jul, 2014 15:10 |
|
the marauder
Elev |
6 jul, 2014 15:31 |
|
Syrup
Elev |
Denna grabben är hur awesome som helst, dock är han väl inte så bra på att sjunga, men han är awesome ändå! Han har ju flera coola röstroller! Och låten är så himla egoistisk, men i och för sig, det är Prussia xD
6 jul, 2014 15:40 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen