Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 17110 17111 17112 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
MissFnissFan
Elev

Avatar


Skrivet av Consectetuer:
SKA KANSKE PÅ 5SOS KONSERT OMG

NEJ JAG VILL OCKSÅ LÅT MIG FÖLJA MED

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia-cache-ak0.pinimg.com%2F236x%2F1a%2F4e%2Fbd%2F1a4ebdc5cdc033363fdc2706ccacce41.jpg MissFniss är bäst <3

4 jul, 2014 22:13

kitto
Elev

Avatar


Skrivet av MissFnissFan:
Skrivet av kitto:
Jag har skaffat tumblr ~ http://slothcollector.tumblr.com/
Jag följer tillbaka allaaa ^^

Vad exakt är tumblr..? o.o Har aldrig fattat xD

Åh, bra fråga.. Det är svårt att förklara. Det är en sida där man kan posta bilder, gifs, quotes.. ja, vad man vill typ. Annars kan man rebloga en post som man gillar eller håller med om, what evs. Man följer blogs som man tycker lägger upp bra posts. Om du tillhör någon speciell fandom kan du följa blogs som lägger upp posts relaterade till den fandomen. Ehm ja, hoppas du fattar x3

4 jul, 2014 22:15

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Consectetuer:
SKA KANSKE PÅ 5SOS KONSERT OMG

Vart? o.o

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

4 jul, 2014 22:15

Consectetuer
Elev

Avatar


Skrivet av MissFnissFan:
Skrivet av Consectetuer:
SKA KANSKE PÅ 5SOS KONSERT OMG

NEJ JAG VILL OCKSÅ LÅT MIG FÖLJA MED

MÅSTE DIT TYP HAHA
MEN KOMSI KOMSI. DE SADE VIA TWITTER ATT DE SKA GÖRA EN EGEN EUROPA TURNÉ NÄSTA ÅR SÅ WIIIEEEE

Solkatten: nobody knows yet. Vet inte när, var eller så men mamma lovade haha. Länk till där de sade att de kommer hit: https://twitter.com/5SOS/status/485089158797737984

4 jul, 2014 22:17

Detta inlägg ändrades senast 2014-07- 4 kl. 22:20
Antal ändringar: 1

MissFnissFan
Elev

Avatar


Skrivet av kitto:
Skrivet av MissFnissFan:
Skrivet av kitto:
Jag har skaffat tumblr ~ http://slothcollector.tumblr.com/
Jag följer tillbaka allaaa ^^

Vad exakt är tumblr..? o.o Har aldrig fattat xD

Åh, bra fråga.. Det är svårt att förklara. Det är en sida där man kan posta bilder, gifs, quotes.. ja, vad man vill typ. Annars kan man rebloga en post som man gillar eller håller med om, what evs. Man följer blogs som man tycker lägger upp bra posts. Om du tillhör någon speciell fandom kan du följa blogs som lägger upp posts relaterade till den fandomen. Ehm ja, hoppas du fattar x3

Låter kul x]
Skrivet av Consectetuer:
Skrivet av MissFnissFan:
Skrivet av Consectetuer:
SKA KANSKE PÅ 5SOS KONSERT OMG

NEJ JAG VILL OCKSÅ LÅT MIG FÖLJA MED

MÅSTE DIT TYP HAHA
MEN KOMSI KOMSI. DE SADE VIA TWITTER ATT DE SKA GÖRA EN EGEN EUROPA TURNÉ NÄSTA ÅR SÅ WIIIEEEE

JIPPIIIIEEE

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia-cache-ak0.pinimg.com%2F236x%2F1a%2F4e%2Fbd%2F1a4ebdc5cdc033363fdc2706ccacce41.jpg MissFniss är bäst <3

4 jul, 2014 22:18

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Consectetuer:
Skrivet av MissFnissFan:
Skrivet av Consectetuer:
SKA KANSKE PÅ 5SOS KONSERT OMG

NEJ JAG VILL OCKSÅ LÅT MIG FÖLJA MED

MÅSTE DIT TYP HAHA
MEN KOMSI KOMSI. DE SADE VIA TWITTER ATT DE SKA GÖRA EN EGEN EUROPA TURNÉ NÄSTA ÅR SÅ WIIIEEEE

Oooh kommer de till Sverige eller vet vi inte det ännu??

Edit: Omfg måste gå.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

4 jul, 2014 22:19

Consectetuer
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Consectetuer:
Skrivet av MissFnissFan:
Skrivet av Consectetuer:
SKA KANSKE PÅ 5SOS KONSERT OMG

NEJ JAG VILL OCKSÅ LÅT MIG FÖLJA MED

MÅSTE DIT TYP HAHA
MEN KOMSI KOMSI. DE SADE VIA TWITTER ATT DE SKA GÖRA EN EGEN EUROPA TURNÉ NÄSTA ÅR SÅ WIIIEEEE

Oooh kommer de till Sverige eller vet vi inte det ännu??

Edit: Omfg måste gå.

Men omfg same.

4 jul, 2014 22:22

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Consectetuer:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Consectetuer:
Skrivet av MissFnissFan:
Skrivet av Consectetuer:
SKA KANSKE PÅ 5SOS KONSERT OMG

NEJ JAG VILL OCKSÅ LÅT MIG FÖLJA MED

MÅSTE DIT TYP HAHA
MEN KOMSI KOMSI. DE SADE VIA TWITTER ATT DE SKA GÖRA EN EGEN EUROPA TURNÉ NÄSTA ÅR SÅ WIIIEEEE

Oooh kommer de till Sverige eller vet vi inte det ännu??

Edit: Omfg måste gå.

Men omfg same.

Undrar när turnén blir av.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

4 jul, 2014 22:24

Consectetuer
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Consectetuer:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Consectetuer:
Skrivet av MissFnissFan:
Skrivet av Consectetuer:
SKA KANSKE PÅ 5SOS KONSERT OMG

NEJ JAG VILL OCKSÅ LÅT MIG FÖLJA MED

MÅSTE DIT TYP HAHA
MEN KOMSI KOMSI. DE SADE VIA TWITTER ATT DE SKA GÖRA EN EGEN EUROPA TURNÉ NÄSTA ÅR SÅ WIIIEEEE

Oooh kommer de till Sverige eller vet vi inte det ännu??

Edit: Omfg måste gå.

Men omfg same.

Undrar när turnén blir av.

På sommaren hoppas jag

4 jul, 2014 22:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av Katla:
Tar en massa sorteringstest och placeras i Ravenclaw i alla. shiiit har identitetskris??


Men Ravenclaw är awesome :3

4 jul, 2014 22:34

1 2 3 ... 17110 17111 17112 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.