Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fridamariana
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Fridamariana: Hehe jo jag är också arbetslös och har vändt om dýgnet! ;P Det är verkligen svårt att inte vända på dygnet när man är ledig flera dagar i sträck :'P Men nu skall jag dra mig till att sova... fast jag väljer nog soffan ikväll. (älskar att bo själv för då kan jag variera om jag vill sova i sängen eller soffan. Yay!). Det är så sant som du säger :] har varit ledig inpricip hela sommaren också :o Åh, bor också själv älskar att bädda ner mig i soffan PS: Läs min Fanfiction: Dolder förbannelsen --> http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=8306#forum.php?topic=8306 15 sep, 2011 03:28 |
|
Anapneo
Elev |
15 sep, 2011 20:23 |
|
Cara Riddle
Elev |
15 sep, 2011 20:24 |
|
Borttagen
|
HEJ!
15 sep, 2011 20:28 |
|
Anapneo
Elev |
15 sep, 2011 20:28 |
|
Borttagen
|
hur är det med er kvällisar?
15 sep, 2011 20:29 |
|
Cara Riddle
Elev |
15 sep, 2011 20:30 |
|
Borttagen
|
^ DU! Du bodde visst i umeå va?
15 sep, 2011 20:31 |
|
Cara Riddle
Elev |
15 sep, 2011 20:33 |
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av Anapneo: DAGS ATT STARTA DEN HÄR KVÄLLEN!!!! och den här kvällen ska ha lite mer tryck i sig än igår va? Ja snälla. Jag är ovanligt deprimerad. 15 sep, 2011 20:33 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen