@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Detta förklarar mycket x)
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 4 jul, 2014 18:05 |
|
Nordanhym
Elev |
4 jul, 2014 18:14 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Solkatten: Önskar att vår nationaldag var något liknande som i USA med fyrverkerier och sånt. Jag med! Dom firar alla högtider väldigt kraftigt och sådär ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 4 jul, 2014 18:47 |
|
Siriusis
Elev |
Om jag blir lång i framtiden så ska jag sjunga denna 24/7
Hai 4 jul, 2014 18:51 |
|
Borttagen
|
Kelpie: Skriver du väldigt privat så är det bättre med vanlig dagbok
4 jul, 2014 19:12 |
|
Prutt
Elev |
Hörni, sluta säga "Jag beklagar sorgen".
Om du förlorar någon som är dig nära så har du rätt att vara ledsen. Du får gråta och gråta då mycket du vill utan att någon ska komma och beklaga din sorg. Jag vet att det inte är det folk menar, men ändå. Jag tar väldigt illa upp för det och jag känner en massa folk som känner likadant. Tänk efter! (yes, intresseklubben antecknar är den bästa tråden. xD) 4 jul, 2014 19:32 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Prutt: Hörni, sluta säga "Jag beklagar sorgen". Om du förlorar någon som är dig nära så har du rätt att vara ledsen. Du får gråta och gråta då mycket du vill utan att någon ska komma och beklaga din sorg. Jag vet att det inte är det folk menar, men ändå. Jag tar väldigt illa upp för det och jag känner en massa folk som känner likadant. Tänk efter! (yes, intresseklubben antecknar är den bästa tråden. xD) Med "Jag beklagar sorgen" är nog att personen är ledsen för att du är ledsen, och att den inte vill det.. :'P
4 jul, 2014 19:58 |
|
Prutt
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Men man ska inte vara ledsen för att någon är ledsen om någon har dött. Det är grejen. xDSkrivet av Prutt: Hörni, sluta säga "Jag beklagar sorgen". Om du förlorar någon som är dig nära så har du rätt att vara ledsen. Du får gråta och gråta då mycket du vill utan att någon ska komma och beklaga din sorg. Jag vet att det inte är det folk menar, men ändå. Jag tar väldigt illa upp för det och jag känner en massa folk som känner likadant. Tänk efter! (yes, intresseklubben antecknar är den bästa tråden. xD) Med "Jag beklagar sorgen" är nog att personen är ledsen för att du är ledsen, och att den inte vill det.. :'P 4 jul, 2014 20:15 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Flismos: Skrivet av Solkatten: Önskar att vår nationaldag var något liknande som i USA med fyrverkerier och sånt. Jag med! Dom firar alla högtider väldigt kraftigt och sådär Verkligen allting är så mycket större (och bättre) i USA. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 jul, 2014 20:28 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Prutt: Skrivet av Kim Potter: Men man ska inte vara ledsen för att någon är ledsen om någon har dött. Det är grejen. xD Skrivet av Prutt: Hörni, sluta säga "Jag beklagar sorgen". Om du förlorar någon som är dig nära så har du rätt att vara ledsen. Du får gråta och gråta då mycket du vill utan att någon ska komma och beklaga din sorg. Jag vet att det inte är det folk menar, men ändå. Jag tar väldigt illa upp för det och jag känner en massa folk som känner likadant. Tänk efter! (yes, intresseklubben antecknar är den bästa tråden. xD) Med "Jag beklagar sorgen" är nog att personen är ledsen för att du är ledsen, och att den inte vill det.. :'P Varför inte? Jag är ledsen att du inte mår bra, liksom.
4 jul, 2014 20:48 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen