@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissFnissFan
Elev |
Skrivet av Consectetuer: SKA KANSKE PÅ 5SOS KONSERT OMG NEJ JAG VILL OCKSÅ LÅT MIG FÖLJA MED
MissFniss är bäst <3
4 jul, 2014 22:13 |
|
kitto
Elev |
Skrivet av MissFnissFan: Skrivet av kitto: Jag har skaffat tumblr ~ http://slothcollector.tumblr.com/ Jag följer tillbaka allaaa ^^ Vad exakt är tumblr..? o.o Har aldrig fattat xD Åh, bra fråga.. Det är svårt att förklara. Det är en sida där man kan posta bilder, gifs, quotes.. ja, vad man vill typ. Annars kan man rebloga en post som man gillar eller håller med om, what evs. Man följer blogs som man tycker lägger upp bra posts. Om du tillhör någon speciell fandom kan du följa blogs som lägger upp posts relaterade till den fandomen. Ehm ja, hoppas du fattar x3 4 jul, 2014 22:15 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Consectetuer: SKA KANSKE PÅ 5SOS KONSERT OMG Vart? o.o "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 jul, 2014 22:15 |
|
Consectetuer
Elev |
Skrivet av MissFnissFan: Skrivet av Consectetuer: SKA KANSKE PÅ 5SOS KONSERT OMG NEJ JAG VILL OCKSÅ LÅT MIG FÖLJA MED MÅSTE DIT TYP HAHA MEN KOMSI KOMSI. DE SADE VIA TWITTER ATT DE SKA GÖRA EN EGEN EUROPA TURNÉ NÄSTA ÅR SÅ WIIIEEEE Solkatten: nobody knows yet. Vet inte när, var eller så men mamma lovade haha. Länk till där de sade att de kommer hit: https://twitter.com/5SOS/status/485089158797737984 4 jul, 2014 22:17
Detta inlägg ändrades senast 2014-07- 4 kl. 22:20
|
|
MissFnissFan
Elev |
Skrivet av kitto: Skrivet av MissFnissFan: Skrivet av kitto: Jag har skaffat tumblr ~ http://slothcollector.tumblr.com/ Jag följer tillbaka allaaa ^^ Vad exakt är tumblr..? o.o Har aldrig fattat xD Åh, bra fråga.. Det är svårt att förklara. Det är en sida där man kan posta bilder, gifs, quotes.. ja, vad man vill typ. Annars kan man rebloga en post som man gillar eller håller med om, what evs. Man följer blogs som man tycker lägger upp bra posts. Om du tillhör någon speciell fandom kan du följa blogs som lägger upp posts relaterade till den fandomen. Ehm ja, hoppas du fattar x3 Låter kul x] Skrivet av Consectetuer: Skrivet av MissFnissFan: Skrivet av Consectetuer: SKA KANSKE PÅ 5SOS KONSERT OMG NEJ JAG VILL OCKSÅ LÅT MIG FÖLJA MED MÅSTE DIT TYP HAHA MEN KOMSI KOMSI. DE SADE VIA TWITTER ATT DE SKA GÖRA EN EGEN EUROPA TURNÉ NÄSTA ÅR SÅ WIIIEEEE JIPPIIIIEEE
MissFniss är bäst <3
4 jul, 2014 22:18 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Consectetuer: Skrivet av MissFnissFan: Skrivet av Consectetuer: SKA KANSKE PÅ 5SOS KONSERT OMG NEJ JAG VILL OCKSÅ LÅT MIG FÖLJA MED MÅSTE DIT TYP HAHA MEN KOMSI KOMSI. DE SADE VIA TWITTER ATT DE SKA GÖRA EN EGEN EUROPA TURNÉ NÄSTA ÅR SÅ WIIIEEEE Oooh kommer de till Sverige eller vet vi inte det ännu?? Edit: Omfg måste gå. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 jul, 2014 22:19 |
|
Consectetuer
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Consectetuer: Skrivet av MissFnissFan: Skrivet av Consectetuer: SKA KANSKE PÅ 5SOS KONSERT OMG NEJ JAG VILL OCKSÅ LÅT MIG FÖLJA MED MÅSTE DIT TYP HAHA MEN KOMSI KOMSI. DE SADE VIA TWITTER ATT DE SKA GÖRA EN EGEN EUROPA TURNÉ NÄSTA ÅR SÅ WIIIEEEE Oooh kommer de till Sverige eller vet vi inte det ännu?? Edit: Omfg måste gå. Men omfg same. 4 jul, 2014 22:22 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Consectetuer: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Consectetuer: Skrivet av MissFnissFan: Skrivet av Consectetuer: SKA KANSKE PÅ 5SOS KONSERT OMG NEJ JAG VILL OCKSÅ LÅT MIG FÖLJA MED MÅSTE DIT TYP HAHA MEN KOMSI KOMSI. DE SADE VIA TWITTER ATT DE SKA GÖRA EN EGEN EUROPA TURNÉ NÄSTA ÅR SÅ WIIIEEEE Oooh kommer de till Sverige eller vet vi inte det ännu?? Edit: Omfg måste gå. Men omfg same. Undrar när turnén blir av. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 jul, 2014 22:24 |
|
Consectetuer
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Consectetuer: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Consectetuer: Skrivet av MissFnissFan: Skrivet av Consectetuer: SKA KANSKE PÅ 5SOS KONSERT OMG NEJ JAG VILL OCKSÅ LÅT MIG FÖLJA MED MÅSTE DIT TYP HAHA MEN KOMSI KOMSI. DE SADE VIA TWITTER ATT DE SKA GÖRA EN EGEN EUROPA TURNÉ NÄSTA ÅR SÅ WIIIEEEE Oooh kommer de till Sverige eller vet vi inte det ännu?? Edit: Omfg måste gå. Men omfg same. Undrar när turnén blir av. På sommaren hoppas jag 4 jul, 2014 22:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Katla: Tar en massa sorteringstest och placeras i Ravenclaw i alla. shiiit har identitetskris?? Men Ravenclaw är awesome :3 4 jul, 2014 22:34 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen