@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Var och såg Electric Banana Band idag ;D
![]() De skulle starta ett parti, Banandemokraterna Kära medborgare. Vi inom Banandemokraterna vill värna om bananens rätt i samhället, arbeta för en bättre bananomsorg med mindre banangrupper samt se till att banankonventionen följs. Vi vill också uppdatera ap-fonderna. Tänk på att bananen är vår framtid. Därför: Banarne For President. Manifest §1Bananens rätt i samhället §2Arbeta för en bättre bananomsorg §3Mindre banangrupper §4Banankonventionen ska följas §5Uppdatera ap-fonderna "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 5 jul, 2014 22:16 |
|
lumos1
Elev |
5 jul, 2014 22:30 |
|
Obliviate_
Elev |
5 jul, 2014 22:36 |
|
Borttagen
|
Förr kunde jag inte fatta varför folk älskar tumblr, men nu är jag själv beroende ._.
5 jul, 2014 23:01 |
|
Solkatten
Elev |
Kommer bli lika varmt inatt också... hade svårt att sova förra pga det. Får ha fönstret öppet under natten. En av sådana nätter man kan borde sova utomhus.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 jul, 2014 23:04 |
|
Obliviate_
Elev |
Max, jordgubbar o choklad o cider.
Hyfsat. Dags för två delade pass då. See u on the other side bitches! (mao på tisdag) (det var det här min homer bild i förr ainlägget syftade till bdw) (vem pratar jag med egentligen? ingen läser detta ändå) (eller?) Godnatt! 5 jul, 2014 23:09 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 5 jul, 2014 23:16 |
|
Kola
Elev |
Imorgon; Cheerleading.
Nu: SOVA. that's all I got to say 5 jul, 2014 23:23 |
|
Solkatten
Elev |
Vill byta elevhem på mugglis men känner samtidigt inte att jag vill radera mitt konto för det. :<
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 jul, 2014 23:25 |
|
Hapo
Elev |
Skrivet av Solkatten: Vill byta elevhem på mugglis men känner samtidigt inte att jag vill radera mitt konto för det. :< Vilket elevhem känner du dig mer hemma i? 5 jul, 2014 23:32 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen