Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 17113 17114 17115 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Fellrendión
Elev

Avatar


Familjen Addams är bra!
Älskar Wednesday!

Herregud vad längesen man skrev här! XD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

5 jul, 2014 00:27

Consectetuer
Elev

Avatar


Skrivet av lumos1:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av lumos1:
Skrivet av Consectetuer:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Consectetuer:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Consectetuer:
SKA KANSKE PÅ 5SOS KONSERT OMG
SAME HERREGUD
KANSKE

ALLTSÅ OMG VILL NUUUU
JAG MED
MEN OM JAG INTE KAN GÅ MED NÅGON SÅ KOMMER JAG NOG INTE ATT FÅ

SÅ BÄST FÖR MIN KOMPIS ATT HON FÅR
HEH

JAG HOPPAAAAAS FÖR ER SKULL

OMG JAG VILL OCKSÅ/KANSKE SKA MEN JAG HAR TYP INGEN ATT GÅ MED OCH OMG HJÄLP

Har inte heller någon att gå med men får väl gå själv. Annars kan vi ju alltid ha en mugglisträff.

OMG JA det skulle vara sjukt awesome!
Kommer troligen inte få gå själv :c

Ahw nej D: Snabbt: omvandla en vän till 5sos fan!!

5 jul, 2014 00:41

lumos1
Elev

Avatar


Skrivet av Consectetuer:
Skrivet av lumos1:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av lumos1:
Skrivet av Consectetuer:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Consectetuer:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Consectetuer:
SKA KANSKE PÅ 5SOS KONSERT OMG
SAME HERREGUD
KANSKE

ALLTSÅ OMG VILL NUUUU
JAG MED
MEN OM JAG INTE KAN GÅ MED NÅGON SÅ KOMMER JAG NOG INTE ATT FÅ

SÅ BÄST FÖR MIN KOMPIS ATT HON FÅR
HEH

JAG HOPPAAAAAS FÖR ER SKULL

OMG JAG VILL OCKSÅ/KANSKE SKA MEN JAG HAR TYP INGEN ATT GÅ MED OCH OMG HJÄLP

Har inte heller någon att gå med men får väl gå själv. Annars kan vi ju alltid ha en mugglisträff.

OMG JA det skulle vara sjukt awesome!
Kommer troligen inte få gå själv :c

Ahw nej D: Snabbt: omvandla en vän till 5sos fan!!

Har en plan att övertala några kompisar som gillar One Direction (Var på 1d's konsert med dem så vi såg 5sos som förbandet då) som tycker att 5sos är "ganska bra" men tror inte att det kommer gå! D: *hoppas*
Sen kommer det ju tydligen komma mer info snart, typ vilket datum biljetterna släpps och så, så ska vänta tills dess och se. ;s

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

5 jul, 2014 00:46

Pixie
Elev

Avatar


åhhh läser igenom massa gamla inlägg jag har skrivit här <////3 så pinsam jag var hahah

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

5 jul, 2014 03:44

Prutt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Prutt:
Hörni, sluta säga "Jag beklagar sorgen". "Jag beklagar förlusten" heter det ju! Eller, egentligen, säg vad som helst. Men snälla, använd inte det förstnämnda.
Om du förlorar någon som är dig nära så har du rätt att vara ledsen. Du får gråta och gråta då mycket du vill utan att någon ska komma och beklaga din sorg.
Jag vet att det inte är det folk menar, men ändå. Jag tar väldigt illa upp för det och jag känner en massa folk som känner likadant. Tänk efter!

(yes, intresseklubben antecknar är den bästa tråden. xD)


Jag säger alltid att jag beklagar förlusten, just för att sorgen är något man måste få gå igenom även om det är skitjobbigt. Man måste få sörja. Jag tror inte heller folk menar något illa, men det har alltid låtit lite skumt i mina öron att säga att man "beklagar sorgen".
Ja, precis!

5 jul, 2014 09:03

Ginny00
Elev

Avatar


Det är fint väder och jag ska åka bil hela förmiddagen. Woho

5 jul, 2014 09:54

Borttagen

Avatar


Tänkte gå och lägga mig tidigt (halv tolv typ) inatt, för att jag sov typ inget förra natten.
... Det slutade med att jag, halv tre på natten, satt och letade posters på Isac Elliot i mina tjejtidningar och satte upp dem och flyttade runt en massa posters på väggen vid min säng och så hittade jag pyttesmå bilder på Ogge, Calum och Isac så dem rev jag ut och satte upp och sedan fixade jag med pappas present och så satt jag och sjöng på 5SOS album och kunde inte sova ... heh

-----------------------------------------------

Det var en geting i mitt rum. Ord kan inte beskriva hur rädd jag är för dem. Fast jag dödade den, till slut. Nu har jag stängt alla möjliga vägar utifrån.

-----------------------------------------------

Plz ge mig argument för att få gå på 5SOS när de kommer i Sverige.
Lär behöva det.

5 jul, 2014 11:13

Borttagen

Avatar





Vi funderar på att se The fault in our stars på bio ikväll, men jag fick boken i present och vettefan om man borde läsa den innan man ser den på bio. O_o Kanske försvinner en del av läsupplevelsen om man redan fått bestämt för sig hur karaktärerna skall se ut.

När jag läste "Veronika bestämmer sig för att dö" såg jag bara Buffy/Sarah Michelle, dock så blev det en av mina favoritböcker i alla fall så.. D:

5 jul, 2014 11:34

Kim Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:



Vi funderar på att se The fault in our stars på bio ikväll, men jag fick boken i present och vettefan om man borde läsa den innan man ser den på bio. O_o Kanske försvinner en del av läsupplevelsen om man redan fått bestämt för sig hur karaktärerna skall se ut.

När jag läste "Veronika bestämmer sig för att dö" såg jag bara Buffy/Sarah Michelle, dock så blev det en av mina favoritböcker i alla fall så.. D:

Har samma problem :c
Vill se TFIOS men har inte läst boken och vill inte spoila, fast jag såg THG innan jag läste boken och det är fortfarande en av mina favorit böcker men..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

5 jul, 2014 11:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av Kim Potter:
Skrivet av Borttagen:



Vi funderar på att se The fault in our stars på bio ikväll, men jag fick boken i present och vettefan om man borde läsa den innan man ser den på bio. O_o Kanske försvinner en del av läsupplevelsen om man redan fått bestämt för sig hur karaktärerna skall se ut.

När jag läste "Veronika bestämmer sig för att dö" såg jag bara Buffy/Sarah Michelle, dock så blev det en av mina favoritböcker i alla fall så.. D:

Har samma problem :c
Vill se TFIOS men har inte läst boken och vill inte spoila, fast jag såg THG innan jag läste boken och det är fortfarande en av mina favorit böcker men..
Läs den före!
Jag läste ut boken timmarna innan jag såg filmen, och jag tror inte att jag hade tyckt om boken lika mycket om jag hade sett filmen före ^^

5 jul, 2014 11:50

1 2 3 ... 17113 17114 17115 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.