@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Måste fundera på om jag vill gå på 5SOS konsert.
(kommer inte få men ändå) 5 jul, 2014 21:54 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Yay :3Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Ja Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Du kan gå med mig Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Ja ^^ *hoppashoppas* (sa btw det till mamma och hon typ "Nu blev det helt plötsligt större sannolikhet att du får gå" Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Samma här hah D:Skrivet av Borttagen: Plz ge mig argument för att få gå på 5SOS när de kommer i Sverige. Lär behöva det. Åh, jag meeed. Kommer högst troligt inte få gå själv och jag vill nog inte ha med mamma eller pappa, och även om jag skulle göra det skulle de nog inte vilja alltså åh <///3 För mig så beror det nog väldigt mycket på datum också. Är det typ under, idk, en skolvecka så är det nog 0,01% chans att jag får gå, medan om det är på sommarlovet och jag övertalar dem om att vi åker på semester till Stockholm så är det betydligt större chans ... Men jag vet inte. Ah ;/ Hoppas också på att det blir under sommarlovet. *hoppas* --------------------- Skrev till min kompis att hon skulle gå med mig och hon ba "Vi får se" HALLÅ vi pratade om det igår innan vi sett det och då var hon typ "Om de kommer till Sverige igen så går vi på konserten och sedan stalkar vi The Fooos studio" liksom HALLÅ? Btw så är vi typ synska. Konsert-synska. Två gånger har vi med YOHIO typ "Om han kommer till Luleå eller i närheten av Luleå så ska vi gå och se honom" och så typ veckan efter så annonserades det att han skulle komma, och nu 5SOS hah... xD Åh, det låter ju bra! C: Kommer kaaanske få gå själv ändå! Om jag bara har sittplatser och inte åker dit och hem själv då kanskr jag får. ♥ Hoppas även innerligt att biljetterna inte släpps under sommarlovet, måste liksom kunna hinna prata med några kompisar som kanske vill gå, och det är svårare under sommarlovet x(( Hoppas att hon säger ja då ^^ Och haha, va kul xD Ja, bäst för henne ... Ja kom igen, vi går tillsammans Samma här, mina föräldrar tror också det xc Men om vi båda kan gå så kan vi ju i alla fall träffas? (^w^) Det trodde mamma inför Seremedy-konserten också, lol. Det var faktiskt sångarens argument som övertygade henne Jaa, det kan vi ju! (Gärna heheh Ahh, mitt argument kommer om ståplats kommer typ vara "Men på One Directions konsert så var det inte alls trångt och så där vid ståplatserna och sådääär..." Men tror mer att det är när man ska köa och så som mamma är orolig över ;s Ah, jag tror inte att min mamma är orolig över köandet ... jag ska köa i typ tretton timmar till Sermedy, lol. Lånar ditt argument C: Ja, gör det du ;;
5 jul, 2014 21:56
Detta inlägg ändrades senast 2014-07- 5 kl. 21:56
|
|
LolFeelings
Elev |
5 jul, 2014 21:56 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Lever alla endast för något band och någon bok som blivit film just nu?? Jag lever för 2 band och massor av böcker, vissa som blivit filmer ganska nyss ;;
5 jul, 2014 22:00 |
|
Borttagen
|
Tycker du vill det. Då kanske båda får och så kanske jag kan krama dig
Skrivet av lumos1: Fast behöver fler argument :cSkrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Yay :3Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Ja Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Du kan gå med mig Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Ja ^^ *hoppashoppas* (sa btw det till mamma och hon typ "Nu blev det helt plötsligt större sannolikhet att du får gå" Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Samma här hah D:Skrivet av Borttagen: Plz ge mig argument för att få gå på 5SOS när de kommer i Sverige. Lär behöva det. Åh, jag meeed. Kommer högst troligt inte få gå själv och jag vill nog inte ha med mamma eller pappa, och även om jag skulle göra det skulle de nog inte vilja alltså åh <///3 För mig så beror det nog väldigt mycket på datum också. Är det typ under, idk, en skolvecka så är det nog 0,01% chans att jag får gå, medan om det är på sommarlovet och jag övertalar dem om att vi åker på semester till Stockholm så är det betydligt större chans ... Men jag vet inte. Ah ;/ Hoppas också på att det blir under sommarlovet. *hoppas* --------------------- Skrev till min kompis att hon skulle gå med mig och hon ba "Vi får se" HALLÅ vi pratade om det igår innan vi sett det och då var hon typ "Om de kommer till Sverige igen så går vi på konserten och sedan stalkar vi The Fooos studio" liksom HALLÅ? Btw så är vi typ synska. Konsert-synska. Två gånger har vi med YOHIO typ "Om han kommer till Luleå eller i närheten av Luleå så ska vi gå och se honom" och så typ veckan efter så annonserades det att han skulle komma, och nu 5SOS hah... xD Åh, det låter ju bra! C: Kommer kaaanske få gå själv ändå! Om jag bara har sittplatser och inte åker dit och hem själv då kanskr jag får. ♥ Hoppas även innerligt att biljetterna inte släpps under sommarlovet, måste liksom kunna hinna prata med några kompisar som kanske vill gå, och det är svårare under sommarlovet x(( Hoppas att hon säger ja då ^^ Och haha, va kul xD Ja, bäst för henne ... Ja kom igen, vi går tillsammans Samma här, mina föräldrar tror också det xc Men om vi båda kan gå så kan vi ju i alla fall träffas? (^w^) Det trodde mamma inför Seremedy-konserten också, lol. Det var faktiskt sångarens argument som övertygade henne Jaa, det kan vi ju! (Gärna heheh Ahh, mitt argument kommer om ståplats kommer typ vara "Men på One Directions konsert så var det inte alls trångt och så där vid ståplatserna och sådääär..." Men tror mer att det är när man ska köa och så som mamma är orolig över ;s Ah, jag tror inte att min mamma är orolig över köandet ... jag ska köa i typ tretton timmar till Sermedy, lol. Lånar ditt argument C: Ja, gör det du 5 jul, 2014 22:00 |
|
lumos1
Elev |
5 jul, 2014 22:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: Ja, awesome Sanna1324567 - "Man ser mycket mer med ståplats också, alltså är det mer värt det"? 5 jul, 2014 22:04 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av lumos1: Det mesta jag ser på mugglis just nu är fem nödrop och exploderande stjärnor.Skrivet av LolFeelings: Lever alla endast för något band och någon bok som blivit film just nu?? Jag lever för 2 band och massor av böcker, vissa som blivit filmer ganska nyss
5 jul, 2014 22:06 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Ja, awesome Sanna1324567 - "Man ser mycket mer med ståplats också, alltså är det mer värt det"? btw, Ginny00 jag tycker också att du vill. (Även fast vi aldrig typ pratat hehh xD )Då kan vi ha en gruppkram ju ;;
5 jul, 2014 22:07 |
|
Ginny00
Elev |
Haha, måste se vilket datum det är och så x) Om jag ens ska ha en chans..
5 jul, 2014 22:15 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen