Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 17119 17120 17121 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Kola
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Vill till Australien. D:

Det är du inte ensam om. Liksom, Australien, vem vill inte till Australien?

that's all I got to say

5 jul, 2014 20:55

LIA15
Elev

Avatar


Jag har otroligt tråkigt. >.<

5 jul, 2014 21:14

Kola
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Kola:
Skrivet av Solkatten:
Vill till Australien. D:

Det är du inte ensam om. Liksom, Australien, vem vill inte till Australien?

Eller hur! Jag har funderat på att åka dit och studera på universitet om några år där då jag funderar på att bo där om i framtiden. Funderade först på England men har verkligen fastnat för Australien! (Dock skulle värmen ta kål på mig med tanke på hur lätt jag blir varm här eheh.) Tänker inte bo kvar i Sverige iaf. Vill ut och resa!

Resa är bara det bästa som finns. Har redan varit med Mio (pansy_sly) i Japan, och hälsat på hennes släktingar. Har också vart i Spanien, Tyskland, Norge och Danmark. Det är kul, men vill resa utanför Europa. Japan, t.ex. var fantastiskt. Tänker på att åka till Californien. c:

that's all I got to say

5 jul, 2014 21:18

Klaestron
Elev

Avatar


Känner mig ovanligt ensam ikväll, sitter barnvakt åt kusinen och är i en stad som glömt bort mig.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F4a%2F10%2Ff9%2F4a10f99507e48014ce9db27cf1e40511.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

5 jul, 2014 21:23

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Kola:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Kola:
Skrivet av Solkatten:
Vill till Australien. D:

Det är du inte ensam om. Liksom, Australien, vem vill inte till Australien?

Eller hur! Jag har funderat på att åka dit och studera på universitet om några år där då jag funderar på att bo där om i framtiden. Funderade först på England men har verkligen fastnat för Australien! (Dock skulle värmen ta kål på mig med tanke på hur lätt jag blir varm här eheh.) Tänker inte bo kvar i Sverige iaf. Vill ut och resa!

Resa är bara det bästa som finns. Har redan varit med Mio (pansy_sly) i Japan, och hälsat på hennes släktingar. Har också vart i Spanien, Tyskland, Norge och Danmark. Det är kul, men vill resa utanför Europa. Japan, t.ex. var fantastiskt. Tänker på att åka till Californien. c:

Jag har bara varit i Danmark (ett antal gånger), Tyskland och Italien men det var när jag var liten. Har inte varit utomlands på flera år nu. Är sjukt sugen på att åka till Spanien, Storbritannien, Australien och USA! Kanada hade varit roligt också. c:

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

5 jul, 2014 21:26

lumos1
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lumos1:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lumos1:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lumos1:
Skrivet av Borttagen:

Plz ge mig argument för att få gå på 5SOS när de kommer i Sverige.
Lär behöva det.

Åh, jag meeed. Kommer högst troligt inte få gå själv och jag vill nog inte ha med mamma eller pappa, och även om jag skulle göra det skulle de nog inte vilja alltså åh <///3
Samma här hah D:

För mig så beror det nog väldigt mycket på datum också. Är det typ under, idk, en skolvecka så är det nog 0,01% chans att jag får gå, medan om det är på sommarlovet och jag övertalar dem om att vi åker på semester till Stockholm så är det betydligt större chans ...
Men jag vet inte.

Ah ;/
Hoppas också på att det blir under sommarlovet. *hoppas*
Ja ^^ *hoppashoppas* (sa btw det till mamma och hon typ "Nu blev det helt plötsligt större sannolikhet att du får gå"

---------------------

Skrev till min kompis att hon skulle gå med mig och hon ba "Vi får se" HALLÅ vi pratade om det igår innan vi sett det och då var hon typ "Om de kommer till Sverige igen så går vi på konserten och sedan stalkar vi The Fooos studio" liksom HALLÅ?
Btw så är vi typ synska. Konsert-synska. Två gånger har vi med YOHIO typ "Om han kommer till Luleå eller i närheten av Luleå så ska vi gå och se honom" och så typ veckan efter så annonserades det att han skulle komma, och nu 5SOS hah... xD

Åh, det låter ju bra! C:
Kommer kaaanske få gå själv ändå! Om jag bara har sittplatser och inte åker dit och hem själv då kanskr jag får. ♥
Hoppas även innerligt att biljetterna inte släpps under sommarlovet, måste liksom kunna hinna prata med några kompisar som kanske vill gå, och det är svårare under sommarlovet x((

Hoppas att hon säger ja då ^^
Och haha, va kul xD
Du kan gå med mig Visserligen vill jag ha ståplats, meeeeeen tror att mamma tror att jag kommer bli typ nerslagen då HAHA

Ja, bäst för henne ...

Ja kom igen, vi går tillsammans Även fast vi aldrig träffats och inte pratat så mycket Men ändå Nejmen aahhh
Samma här, mina föräldrar tror också det xc

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

5 jul, 2014 21:27

Kola
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Kola:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Kola:
Skrivet av Solkatten:
Vill till Australien. D:

Det är du inte ensam om. Liksom, Australien, vem vill inte till Australien?

Eller hur! Jag har funderat på att åka dit och studera på universitet om några år där då jag funderar på att bo där om i framtiden. Funderade först på England men har verkligen fastnat för Australien! (Dock skulle värmen ta kål på mig med tanke på hur lätt jag blir varm här eheh.) Tänker inte bo kvar i Sverige iaf. Vill ut och resa!

Resa är bara det bästa som finns. Har redan varit med Mio (pansy_sly) i Japan, och hälsat på hennes släktingar. Har också vart i Spanien, Tyskland, Norge och Danmark. Det är kul, men vill resa utanför Europa. Japan, t.ex. var fantastiskt. Tänker på att åka till Californien. c:

Jag har bara varit i Danmark (ett antal gånger), Tyskland och Italien men det var när jag var liten. Har inte varit utomlands på flera år nu. Är sjukt sugen på att åka till Spanien, Storbritannien, Australien och USA!

Storbritannien verkar verkligen fantastiskt! Min mamma var i London och runt Wales området, typ. Bilderna därifrån är bara helt a-ma-zing.

that's all I got to say

5 jul, 2014 21:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av lumos1:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lumos1:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lumos1:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lumos1:
Skrivet av Borttagen:

Plz ge mig argument för att få gå på 5SOS när de kommer i Sverige.
Lär behöva det.

Åh, jag meeed. Kommer högst troligt inte få gå själv och jag vill nog inte ha med mamma eller pappa, och även om jag skulle göra det skulle de nog inte vilja alltså åh <///3
Samma här hah D:

För mig så beror det nog väldigt mycket på datum också. Är det typ under, idk, en skolvecka så är det nog 0,01% chans att jag får gå, medan om det är på sommarlovet och jag övertalar dem om att vi åker på semester till Stockholm så är det betydligt större chans ...
Men jag vet inte.

Ah ;/
Hoppas också på att det blir under sommarlovet. *hoppas*
Ja ^^ *hoppashoppas* (sa btw det till mamma och hon typ "Nu blev det helt plötsligt större sannolikhet att du får gå"

---------------------

Skrev till min kompis att hon skulle gå med mig och hon ba "Vi får se" HALLÅ vi pratade om det igår innan vi sett det och då var hon typ "Om de kommer till Sverige igen så går vi på konserten och sedan stalkar vi The Fooos studio" liksom HALLÅ?
Btw så är vi typ synska. Konsert-synska. Två gånger har vi med YOHIO typ "Om han kommer till Luleå eller i närheten av Luleå så ska vi gå och se honom" och så typ veckan efter så annonserades det att han skulle komma, och nu 5SOS hah... xD

Åh, det låter ju bra! C:
Kommer kaaanske få gå själv ändå! Om jag bara har sittplatser och inte åker dit och hem själv då kanskr jag får. ♥
Hoppas även innerligt att biljetterna inte släpps under sommarlovet, måste liksom kunna hinna prata med några kompisar som kanske vill gå, och det är svårare under sommarlovet x((

Hoppas att hon säger ja då ^^
Och haha, va kul xD
Du kan gå med mig Visserligen vill jag ha ståplats, meeeeeen tror att mamma tror att jag kommer bli typ nerslagen då HAHA

Ja, bäst för henne ...

Ja kom igen, vi går tillsammans Även fast vi aldrig träffats och inte pratat så mycket Men ändå Nejmen aahhh
Samma här, mina föräldrar tror också det xc
Ja Det gör vi
Men om vi båda kan gå så kan vi ju i alla fall träffas? (^w^)

Det trodde mamma inför Seremedy-konserten också, lol. Det var faktiskt sångarens argument som övertygade henne Hoppas att hon inser att det inte alls kommer att vara våld på den...

5 jul, 2014 21:32

lumos1
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lumos1:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lumos1:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lumos1:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lumos1:
Skrivet av Borttagen:

Plz ge mig argument för att få gå på 5SOS när de kommer i Sverige.
Lär behöva det.

Åh, jag meeed. Kommer högst troligt inte få gå själv och jag vill nog inte ha med mamma eller pappa, och även om jag skulle göra det skulle de nog inte vilja alltså åh <///3
Samma här hah D:

För mig så beror det nog väldigt mycket på datum också. Är det typ under, idk, en skolvecka så är det nog 0,01% chans att jag får gå, medan om det är på sommarlovet och jag övertalar dem om att vi åker på semester till Stockholm så är det betydligt större chans ...
Men jag vet inte.

Ah ;/
Hoppas också på att det blir under sommarlovet. *hoppas*
Ja ^^ *hoppashoppas* (sa btw det till mamma och hon typ "Nu blev det helt plötsligt större sannolikhet att du får gå"

---------------------

Skrev till min kompis att hon skulle gå med mig och hon ba "Vi får se" HALLÅ vi pratade om det igår innan vi sett det och då var hon typ "Om de kommer till Sverige igen så går vi på konserten och sedan stalkar vi The Fooos studio" liksom HALLÅ?
Btw så är vi typ synska. Konsert-synska. Två gånger har vi med YOHIO typ "Om han kommer till Luleå eller i närheten av Luleå så ska vi gå och se honom" och så typ veckan efter så annonserades det att han skulle komma, och nu 5SOS hah... xD

Åh, det låter ju bra! C:
Kommer kaaanske få gå själv ändå! Om jag bara har sittplatser och inte åker dit och hem själv då kanskr jag får. ♥
Hoppas även innerligt att biljetterna inte släpps under sommarlovet, måste liksom kunna hinna prata med några kompisar som kanske vill gå, och det är svårare under sommarlovet x((

Hoppas att hon säger ja då ^^
Och haha, va kul xD
Du kan gå med mig Visserligen vill jag ha ståplats, meeeeeen tror att mamma tror att jag kommer bli typ nerslagen då HAHA

Ja, bäst för henne ...

Ja kom igen, vi går tillsammans Även fast vi aldrig träffats och inte pratat så mycket Men ändå Nejmen aahhh
Samma här, mina föräldrar tror också det xc
Ja Det gör vi
Men om vi båda kan gå så kan vi ju i alla fall träffas? (^w^)

Det trodde mamma inför Seremedy-konserten också, lol. Det var faktiskt sångarens argument som övertygade henne Hoppas att hon inser att det inte alls kommer att vara våld på den...

Jaa, det kan vi ju! (Gärna heheh ) ^^

Ahh, mitt argument kommer om ståplats kommer typ vara "Men på One Directions konsert så var det inte alls trångt och så där vid ståplatserna och sådääär..."
Men tror mer att det är när man ska köa och så som mamma är orolig över ;s

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

5 jul, 2014 21:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av lumos1:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lumos1:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lumos1:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lumos1:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lumos1:
Skrivet av Borttagen:

Plz ge mig argument för att få gå på 5SOS när de kommer i Sverige.
Lär behöva det.

Åh, jag meeed. Kommer högst troligt inte få gå själv och jag vill nog inte ha med mamma eller pappa, och även om jag skulle göra det skulle de nog inte vilja alltså åh <///3
Samma här hah D:

För mig så beror det nog väldigt mycket på datum också. Är det typ under, idk, en skolvecka så är det nog 0,01% chans att jag får gå, medan om det är på sommarlovet och jag övertalar dem om att vi åker på semester till Stockholm så är det betydligt större chans ...
Men jag vet inte.

Ah ;/
Hoppas också på att det blir under sommarlovet. *hoppas*
Ja ^^ *hoppashoppas* (sa btw det till mamma och hon typ "Nu blev det helt plötsligt större sannolikhet att du får gå"

---------------------

Skrev till min kompis att hon skulle gå med mig och hon ba "Vi får se" HALLÅ vi pratade om det igår innan vi sett det och då var hon typ "Om de kommer till Sverige igen så går vi på konserten och sedan stalkar vi The Fooos studio" liksom HALLÅ?
Btw så är vi typ synska. Konsert-synska. Två gånger har vi med YOHIO typ "Om han kommer till Luleå eller i närheten av Luleå så ska vi gå och se honom" och så typ veckan efter så annonserades det att han skulle komma, och nu 5SOS hah... xD

Åh, det låter ju bra! C:
Kommer kaaanske få gå själv ändå! Om jag bara har sittplatser och inte åker dit och hem själv då kanskr jag får. ♥
Hoppas även innerligt att biljetterna inte släpps under sommarlovet, måste liksom kunna hinna prata med några kompisar som kanske vill gå, och det är svårare under sommarlovet x((

Hoppas att hon säger ja då ^^
Och haha, va kul xD
Du kan gå med mig Visserligen vill jag ha ståplats, meeeeeen tror att mamma tror att jag kommer bli typ nerslagen då HAHA

Ja, bäst för henne ...

Ja kom igen, vi går tillsammans Även fast vi aldrig träffats och inte pratat så mycket Men ändå Nejmen aahhh
Samma här, mina föräldrar tror också det xc
Ja Det gör vi
Men om vi båda kan gå så kan vi ju i alla fall träffas? (^w^)

Det trodde mamma inför Seremedy-konserten också, lol. Det var faktiskt sångarens argument som övertygade henne Hoppas att hon inser att det inte alls kommer att vara våld på den...

Jaa, det kan vi ju! (Gärna heheh ) ^^

Ahh, mitt argument kommer om ståplats kommer typ vara "Men på One Directions konsert så var det inte alls trångt och så där vid ståplatserna och sådääär..."
Men tror mer att det är när man ska köa och så som mamma är orolig över ;s
Yay :3

Ah, jag tror inte att min mamma är orolig över köandet ... jag ska köa i typ tretton timmar till Sermedy, lol. Lånar ditt argument

5 jul, 2014 21:43

1 2 3 ... 17119 17120 17121 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.