Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 17107 17108 17109 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Vildvittra
Elev

Avatar

+3


Detta förklarar mycket x)

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

4 jul, 2014 18:05

Nordanhym
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Detta förklarar mycket x)


Klockrent faktiskt...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2Fad%2F27%2Fd6%2Fad27d6995117862c805a34d61ca84939.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

4 jul, 2014 18:14

Flismos
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Önskar att vår nationaldag var något liknande som i USA med fyrverkerier och sånt.

Jag med!
Dom firar alla högtider väldigt kraftigt och sådär

''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you''

4 jul, 2014 18:47

Siriusis
Elev

Avatar


Om jag blir lång i framtiden så ska jag sjunga denna 24/7

Hai

4 jul, 2014 18:51

Borttagen

Avatar


Kelpie: Skriver du väldigt privat så är det bättre med vanlig dagbok Inget på nätet är helt anonymt.

4 jul, 2014 19:12

Prutt
Elev

Avatar


Hörni, sluta säga "Jag beklagar sorgen". "Jag beklagar förlusten" heter det ju! Eller, egentligen, säg vad som helst. Men snälla, använd inte det förstnämnda.
Om du förlorar någon som är dig nära så har du rätt att vara ledsen. Du får gråta och gråta då mycket du vill utan att någon ska komma och beklaga din sorg.
Jag vet att det inte är det folk menar, men ändå. Jag tar väldigt illa upp för det och jag känner en massa folk som känner likadant. Tänk efter!

(yes, intresseklubben antecknar är den bästa tråden. xD)

4 jul, 2014 19:32

Kim Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Prutt:
Hörni, sluta säga "Jag beklagar sorgen". "Jag beklagar förlusten" heter det ju! Eller, egentligen, säg vad som helst. Men snälla, använd inte det förstnämnda.
Om du förlorar någon som är dig nära så har du rätt att vara ledsen. Du får gråta och gråta då mycket du vill utan att någon ska komma och beklaga din sorg.
Jag vet att det inte är det folk menar, men ändå. Jag tar väldigt illa upp för det och jag känner en massa folk som känner likadant. Tänk efter!

(yes, intresseklubben antecknar är den bästa tråden. xD)

Med "Jag beklagar sorgen" är nog att personen är ledsen för att du är ledsen, och att den inte vill det.. :'P

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

4 jul, 2014 19:58

Prutt
Elev

Avatar


Skrivet av Kim Potter:
Skrivet av Prutt:
Hörni, sluta säga "Jag beklagar sorgen". "Jag beklagar förlusten" heter det ju! Eller, egentligen, säg vad som helst. Men snälla, använd inte det förstnämnda.
Om du förlorar någon som är dig nära så har du rätt att vara ledsen. Du får gråta och gråta då mycket du vill utan att någon ska komma och beklaga din sorg.
Jag vet att det inte är det folk menar, men ändå. Jag tar väldigt illa upp för det och jag känner en massa folk som känner likadant. Tänk efter!

(yes, intresseklubben antecknar är den bästa tråden. xD)

Med "Jag beklagar sorgen" är nog att personen är ledsen för att du är ledsen, och att den inte vill det.. :'P
Men man ska inte vara ledsen för att någon är ledsen om någon har dött. Det är grejen. xD

4 jul, 2014 20:15

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Flismos:
Skrivet av Solkatten:
Önskar att vår nationaldag var något liknande som i USA med fyrverkerier och sånt.

Jag med!
Dom firar alla högtider väldigt kraftigt och sådär

Verkligen allting är så mycket större (och bättre) i USA. Fast inte så konstigt med hur stort det är.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

4 jul, 2014 20:28

Kim Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Prutt:
Skrivet av Kim Potter:
Skrivet av Prutt:
Hörni, sluta säga "Jag beklagar sorgen". "Jag beklagar förlusten" heter det ju! Eller, egentligen, säg vad som helst. Men snälla, använd inte det förstnämnda.
Om du förlorar någon som är dig nära så har du rätt att vara ledsen. Du får gråta och gråta då mycket du vill utan att någon ska komma och beklaga din sorg.
Jag vet att det inte är det folk menar, men ändå. Jag tar väldigt illa upp för det och jag känner en massa folk som känner likadant. Tänk efter!

(yes, intresseklubben antecknar är den bästa tråden. xD)

Med "Jag beklagar sorgen" är nog att personen är ledsen för att du är ledsen, och att den inte vill det.. :'P
Men man ska inte vara ledsen för att någon är ledsen om någon har dött. Det är grejen. xD

Varför inte?
Jag är ledsen att du inte mår bra, liksom.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

4 jul, 2014 20:48

1 2 3 ... 17107 17108 17109 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.