Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ikka
Elev |
Skrivet av Elley: han ler mot mig hela tiden, han kollar på mig så fort jag kollar åt hans håll, han ler mot mig igen när jag ser på honom gaaahhh han gör mig galen Typ så ja. Fast nej. Men jo. Jag kan inte räkna med att han ska titta på mig lika ofta som jag tittar på honom, det går knappt. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
27 sep, 2012 14:34 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av kakan42: Skrivet av Neeyum: alltså varför ska allt vara så svårt jag gillar honom tror jag han är så rolig och snäll och helt fullkomligt galen på ett bra sätt han är snäll mot mig och han bytte till min grupp idag på museet och han sa lycka till innan min redovisning och åh men jag vet inte på ett sätt, ja, på ett sätt, nej. somebody help me Du låter ganska förvirrad.... Men, Han kanske gillar dig? Vem vet, och du kanske gillar honom? Jag vetinte jag är väldigt förvirrad ehe har bestämt mig för att jag gillar honom som kompis nu ahha. 27 sep, 2012 15:23 |
|
mums
Elev |
Skrivet av mums: jag frågade å hansa ja!!!!! Killen jag är kär i har gnistrande ögon och fint leende. Jag är totalt förälskad. Men jag ska nog fråga på honom idag. Önska mej lycka till!!!!♥ ![]()
27 sep, 2012 16:13 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av mums: Skrivet av mums: jag frågade å hansa ja!!!!! Killen jag är kär i har gnistrande ögon och fint leende. Jag är totalt förälskad. Men jag ska nog fråga på honom idag. Önska mej lycka till!!!!♥ Grattis! ~MY TUMBLR~ 27 sep, 2012 16:15 |
|
mums
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av mums: Skrivet av mums: jag frågade å hansa ja!!!!! Killen jag är kär i har gnistrande ögon och fint leende. Jag är totalt förälskad. Men jag ska nog fråga på honom idag. Önska mej lycka till!!!!♥ Grattis! Tack! ![]()
27 sep, 2012 16:17 |
|
Julle
Elev |
Jag tror jag gillar ngn, men jag vet inte om jag gör det... Finns det någonstans att skriva om att jag tror jag gillar ngn? (jag gissar här c: )
![]()
27 sep, 2012 17:01 |
|
Dramione99
Elev |
Kärleksens synonym borde vara förvirrande, xD ..... Det är typ den känslann jag känner mest när jag är kär.
Killen jag gillar är helt .... vad ska jag säga? Azum, kanske passar in, hehe. Han tittar ofta på mig, han kollar på mig på "ett-sånt-där-sätt" liksom ...... jag är nästan hundra på att han gillar mig oxå! jag bara får helt mkt med fjärilar i magen när jag ser honom, det är inte klokt egentligen! 27 sep, 2012 17:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mums: Killen jag är kär i har gnistrande ögon och fint leende. Jag är totalt förälskad. Men jag ska nog fråga på honom idag. Önska mej lycka till!!!!♥ LYCKA TILL! Hoppas att han svara ja! 27 sep, 2012 17:39 |
|
LiquidLuck
Elev |
Har inga problem med kärleken alls just nu, när jag inte är kär själv.
Jag tittade bara in för att säga till alla er som är olyckligt kära/ förälskade eller helt enkelt bara gillar någon som inte gillar er tillbaka att det känns bra mycket bättre än att inte gilla någon alls. Feels empty in some way :c Anyways, lycka till med kärleken! ; 27 sep, 2012 18:03 |
|
Shaunee
Elev |
Jag vet inte om jag är kär i en kille eller inte. Vi har varit på samma läger (typ 2-dagarsläger) 3 gånger och jag vet inget om honom. Om han inte hade gått i mina bästisars paralellklass hade jag inte ens vetat vad han heter.
Att jag skulle vara kär i honom känns omöjligt och tanken löjlig... Men är det inte ganska ofta man tänker så? På senaste lägret fick jag reda på att han hade flickvän (min typ kompis) och runt den tiden hade jag jävligt ont (särkilt där de lägsta revbenen möts; ganska när hjärtat va?) Är jag kär i honom eller inte? *förvirrad* 27 sep, 2012 18:15 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen