@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
5 jul, 2014 11:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Läs den före!Skrivet av Borttagen: Vi funderar på att se The fault in our stars på bio ikväll, men jag fick boken i present och vettefan om man borde läsa den innan man ser den på bio. O_o Kanske försvinner en del av läsupplevelsen om man redan fått bestämt för sig hur karaktärerna skall se ut. När jag läste "Veronika bestämmer sig för att dö" såg jag bara Buffy/Sarah Michelle, dock så blev det en av mina favoritböcker i alla fall så.. D: Har samma problem :c Vill se TFIOS men har inte läst boken och vill inte spoila, fast jag såg THG innan jag läste boken och det är fortfarande en av mina favorit böcker men.. Jag läste ut boken timmarna innan jag såg filmen, och jag tror inte att jag hade tyckt om boken lika mycket om jag hade sett filmen före ^^ Tror nog det blir så, å en annan biofilm ikväll. Tänkte börja läsa Coraline också, såg filmen för så länge sen att jag inte minns något alls- såå det fungerar ju också, om man orkar vänta i 5 år dvs 5 jul, 2014 11:53 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Plz ge mig argument för att få gå på 5SOS när de kommer i Sverige. Lär behöva det. Åh, jag meeed. Kommer högst troligt inte få gå själv och jag vill nog inte ha med mamma eller pappa, och även om jag skulle göra det skulle de nog inte vilja alltså åh <///3 ;;
5 jul, 2014 11:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: Samma här hah D:Skrivet av Borttagen: Plz ge mig argument för att få gå på 5SOS när de kommer i Sverige. Lär behöva det. Åh, jag meeed. Kommer högst troligt inte få gå själv och jag vill nog inte ha med mamma eller pappa, och även om jag skulle göra det skulle de nog inte vilja alltså åh <///3 För mig så beror det nog väldigt mycket på datum också. Är det typ under, idk, en skolvecka så är det nog 0,01% chans att jag får gå, medan om det är på sommarlovet och jag övertalar dem om att vi åker på semester till Stockholm så är det betydligt större chans ... Men jag vet inte. 5 jul, 2014 12:05 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Samma här hah D:Skrivet av Borttagen: Plz ge mig argument för att få gå på 5SOS när de kommer i Sverige. Lär behöva det. Åh, jag meeed. Kommer högst troligt inte få gå själv och jag vill nog inte ha med mamma eller pappa, och även om jag skulle göra det skulle de nog inte vilja alltså åh <///3 För mig så beror det nog väldigt mycket på datum också. Är det typ under, idk, en skolvecka så är det nog 0,01% chans att jag får gå, medan om det är på sommarlovet och jag övertalar dem om att vi åker på semester till Stockholm så är det betydligt större chans ... Men jag vet inte. Ah ;/ Hoppas också på att det blir under sommarlovet. *hoppas* ;;
5 jul, 2014 12:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: vill prata med nån. samtidigt är jag deppad, trött o ledsen o asdåligt sällskap så jag borde inte prata med nån. får sitta o uggla en stund till. Du får gärna skriva, om du vill. Kram! 5 jul, 2014 12:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: Ja ^^ *hoppashoppas* (sa btw det till mamma och hon typ "Nu blev det helt plötsligt större sannolikhet att du får gå" Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Samma här hah D:Skrivet av Borttagen: Plz ge mig argument för att få gå på 5SOS när de kommer i Sverige. Lär behöva det. Åh, jag meeed. Kommer högst troligt inte få gå själv och jag vill nog inte ha med mamma eller pappa, och även om jag skulle göra det skulle de nog inte vilja alltså åh <///3 För mig så beror det nog väldigt mycket på datum också. Är det typ under, idk, en skolvecka så är det nog 0,01% chans att jag får gå, medan om det är på sommarlovet och jag övertalar dem om att vi åker på semester till Stockholm så är det betydligt större chans ... Men jag vet inte. Ah ;/ Hoppas också på att det blir under sommarlovet. *hoppas* --------------------- Skrev till min kompis att hon skulle gå med mig och hon ba "Vi får se" HALLÅ vi pratade om det igår innan vi sett det och då var hon typ "Om de kommer till Sverige igen så går vi på konserten och sedan stalkar vi The Fooos studio" liksom HALLÅ? Btw så är vi typ synska. Konsert-synska. Två gånger har vi med YOHIO typ "Om han kommer till Luleå eller i närheten av Luleå så ska vi gå och se honom" och så typ veckan efter så annonserades det att han skulle komma, och nu 5SOS hah... xD 5 jul, 2014 12:22 |
|
Vildvittra
Elev |
Ska på Electric Banana Band med syster min idag
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 5 jul, 2014 12:33 |
|
Siriusis
Elev |
Jag undrar hur lång tid tar innan någon kallar mig satanist igen
Hai 5 jul, 2014 12:45 |
|
Tuggrus
Elev |
Kul att jag lägger ner timmar på en fanfic som ingen läser haha
MUMS! 5 jul, 2014 13:16 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen