@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Flismos: jag har insett att jag tänker för mycket Jag med... dagdrömmer dessutom lite för mycket. Skönt att man inte är ensam ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 4 jul, 2014 09:05 |
|
Borttagen
|
Det är Americas nationaldag va? På tumblr är det bara massa bilder på flaggan xD
4 jul, 2014 10:23 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Flismos: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Flismos: jag har insett att jag tänker för mycket Jag med... dagdrömmer dessutom lite för mycket. Skönt att man inte är ensam Ni är definitivt inte ensamma om det. Jag sskyller på att jag inte har något bättre att göra..
4 jul, 2014 11:31 |
|
Borttagen
|
Jag drömde här på morgonkvisten att jag och Frivolt spelade i samma fotbollslag och var på cup någonstans :o
4 jul, 2014 11:41 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag drömde här på morgonkvisten att jag och Frivolt spelade i samma fotbollslag och var på cup någonstans :o haha coolt 4 jul, 2014 11:46 |
|
Borttagen
|
4 jul, 2014 11:53 |
|
Borttagen
|
Jag drömde om Umbridge inatt...
4 jul, 2014 11:55 |
|
LIA15
Elev |
4 jul, 2014 12:25 |
|
Klaestron
Elev |
Uttråkad brud! Hoppas på att lillasyster vill ha barnvakt åt knodden så är min dag gjord, har ju inte träffat dem på en vecka nu!
4 jul, 2014 12:30 |
|
Obliviate_
Elev |
bytt kläder tre ggr o kan inte komma på vad jag ska ha på mig.
Ska inte lämna lägenheten idag. Bra dag för klädsångest Sanna. Du har det aldrig annars men väljer o ha det när du ska sitta hemma. 4 jul, 2014 12:40 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen