Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 17121 17122 17123 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Vildvittra
Elev

Avatar


Var och såg Electric Banana Band idag ;D
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-xpf1%2Fv%2Ft34.0-12%2F10524477_10152358369468649_1373110523_n.jpg%3Foh%3Dc7509eb12bf888c8d4a65322ad4fcbdf%26amp%3Boe%3D53BA6FF4%26amp%3B__gda__%3D1404700133_91af510a3dab4ce4321408d0e10cc6fd

De skulle starta ett parti, Banandemokraterna

Kära medborgare.
Vi inom Banandemokraterna vill värna om bananens rätt i samhället, arbeta för en bättre bananomsorg med mindre banangrupper samt se till att banankonventionen följs.
Vi vill också uppdatera ap-fonderna. Tänk på att bananen är vår framtid.
Därför: Banarne For President.


Manifest
§1Bananens rätt i samhället
§2Arbeta för en bättre bananomsorg
§3Mindre banangrupper
§4Banankonventionen ska följas
§5Uppdatera ap-fonderna

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

5 jul, 2014 22:16

lumos1
Elev

Avatar


Omg såg just att jag har skrivit över 3000 inlägg nu!

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

5 jul, 2014 22:30

Obliviate_
Elev

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F6351e26cf850faf4c73bc229566225a4%2Ftumblr_mndagyHB6R1rhezvyo1_500.jpg

5 jul, 2014 22:36

Borttagen

Avatar


Förr kunde jag inte fatta varför folk älskar tumblr, men nu är jag själv beroende ._.

5 jul, 2014 23:01

Solkatten
Elev

Avatar


Kommer bli lika varmt inatt också... hade svårt att sova förra pga det. Får ha fönstret öppet under natten. En av sådana nätter man kan borde sova utomhus.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

5 jul, 2014 23:04

Obliviate_
Elev

Avatar


Max, jordgubbar o choklad o cider.

Hyfsat.

Dags för två delade pass då.

See u on the other side bitches! (mao på tisdag)

(det var det här min homer bild i förr ainlägget syftade till bdw) (vem pratar jag med egentligen? ingen läser detta ändå)
(eller?)

Godnatt!

5 jul, 2014 23:09

Vildvittra
Elev

Avatar

+2


♥ ♥ ♥
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fscontent-a-fra.xx.fbcdn.net%2Fhphotos-xfa1%2Ft1.0-9%2F10517512_395372637268214_1977607603616662490_n.jpg
♥ ♥ ♥

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

5 jul, 2014 23:16

Kola
Elev

Avatar


Imorgon; Cheerleading.
Nu: SOVA.

that's all I got to say

5 jul, 2014 23:23

Solkatten
Elev

Avatar


Vill byta elevhem på mugglis men känner samtidigt inte att jag vill radera mitt konto för det. :<

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

5 jul, 2014 23:25

Hapo
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Vill byta elevhem på mugglis men känner samtidigt inte att jag vill radera mitt konto för det. :<

Vilket elevhem känner du dig mer hemma i?

5 jul, 2014 23:32

1 2 3 ... 17121 17122 17123 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.