@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Flismos: jag har insett att jag tänker för mycket Den insikten gjorde jag för mycket länge sedan. Det är något jag är helt fantastiskt bra på faktiskt. Men det betyder att man är smart också. Fast ibland kanske man förstår lite för mycket. Var i Stockholm idag och det var så fint i sommarsolen ♥ Glad. 4 jul, 2014 20:51 |
|
Kim Potter
Elev |
4 jul, 2014 20:53 |
|
Ginny00
Elev |
Det där är jag. Varenda gång. X)
4 jul, 2014 20:54 |
|
Prutt
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Jag förstår hur du tänker.Skrivet av Prutt: Skrivet av Kim Potter: Men man ska inte vara ledsen för att någon är ledsen om någon har dött. Det är grejen. xD Skrivet av Prutt: Hörni, sluta säga "Jag beklagar sorgen". Om du förlorar någon som är dig nära så har du rätt att vara ledsen. Du får gråta och gråta då mycket du vill utan att någon ska komma och beklaga din sorg. Jag vet att det inte är det folk menar, men ändå. Jag tar väldigt illa upp för det och jag känner en massa folk som känner likadant. Tänk efter! (yes, intresseklubben antecknar är den bästa tråden. xD) Med "Jag beklagar sorgen" är nog att personen är ledsen för att du är ledsen, och att den inte vill det.. :'P Varför inte? Jag är ledsen att du inte mår bra, liksom. Om någon nära dör är det mest normala, naturliga att bli ledsen och det tar ett tag innan såren läker. Då är det fel att komma och vara ledsen över att personen i fråga är ledsen. Man vill väl inte att personen ska vara glad över det som hänt? xD Alla måste få sörja utan att någon lägger sig i och det ska få ta så länge det tar. Fast samtidigt är det precis som du säger, en del menar att "Jag beklagar sorgen" och "Jag beklagar din förlust" är ungefär samma sak. 4 jul, 2014 20:54 |
|
Borttagen
|
Jag dör
4 jul, 2014 20:55 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Prutt: Skrivet av Kim Potter: Jag förstår hur du tänker.Skrivet av Prutt: Skrivet av Kim Potter: Men man ska inte vara ledsen för att någon är ledsen om någon har dött. Det är grejen. xD Skrivet av Prutt: Hörni, sluta säga "Jag beklagar sorgen". Om du förlorar någon som är dig nära så har du rätt att vara ledsen. Du får gråta och gråta då mycket du vill utan att någon ska komma och beklaga din sorg. Jag vet att det inte är det folk menar, men ändå. Jag tar väldigt illa upp för det och jag känner en massa folk som känner likadant. Tänk efter! (yes, intresseklubben antecknar är den bästa tråden. xD) Med "Jag beklagar sorgen" är nog att personen är ledsen för att du är ledsen, och att den inte vill det.. :'P Varför inte? Jag är ledsen att du inte mår bra, liksom. Om någon nära dör är det mest normala, naturliga att bli ledsen och det tar ett tag innan såren läker. Då är det fel att komma och vara ledsen över att personen i fråga är ledsen. Man vill väl inte att personen ska vara glad över det som hänt? xD Alla måste få sörja utan att någon lägger sig i och det ska få ta så länge det tar. Fast samtidigt är det precis som du säger, en del menar att "Jag beklagar sorgen" och "Jag beklagar din förlust" är ungefär samma sak. Jag fattar hur du menar, men.. Samtidigt så måste man ju få säga att jag tycker att det är hemskt tråkig att du inte är glad, för att vara glad är det bästa som finns♥ Fast det är klart att man måste få sörja, men man måste också gå vidare. - Ginny00 Heh xD *high five*
4 jul, 2014 20:57 |
|
Prutt
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Ja, så är det ju. Man får vara ledsen men man får också bli glad igen. Även om man aldrig kommer att kunna gå vidare helt och hållet ska man ändå tillåta sig att skratta och le. :3 Skrivet av Prutt: Skrivet av Kim Potter: Jag förstår hur du tänker.Skrivet av Prutt: Skrivet av Kim Potter: Men man ska inte vara ledsen för att någon är ledsen om någon har dött. Det är grejen. xD Skrivet av Prutt: Hörni, sluta säga "Jag beklagar sorgen". Om du förlorar någon som är dig nära så har du rätt att vara ledsen. Du får gråta och gråta då mycket du vill utan att någon ska komma och beklaga din sorg. Jag vet att det inte är det folk menar, men ändå. Jag tar väldigt illa upp för det och jag känner en massa folk som känner likadant. Tänk efter! (yes, intresseklubben antecknar är den bästa tråden. xD) Med "Jag beklagar sorgen" är nog att personen är ledsen för att du är ledsen, och att den inte vill det.. :'P Varför inte? Jag är ledsen att du inte mår bra, liksom. Om någon nära dör är det mest normala, naturliga att bli ledsen och det tar ett tag innan såren läker. Då är det fel att komma och vara ledsen över att personen i fråga är ledsen. Man vill väl inte att personen ska vara glad över det som hänt? xD Alla måste få sörja utan att någon lägger sig i och det ska få ta så länge det tar. Fast samtidigt är det precis som du säger, en del menar att "Jag beklagar sorgen" och "Jag beklagar din förlust" är ungefär samma sak. Jag fattar hur du menar, men.. Samtidigt så måste man ju få säga att jag tycker att det är hemskt tråkig att du inte är glad, för att vara glad är det bästa som finns♥ Fast det är klart att man måste få sörja, men man måste också gå vidare. - Ginny00 Heh xD *high five* 4 jul, 2014 20:58 |
|
Kim Potter
Elev |
4 jul, 2014 21:00 |
|
Prutt
Elev |
Haha, aw! ♥
4 jul, 2014 21:01 |
|
Syrup
Elev |
NOOOOO!!! Jag råkade precis kvadda min bil som ajg fått från världens bästa Bernie Crane!!! That car meant SO MUCH for me, bara för att den kom från honom! Seriöst, han är den mest awesome på hela spelet, och säkert skulle han vara det i verkliga livet också om han var verklig! Men allvarligt, jag kvaddade den, och jag kommer aldrig mer att få tillbaka den D: I'M SORRY BERNIE!!
4 jul, 2014 21:02 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen