@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
JAG MED
MEN OM JAG INTE KAN GÅ MED NÅGON SÅ KOMMER JAG NOG INTE ATT FÅ SÅ BÄST FÖR MIN KOMPIS ATT HON FÅR HEH 4 jul, 2014 23:00 |
|
Consectetuer
Elev |
Skrivet av Borttagen: JAG MED MEN OM JAG INTE KAN GÅ MED NÅGON SÅ KOMMER JAG NOG INTE ATT FÅ SÅ BÄST FÖR MIN KOMPIS ATT HON FÅR HEH JAG HOPPAAAAAS FÖR ER SKULL 4 jul, 2014 23:03 |
|
baramin
Elev |
såg på elak skräckfilm och tvättar våra hjärnor med danny saucedo.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 4 jul, 2014 23:40 |
|
Obliviate_
Elev |
vill prata med nån. samtidigt är jag deppad, trött o ledsen o asdåligt sällskap så jag borde inte prata med nån.
får sitta o uggla en stund till. 4 jul, 2014 23:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Prutt: Hörni, sluta säga "Jag beklagar sorgen". Om du förlorar någon som är dig nära så har du rätt att vara ledsen. Du får gråta och gråta då mycket du vill utan att någon ska komma och beklaga din sorg. Jag vet att det inte är det folk menar, men ändå. Jag tar väldigt illa upp för det och jag känner en massa folk som känner likadant. Tänk efter! (yes, intresseklubben antecknar är den bästa tråden. xD) Jag säger alltid att jag beklagar förlusten, just för att sorgen är något man måste få gå igenom även om det är skitjobbigt. Man måste få sörja. Jag tror inte heller folk menar något illa, men det har alltid låtit lite skumt i mina öron att säga att man "beklagar sorgen". 4 jul, 2014 23:43 |
|
Fiuq
Elev |
Skrivet av Obliviate_: vill prata med nån. samtidigt är jag deppad, trött o ledsen o asdåligt sällskap så jag borde inte prata med nån. får sitta o uggla en stund till. Uggla med mig om du vill Do you dare to trust me? Well send me an owl and we'll see ;) 4 jul, 2014 23:51 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Consectetuer: Skrivet av Borttagen: JAG MED MEN OM JAG INTE KAN GÅ MED NÅGON SÅ KOMMER JAG NOG INTE ATT FÅ SÅ BÄST FÖR MIN KOMPIS ATT HON FÅR HEH JAG HOPPAAAAAS FÖR ER SKULL OMG JAG VILL OCKSÅ/KANSKE SKA MEN JAG HAR TYP INGEN ATT GÅ MED OCH OMG HJÄLP ;;
4 jul, 2014 23:54 |
|
Majaluna
Elev |
4 jul, 2014 23:54 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av lumos1: Skrivet av Consectetuer: Skrivet av Borttagen: JAG MED MEN OM JAG INTE KAN GÅ MED NÅGON SÅ KOMMER JAG NOG INTE ATT FÅ SÅ BÄST FÖR MIN KOMPIS ATT HON FÅR HEH JAG HOPPAAAAAS FÖR ER SKULL OMG JAG VILL OCKSÅ/KANSKE SKA MEN JAG HAR TYP INGEN ATT GÅ MED OCH OMG HJÄLP Har inte heller någon att gå med men får väl gå själv. Annars kan vi ju alltid ha en mugglisträff. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 jul, 2014 00:21 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av lumos1: Skrivet av Consectetuer: Skrivet av Borttagen: JAG MED MEN OM JAG INTE KAN GÅ MED NÅGON SÅ KOMMER JAG NOG INTE ATT FÅ SÅ BÄST FÖR MIN KOMPIS ATT HON FÅR HEH JAG HOPPAAAAAS FÖR ER SKULL OMG JAG VILL OCKSÅ/KANSKE SKA MEN JAG HAR TYP INGEN ATT GÅ MED OCH OMG HJÄLP Har inte heller någon att gå med men får väl gå själv. Annars kan vi ju alltid ha en mugglisträff. OMG JA det skulle vara sjukt awesome! Kommer troligen inte få gå själv :c ;;
5 jul, 2014 00:25 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen