@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Hatar när program blir 15-20 min försenat tack vare fotboll.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 jul, 2014 20:09 |
|
Li
Biträdande rektor |
JJ följde mig idag på twitter och jag är så glad för alltså ååååh. Åh.
without something there is no nothing 5 jul, 2014 20:19 |
|
Kola
Elev |
Skrivet av Borttagen: OMG är det du? Det där var så fint! ♥ that's all I got to say 5 jul, 2014 20:19 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Li: JJ följde mig idag på twitter och jag är så glad för alltså ååååh. Åh. Vem är JJ? *trög* ![]()
5 jul, 2014 20:20 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Li: JJ följde mig idag på twitter och jag är så glad för alltså ååååh. Åh. Vem är JJ? *trög* JJ Hamblett, han är medlem i mitt favoritband Union J without something there is no nothing 5 jul, 2014 20:21 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Li: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Li: JJ följde mig idag på twitter och jag är så glad för alltså ååååh. Åh. Vem är JJ? *trög* JJ Hamblett, han är medlem i mitt favoritband Union J Skrivet av Li: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Li: JJ följde mig idag på twitter och jag är så glad för alltså ååååh. Åh. Vem är JJ? *trög* JJ Hamblett, han är medlem i mitt favoritband Union J Skrivet av Li: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Li: JJ följde mig idag på twitter och jag är så glad för alltså ååååh. Åh. Vem är JJ? *trög* JJ Hamblett, han är medlem i mitt favoritband Union J Jaha ![]()
5 jul, 2014 20:23 |
|
Solkatten
Elev |
Vill till Australien. D:
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 jul, 2014 20:34 |
|
Borttagen
|
Nope, tyvärr inte ^^
5 jul, 2014 20:41 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Ja ^^ *hoppashoppas* (sa btw det till mamma och hon typ "Nu blev det helt plötsligt större sannolikhet att du får gå" Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Samma här hah D:Skrivet av Borttagen: Plz ge mig argument för att få gå på 5SOS när de kommer i Sverige. Lär behöva det. Åh, jag meeed. Kommer högst troligt inte få gå själv och jag vill nog inte ha med mamma eller pappa, och även om jag skulle göra det skulle de nog inte vilja alltså åh <///3 För mig så beror det nog väldigt mycket på datum också. Är det typ under, idk, en skolvecka så är det nog 0,01% chans att jag får gå, medan om det är på sommarlovet och jag övertalar dem om att vi åker på semester till Stockholm så är det betydligt större chans ... Men jag vet inte. Ah ;/ Hoppas också på att det blir under sommarlovet. *hoppas* --------------------- Skrev till min kompis att hon skulle gå med mig och hon ba "Vi får se" HALLÅ vi pratade om det igår innan vi sett det och då var hon typ "Om de kommer till Sverige igen så går vi på konserten och sedan stalkar vi The Fooos studio" liksom HALLÅ? Btw så är vi typ synska. Konsert-synska. Två gånger har vi med YOHIO typ "Om han kommer till Luleå eller i närheten av Luleå så ska vi gå och se honom" och så typ veckan efter så annonserades det att han skulle komma, och nu 5SOS hah... xD Åh, det låter ju bra! C: Kommer kaaanske få gå själv ändå! Om jag bara har sittplatser och inte åker dit och hem själv då kanskr jag får. ♥ Hoppas även innerligt att biljetterna inte släpps under sommarlovet, måste liksom kunna hinna prata med några kompisar som kanske vill gå, och det är svårare under sommarlovet x(( Hoppas att hon säger ja då ^^ Och haha, va kul xD ;;
5 jul, 2014 20:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: Du kan gå med mig Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Ja ^^ *hoppashoppas* (sa btw det till mamma och hon typ "Nu blev det helt plötsligt större sannolikhet att du får gå" Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Samma här hah D:Skrivet av Borttagen: Plz ge mig argument för att få gå på 5SOS när de kommer i Sverige. Lär behöva det. Åh, jag meeed. Kommer högst troligt inte få gå själv och jag vill nog inte ha med mamma eller pappa, och även om jag skulle göra det skulle de nog inte vilja alltså åh <///3 För mig så beror det nog väldigt mycket på datum också. Är det typ under, idk, en skolvecka så är det nog 0,01% chans att jag får gå, medan om det är på sommarlovet och jag övertalar dem om att vi åker på semester till Stockholm så är det betydligt större chans ... Men jag vet inte. Ah ;/ Hoppas också på att det blir under sommarlovet. *hoppas* --------------------- Skrev till min kompis att hon skulle gå med mig och hon ba "Vi får se" HALLÅ vi pratade om det igår innan vi sett det och då var hon typ "Om de kommer till Sverige igen så går vi på konserten och sedan stalkar vi The Fooos studio" liksom HALLÅ? Btw så är vi typ synska. Konsert-synska. Två gånger har vi med YOHIO typ "Om han kommer till Luleå eller i närheten av Luleå så ska vi gå och se honom" och så typ veckan efter så annonserades det att han skulle komma, och nu 5SOS hah... xD Åh, det låter ju bra! C: Kommer kaaanske få gå själv ändå! Om jag bara har sittplatser och inte åker dit och hem själv då kanskr jag får. ♥ Hoppas även innerligt att biljetterna inte släpps under sommarlovet, måste liksom kunna hinna prata med några kompisar som kanske vill gå, och det är svårare under sommarlovet x(( Hoppas att hon säger ja då ^^ Och haha, va kul xD Ja, bäst för henne ... 5 jul, 2014 20:53 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen